bep Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Witam, jak w temacie. Automat szarpie, jest to tym bardziej wyczuwalne, im głębiej pedał gazu jest w podłodze Takie uczucie, w momencie jak zmienia się bieg np 2 na 3, skrzynia się rozprzęgła, ułamek sekundy braku ciągu - a potem takie szarpnięcie, że aż koła gubią przyczepność Olej wymieniony jakieś 30 tys temu, poziom oleju tez ok. Kolor ok, nie śmierdzi. Co to może być? Dzieje się tak właściwie odkąd kupiłem Primere, ale wczoraj przejechałem się kolegi Primerą z CVT .. no i stwierdziłem, że z moją jest coś mocno nie tak:|. Jest jeszcze jeden kłopot, który występuje CZASAMI, im cieplej na polu - tym gorzej automat pracuje, tzn tak jakbym ruszał z drugiego biegu, a jak daje kickdown to tylko buczy i słabo przyspiesza. A innym razem działa bardzo dobrze (poza szarpaniem...) Czy są może jakieś zawory, czujniki które mogą uleć zabrudzaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 wyglada na sprzegło, tam jest chyba jakies proszkowe (magnetyczne) ale nie jestem pewien, ta skrzynia ma komputer można podczytać błędy. 1. Turn ignition switch to “OFF” position. 2. Disconnect the throttle position switch harness connector. 3. Turn ignition switch to “ON” position. 4. Check continuity of the closed throttle position switch. Continuity should exist. (If continuity does not exist, check throttle opener and closed throttle position switch. Then increase vacuum until closed throttle position switch shows continuity.) 5. Connect the throttle position switch harness connector. 6. Warm up the engine. 7. Turn the ignition switch from ON to OFF two more times, and then turn to OFF. 8. In the “P” position of the selector lever, turn the ignition switch ON, and verify that the CVT warning lamp turns on for about 2 seconds. 9. Turn the ignition switch OFF. 10. Press the brake pedal, and shift the selector lever to the “D” position. 11. Turn the ignition switch ON. 12. Release the brake, and shift the selector lever to the “L” posi- tion. 13. Fully depress both brake and accelerator pedals all the way to the floor. Without releasing the brake and accelerator pedals, shift the selector lever to the “D” position. 14. Read the display from the CVT warning lamp to complete the diagnosis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 W primerze nie ma nic takiego jak "CVT warning lamp" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 jesli masz skrzynie CVT to jest chyba że masz zwykły automat, wtedy jest lampka sport. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 tylko cvt było montowane. Ja mam zwykła CVT, bez tiptronika. Lampka sport, tzn przycisk? sport/auto/snow ? I w takiem razie co oznacza "Disconnect the throttle position" i skąd będe wiedział co do mnie miga, jak nie mam kodów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 na forum znajdziesz servisówke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.