p_flori Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Jak w temacie - kolejny remont jest niezbędny. 60 kkm, wymiana pierścieni wraz z tłokami załatwiła problem. Następne 70 kkm i znów to samo, więc - pierścienie fabryczne jakie zostały założone pierwszym razem legitymują sie moim zdaniem ta samą lipą. co zatem założyć takie: http://moto.allegro.pl/pierscienie-tlokowe-nissan-primera-1-8-16v-99-i1647646953.html - a moze takie: http://moto.allegro.pl/pierscienie-tlokowe-tp-nissan-almera-n16-1-8-16v-i1656380367.html czy macie inne doświadczenia Temat remontu tego motoru myślę, że niejeden przerabiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Goetze,Riken,Teikoku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.