Gość RmaN Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Witam, Posiadam Primerę 2001 z silnikem QG18DE 114 KM i mam pytanie dotyczące odcięcia. Przy jakich obrotach i jakie powinny być objawy odcięcia ? U mnie przy ok. 7000/min zaczyna szarpać, jakby były jakieś problemy z paliwem ( nie dochodzi i dusi sięi szarpie ). Troszkę laicko to brzmi, hehe, ale tak to wygląda a ja nie mam za dużego doświadczenia motoryzacyjnego. Dzięki za pomoc. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarcoon Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Na wstępie życzę długiej i bezproblemowej jazdy. A co do pytania to to są właśnie objawy odcięcia dopływu paliwa - szarpanie, przerywanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 dokładnie ,,dbaj o silniczek bo bywają nie niespodzianki , i nie kręć go tak strasznie,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RmaN Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Wielkie dzięki za odpowiedź. Kręcę go tak rzadko ale jednak, bo strasznie mułowaty jest jakiś Przy ilu obrotach załącza sie ten "nissanowski Vtec" w tym silniku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Vtec ? lol .. nissan ma VVL ale to są starsze silniki i cieżko dostępne (1.8 chyba nawet nie ma ... 1.6 albo 2.0) a u mnie w P11 słuchac taki miły gwizd zaraz przed 4 tys ... aż milo sie jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...