Gość lukasz6 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Witam ostatnio stukało w silniku i wymieniłem koło pasowe korbowodu, napinacz i pasek klinowy. Po przejechaniu kilku kilometrów zaczęło padać wspomaganie i ładowanie. Ponadto idzie zgrzyt z tamtych okolic. Ponadto po szybkim ruszaniu kierownicą zaczyna ciężko chodzić i pasek staje. Gdzie szukać przyczyny. Na jednym z forów znalazłem podobny problem. Gościu wymienił pompę wspomagania ale objawy pozostały takie same. Proszę o jakieś sugestie w tej sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 zobacz majac auto na luzie - bieg jałowy jak kreci ci się kierownica oczywiscie przy wlaczonym silniku , po czym zwieksz obroty i ponownie poruszaj kierownica jesli pojdzie ci lzej krecenie jak podbijesz obroty tzn ze konczy sie pompa ja tak mialem btw jak bedziesz szukal pompy szukaj od laguny 2 z 1,9 wystarczy przelozyc tylko koło pod pasek bo rozni sie ilosc rowkow i bedzie git a są znacznie tansze jak szukasz uzywki niz nissana choc to ta sama pompa co do stukania nie mam pojecia - przytoczyle tylko to co mnie spotkało czyli ciezsza praca wspomagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 sprawdź naciąg paska i czy koła pasowe są dokręcone jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Temat do zamknięcia. Okazało sie że koło pasowe które było wymieniane rozsypało się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.