Gość marcusxgavner Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Witam, Od kilku dni moja almerka ma problem z pierwszym odpalaniem z rana- sytuacja powtarza się codziennie. Kilka tygodni wczesniej z niewiadomych przsyczyn nagle rozladowal sie kompletnie akumulator ale po jego naladowaniu wszystko wrocilo do normy az do wystapienia tego problemu. Dodam ze jezdze po duzym miescie na krotkich dystansach- byc moze akumulator lecz dzisiaj zauwazylem ze po kilkukrotnym podgrzaniu swiec - odpala o wiele lepiej.Zamowilem miernik napiecia aby sprawdzic czy moze jakies przebicie jest(jestem laikiem) w nadziei ze moze cos mi sie uda wskorac. Wiem ze swiece nie byly wymienione przez poprzedniego wlasciciela, jesli to swiece to jak je sprawdzic i jakim kluczem najlepiej wykrecic zeby nie ukrecic? Troche sie rozejrzalem za swiecami i NGK są po ponad 90pln za sztuke, jakie polecacie oprocz NGk-owskich? Bylbym bardzo wdzieczny za udzielenie wskazowek Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Jesli chodzi o sprawdzenie swiec zarowych to najlepiej sie je sprawdza po wykreceniu . Wtedy je podlaczasz pod akumulator albo pod prostownik . Po prostu minus z akumulatora albo prostownika podlaczasz do korpusu swiecy a plus z akumulatora lub prostownika do gwintowanej koncowki swiecy. Do odkrecenia swiecy zarowej (ja odkrecalem na zimnym silnku) kupilem sobie dluga 12 nasadowa. Odkrecalem z czuciem . Co do firm to poczytaj sobie ten TEMAT. Konkretny symbol sprawdzisz w hurtowni. Ja mam u siebie swiece HKT. Na razie nie narzekam . Oczywiscie najpierw sprawdz czy masz dobry akumulator . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcusxgavner Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Jesli chodzi o sprawdzenie swiec zarowych to najlepiej sie je sprawdza po wykreceniu . Wtedy je podlaczasz pod akumulator albo pod prostownik . Po prostu minus z akumulatora albo prostownika podlaczasz do korpusu swiecy a plus z akumulatora lub prostownika do gwintowanej koncowki swiecy. Do odkrecenia swiecy zarowej (ja odkrecalem na zimnym silnku) kupilem sobie dluga 12 nasadowa. Odkrecalem z czuciem . Co do firm to poczytaj sobie ten TEMAT. Konkretny symbol sprawdzisz w hurtowni. Ja mam u siebie swiece HKT. Na razie nie narzekam . Oczywiscie najpierw sprawdz czy masz dobry akumulator . Wielkie dzieki, info sie na pewno przyda pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.