Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Drążki skrętne


zakula81
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

to rzeczywiście dobra cena podaj namiary do firmy z której kupowałeś.

Jasne, proszę bardzo http://www.ironman4x4.pl/

 

Świetna obsługa klienta. wyobraź sobie, że namierzyłem ich przypadkiem w niedzielę w nocy. Między 23 a północą wymieniliśmy 4 meile i grzeczności ;) W Poniedziałek rano poszła wysyłka, kurier zapukał (puk puk puk) dziś w południe. Jestem w pozytywnym szoku ;) Pomyśleć, że już miałem zamawiać Calmini w USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Przeczytałem chyba wszystkie posty o drążkach na forum.

Mam pytanie czy jak skończy się regulacja (wkręcone na maxa) to czy nie można przestawić na wieloklinie o jeden -dwa zęb i dalej regulować?Jeśli są dobre.

Co daje wymiana na nowe?Że są nowe, bardziej wytrzymałe?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po kilku, kilkunastu latach skręcania się mają prawo stracić trochę sprężystości tzn. nie wracają już do pierwotnego, fabrycznego kształtu; narysuj kółko o śr. 3 cm, następnie prostą od środka koła w jakimkolwiek kierunku na odległość ok. 40 cm i drugą prostą od środka przecinającą okrąg około 2-3 mm od pierwszej, po 40 cm ( odległ. między mocowaniem drążka a brzegiem auta) rozbieżność będzie spora , to jest różnica między starym a nowym drążkiem, o ten 1 ząb spokojnie możesz przestawić i zacznij już "podlewać" śruby bo ciężko będzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uff.jednak była regulacja.

Pytanie ma takie z jednej strony poszło do oporu 13,5 obrotu a z drugiej 9,5 do oporu.Do nadkola od podłoża mam 84cm a było78cm.Czy może być dokręcone do końca czy odpuścić?np. ze 2 obroty?

Drugie pytanie mam różnicę na wysokości budy 2cm z przodu i z tyłu od strony kierowcy, czy to gumy od budy są zużyte ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz wiedzieć czy masz poduchy zklapciałe to zmierz próg od ramy,

drążki dokręcasz tak żeby stal równo a nie na max, nie ma znaczenia czy odpuścisz czy nie - masz luz do odbojów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mam teraz luz na dolnych odbojach , a poprzednio leżał na nich.Dodam że założyłem te od żuka/lublina te co któryś z Kolegów z forum zareklamował jako pasujące za 28 pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na odboje górne ktoś ma pomysł? ja widziałem gdzieś poduszki gumowe ze śrubą ... ale trochę będzie upierdliwe ja dokręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są takie podobne średnicą do górnych tylko bardziej soplowate takie wysokie trzeba by skrócić --żuk albo tarpan.Pokazywał mi gość w sklepie jak kupowałem te na dół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam kilka z urwanym "zatrzaskiem" :P nie myślałem żeby to dotoczyć prawdę mówiąc, ktoś ma materiał na to ? nie wiem kto lubi toczyć gume ?

miałem na myśli takie ze śrubą z jednej strony http://www.phu-kris.com/poduszki.htm

i chyba kupie bo nakrętka z kołnierzem i grzechotką oczkowa powinno się dać dokręcić

Edytowane przez hugh_h
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Mam pytanie urwał mi się wczoraj drążek skrętny przy przebiegu 68tys km. Co mogło być tego powodem? auto stało równo nie sciągało , nie było też niczego niepokojącego. Mogę dokupić jeden używany czy muszę kupić 2szt? Terranem ciągam dosyć ciężkie przyczepy czy to ma wpływ na pracę drążków? Jest jeszcze opcja kupienia nowych ironmana 920zł ale auto idzie o ok5cm do góry a nie jest mi to potrzebne, bo będzie gorzej wsiadać, więcej palić - przez wieksze opory powietrza i chyba gorzej się prowadzić w zakrętach- przez wyzszy środek ciężkośći w porównaniu do serii? nie wiem czy dobrze mysle :rolleyes2: No ale jak mam za kilka tys km zmieniać raz jeszcze to może warto kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej kup komplet , drążki mają oznaczenia jest L i R

te ironmana raczej wyczynowe są więc daj sobie spokój, poza tym wcale nie podniosłyby auta tylko trzeba je odpowiednio założyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

urwał bo się zużył, to jest sprężyna ma prawo pęknąć - prawy się urwał ? bo z tej strony najwięcej dziur :P

lepiej wymienić oba, ale dario dobrze mówi po to jest regulacja żeby wyrównać - to nie sprężyny ja z tyłu - jeden kupisz też będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeee jaki tyran ma 68 tyś przebiegu? 

 

Polski salon? 1 właściciel? 

 

no i pękł? czy się ukręcił wieloklin? wieloklin drążka czy gniazda? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No moj ma :) 2miesiące temu miał 56tys. z lewej sie urwał za mocowaniem. dziwna sprawa bo nie skakałem nim jedynie co to może od przyczepy jakies naprężenia. dobrze ze przy 20km/h sie urwał ale huk był poważny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak się urwał? w połowie pękł na dwa kawałki czy na mocowaniu się obrócił...

 

70 tysi... to masakrycznie niski przebieg jak na pękający drążek... przecież to się musi "zmęczyć"... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba ze ktos cos robił przy tym aucie i nie wiedział ze sa prawe i lewe i pozamieniał wiec mogło dojść do odkręcania jej i osłabienia i w efekcie pęknięcia tak to widzę

dobrze gada dać mu wódki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie z autem nic nie było kręcone naprawdę okazja mi się trafiła, kupiłem go od pierwszego właściciela. Pękł na dwie części. Jedynie co to kolega mi go podniusł bo stał trochę nie równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oznaczenia left, right są też namalowane na boku drążków... żeby sprawdzić niekoniecznie trzeba je wyjmować, chociaż kolega i tak musi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oznaczenia left, right są też namalowane na boku drążków... żeby sprawdzić niekoniecznie trzeba je wyjmować, chociaż kolega i tak musi

 

pewnie zalezy od wersji

P1060021.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak , w moim też są tutaj ... a w tym gdzie wymieniałem są malowane na boku

dzwoniłem do Ciebie wtedy i pytałem czy jest różnica, bo na jednym napis był żółty a na drugim zielony 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie nie dopatrzyłem innych może starość zlikwidowała napis :P ale w serwisówce tylko o tych oznaczeniach wspominali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tych zapasowych, które mam w garażu też są :

prawy: 54010  41G10  RH . D14   -biały (a nie żółty  :huh: )

5a43e2c7e24d3aea.jpg

 

lewy: 54009  41G10  LH . D ....(nieczytelne)   - zielony

d63674367baf6fcc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...