kylo_k2 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 900PLN to rzeczywiście dobra cena podaj namiary do firmy z której kupowałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanopulus Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 to rzeczywiście dobra cena podaj namiary do firmy z której kupowałeś. Jasne, proszę bardzo http://www.ironman4x4.pl/ Świetna obsługa klienta. wyobraź sobie, że namierzyłem ich przypadkiem w niedzielę w nocy. Między 23 a północą wymieniliśmy 4 meile i grzeczności W Poniedziałek rano poszła wysyłka, kurier zapukał (puk puk puk) dziś w południe. Jestem w pozytywnym szoku Pomyśleć, że już miałem zamawiać Calmini w USA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrastorun Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Przeczytałem chyba wszystkie posty o drążkach na forum. Mam pytanie czy jak skończy się regulacja (wkręcone na maxa) to czy nie można przestawić na wieloklinie o jeden -dwa zęb i dalej regulować?Jeśli są dobre. Co daje wymiana na nowe?Że są nowe, bardziej wytrzymałe?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 po kilku, kilkunastu latach skręcania się mają prawo stracić trochę sprężystości tzn. nie wracają już do pierwotnego, fabrycznego kształtu; narysuj kółko o śr. 3 cm, następnie prostą od środka koła w jakimkolwiek kierunku na odległość ok. 40 cm i drugą prostą od środka przecinającą okrąg około 2-3 mm od pierwszej, po 40 cm ( odległ. między mocowaniem drążka a brzegiem auta) rozbieżność będzie spora , to jest różnica między starym a nowym drążkiem, o ten 1 ząb spokojnie możesz przestawić i zacznij już "podlewać" śruby bo ciężko będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrastorun Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Uff.jednak była regulacja. Pytanie ma takie z jednej strony poszło do oporu 13,5 obrotu a z drugiej 9,5 do oporu.Do nadkola od podłoża mam 84cm a było78cm.Czy może być dokręcone do końca czy odpuścić?np. ze 2 obroty? Drugie pytanie mam różnicę na wysokości budy 2cm z przodu i z tyłu od strony kierowcy, czy to gumy od budy są zużyte ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 jak chcesz wiedzieć czy masz poduchy zklapciałe to zmierz próg od ramy, drążki dokręcasz tak żeby stal równo a nie na max, nie ma znaczenia czy odpuścisz czy nie - masz luz do odbojów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrastorun Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Tak mam teraz luz na dolnych odbojach , a poprzednio leżał na nich.Dodam że założyłem te od żuka/lublina te co któryś z Kolegów z forum zareklamował jako pasujące za 28 pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 a na odboje górne ktoś ma pomysł? ja widziałem gdzieś poduszki gumowe ze śrubą ... ale trochę będzie upierdliwe ja dokręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrastorun Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Są takie podobne średnicą do górnych tylko bardziej soplowate takie wysokie trzeba by skrócić --żuk albo tarpan.Pokazywał mi gość w sklepie jak kupowałem te na dół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 tych co ograniczają ruch górnego wahacza i są wciskane w ramę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 (edytowane) mam kilka z urwanym "zatrzaskiem" nie myślałem żeby to dotoczyć prawdę mówiąc, ktoś ma materiał na to ? nie wiem kto lubi toczyć gume ? miałem na myśli takie ze śrubą z jednej strony http://www.phu-kris.com/poduszki.htm i chyba kupie bo nakrętka z kołnierzem i grzechotką oczkowa powinno się dać dokręcić Edytowane 30 Maja 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Mam pytanie urwał mi się wczoraj drążek skrętny przy przebiegu 68tys km. Co mogło być tego powodem? auto stało równo nie sciągało , nie było też niczego niepokojącego. Mogę dokupić jeden używany czy muszę kupić 2szt? Terranem ciągam dosyć ciężkie przyczepy czy to ma wpływ na pracę drążków? Jest jeszcze opcja kupienia nowych ironmana 920zł ale auto idzie o ok5cm do góry a nie jest mi to potrzebne, bo będzie gorzej wsiadać, więcej palić - przez wieksze opory powietrza i chyba gorzej się prowadzić w zakrętach- przez wyzszy środek ciężkośći w porównaniu do serii? nie wiem czy dobrze mysle No ale jak mam za kilka tys km zmieniać raz jeszcze to może warto kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 najlepiej kup komplet , drążki mają oznaczenia jest L i R te ironmana raczej wyczynowe są więc daj sobie spokój, poza tym wcale nie podniosłyby auta tylko trzeba je odpowiednio założyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 urwał bo się zużył, to jest sprężyna ma prawo pęknąć - prawy się urwał ? bo z tej strony najwięcej dziur lepiej wymienić oba, ale dario dobrze mówi po to jest regulacja żeby wyrównać - to nie sprężyny ja z tyłu - jeden kupisz też będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 eeee jaki tyran ma 68 tyś przebiegu? Polski salon? 1 właściciel? no i pękł? czy się ukręcił wieloklin? wieloklin drążka czy gniazda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 No moj ma 2miesiące temu miał 56tys. z lewej sie urwał za mocowaniem. dziwna sprawa bo nie skakałem nim jedynie co to może od przyczepy jakies naprężenia. dobrze ze przy 20km/h sie urwał ale huk był poważny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 ale jak się urwał? w połowie pękł na dwa kawałki czy na mocowaniu się obrócił... 70 tysi... to masakrycznie niski przebieg jak na pękający drążek... przecież to się musi "zmęczyć"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 No chyba ze ktos cos robił przy tym aucie i nie wiedział ze sa prawe i lewe i pozamieniał wiec mogło dojść do odkręcania jej i osłabienia i w efekcie pęknięcia tak to widzę dobrze gada dać mu wódki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Nie z autem nic nie było kręcone naprawdę okazja mi się trafiła, kupiłem go od pierwszego właściciela. Pękł na dwie części. Jedynie co to kolega mi go podniusł bo stał trochę nie równo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 ja nie wierzę w przebieg... jesteśmy ludźmi małej wiary... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 oznaczenia left, right są też namalowane na boku drążków... żeby sprawdzić niekoniecznie trzeba je wyjmować, chociaż kolega i tak musi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 oznaczenia left, right są też namalowane na boku drążków... żeby sprawdzić niekoniecznie trzeba je wyjmować, chociaż kolega i tak musi pewnie zalezy od wersji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 tak , w moim też są tutaj ... a w tym gdzie wymieniałem są malowane na boku dzwoniłem do Ciebie wtedy i pytałem czy jest różnica, bo na jednym napis był żółty a na drugim zielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 ja sie nie dopatrzyłem innych może starość zlikwidowała napis ale w serwisówce tylko o tych oznaczeniach wspominali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 na tych zapasowych, które mam w garażu też są : prawy: 54010 41G10 RH . D14 -biały (a nie żółty ) lewy: 54009 41G10 LH . D ....(nieczytelne) - zielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.