zakula81 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Może już ten temat był wertowany ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanko. Orientuje się ktoś z kolegów czy podejdą drążki skrętne od TII np z 2002r do TI 93r? Czy lepiej się nie bawić i kupić np Ironmana. Moje już mam na maxa dokręcone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Lepiej HD calmini 240 $ drazki i 192 $ przesylka tak wychodzi o 400 taniej. ja zamawiam pare bambetli od nich ale tak pod koniec sierpnia mozesz sie podlaczyc bedzie taniej w kosztach dostawy. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Lepiej HD calmini 240 $ drazki i 192 $ przesylka tak wychodzi o 400 taniej. ja zamawiam pare bambetli od nich ale tak pod koniec sierpnia mozesz sie podlaczyc bedzie taniej w kosztach dostawy. Pozdro podeślij mi jakiś link. jak najbardziej jestem zainteresowany. może jeszcze kogoś zwerbujemy to przesyłka będzie tańsza:) na tył coś masz sprawdzonego żeby poszło w góre? czy zrobiś zamemu podkładki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 http://www.purenissan.com/suspension1.htm Terranosaur dobrze wykombinował fajny prosty patent jak podnieść terrano I za grosze http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/65386-jak-podniesc-terrano-tyl-oraz-przod/page__p__724998#entry724998 Wiec czekamy na zgłoszenia chętnych na wspólne zakupy zakupy ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Lepiej HD calmini 240 $ drazki i 192 $ przesylka tak wychodzi o 400 taniej. ja zamawiam pare bambetli od nich ale tak pod koniec sierpnia mozesz sie podlaczyc bedzie taniej w kosztach dostawy. Pozdro gdyby kolega planował coś z drążkami calimi to odpadam bo... dzisiaj wróciłem z roboty..żona zrobiła niespodzienkę he he. W garażu leży cały zestaw do liftu zawieszenia ironman:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 za parę dni będę wymieniał drążki i dręczy mnie parę pytań:1.czy jest różnica w drążkach do T1 3- i 5-drzwiowego?sprzedawca twierdzi, że nie ma, natomiast różnica polega tylko na rodzaju silnika (TD2,7- najmocniejsze czy też najgrubsze ; później 3,0V6; a najsłabsze do 2,4) - niby to logiczne bo silniki mają różną masę, ale chciałbym się upewnić.2.jak to jest z demontażem starych drążków; domyślam się, że nie pójdzie łatwo, ale w jakiej kolejności to rozbierać, żeby było prościej?zacząć od przodu(czy trzeba wyjmować wachacz?) , a może od tyłu( czy rozkręcać je pojedynczo czy razem z belką) 3. autko chyba lepiej byłoby trochę podlewarować czy jednak nie, bo bez młota się pewnie nie obejdzie, ale przy podniesionym stawiały by mniejszy opór? 4. w jakiej pozycji je montować?tzn. tylne uchwyty reg.; chyba śruby wykręcone na minimum, żeby było jak "podciągnąć"? na razie tyle pytań...sie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 6 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 (edytowane) za parę dni będę wymieniał drążki i dręczy mnie parę pytań:1.czy jest różnica w drążkach do T1 3- i 5-drzwiowego?sprzedawca twierdzi, że nie ma, natomiast różnica polega tylko na rodzaju silnika (TD2,7- najmocniejsze czy też najgrubsze ; później 3,0V6; a najsłabsze do 2,4) - niby to logiczne bo silniki mają różną masę, ale chciałbym się upewnić.2.jak to jest z demontażem starych drążków; domyślam się, że nie pójdzie łatwo, ale w jakiej kolejności to rozbierać, żeby było prościej?zacząć od przodu(czy trzeba wyjmować wachacz?) , a może od tyłu( czy rozkręcać je pojedynczo czy razem z belką) 3. autko chyba lepiej byłoby trochę podlewarować czy jednak nie, bo bez młota się pewnie nie obejdzie, ale przy podniesionym stawiały by mniejszy opór? 4. w jakiej pozycji je montować?tzn. tylne uchwyty reg.; chyba śruby wykręcone na minimum, żeby było jak "podciągnąć"? na razie tyle pytań...sie ma. 1. czy 5 dzwiowy nie ma różnicy 2.DEMONTAŻ: -podnosisz cały przód (przednie koła w powietrzu, śmiało na przedniej belce zaraz za chłodnicą) - odkręcasz (luzujesz) mocowanie regulacyjne, - odkręcasz mocowania drążków przy wachaczu (2śruby 14 i jedna 19) wahaczy nie ruszaj, - odkręcasz belkę z mocowaniami tylnymi - na zewnątrz wszystko wyciągasz demontujesz - wybijasz składając uważaj aby ustawić tak samo dwie strony, ustawić jak najwięcej miejsca do naciągnięcia bo drążki nowe się "ubijają" i po pewnym czasie będziesz musiał po montażu znowu naciągnąć i będzie problem jak zabraknie śruby. Można też bez demontażu belki Jak już poluzujesz na maxa śruby regulacyjne i odkręcisz przednie mocowania to właśnie z tych przednich najłatwiej wychodzi z frezów. Mały młotek troche ruchu i wyjdzie. Problem jest z mocowaniami z regulacją. (tylne) Jakimś wybijakiem (średnica ok 8mm) z tyłu mocowania uderzasz konkretnym młotkiem i też wyjdzie. Tak też próbowałem ale nie ma za bardzo zamachu więc wyjąłem wszystko z belką. Przed montażem muszisz zwrócić uwagę na: - czy stare mocowania nie mają luzów na nowych drążkach (miałem takie i miałem duuuuży problem) - niektóre firmy na drążkach stosują oznaczenia który, gdzie ma być zamocowany. Mi zajęło to ok 4godz zregulacją, oczywiście z pomocą kumpla. Jeśli będziesz miał pytania i problemy z montażem śmiało jak będziesz w kanale dzwoń 605 342 457 Pozdro Edytowane 6 Października 2011 przez zakula81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 gdyby kolega planował coś z drążkami calimi to odpadam bo... dzisiaj wróciłem z roboty..żona zrobiła niespodzienkę he he. W garażu leży cały zestaw do liftu zawieszenia ironman:) Pozdrawiam Chece taką Żonę;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 7 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Chece taką Żonę;-) nie pytaj jak i jak czesto musiałem się odwdzięczać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 nie pytaj jak i jak czesto musiałem się odwdzięczać eeee tam, pewnie dałeś radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 eeee tam, pewnie dałeś radę :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 eeee tam, pewnie dałeś radę no musiałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 zakula-dzwoniłem ze 3 razy wczoraj, ale nie ważne...,no jest mały problem, otóż przednie mocowania nie chcą wskoczyć na swoje miejsca tzn. na ten króciutki wielofrez na wachaczu , czy możliwe , że te mocowania są prawe i lewe? może bym je dociągnął śrubami , ale one kręcą się w środku wachacza i nie ma ich jak zablokować. dzisiaj kupię nowe śruby tyle, że imbusowe i spróbuję...kurcze , a na wieczór jest mi potrzebny samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 24 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 zakula-dzwoniłem ze 3 razy wczoraj, ale nie ważne...,no jest mały problem, otóż przednie mocowania nie chcą wskoczyć na swoje miejsca tzn. na ten króciutki wielofrez na wachaczu , czy możliwe , że te mocowania są prawe i lewe? może bym je dociągnął śrubami , ale one kręcą się w środku wachacza i nie ma ich jak zablokować. dzisiaj kupię nowe śruby tyle, że imbusowe i spróbuję...kurcze , a na wieczór jest mi potrzebny samochód miałem mały problem z orientacją dzwoń teraz jestem od rana dyspoz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 tam od środka podkładałem klucz i nic się nie kręciło, drążki są lewe i prawe a nawet gdyby nie były to bym zaryzykował stwierdzenie ze po tylu letniej pracy nie wolno ich zamienić, po wyczyszczeniu i nasmarowaniu wielokliny chodzą suwliwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 no nie jestem pewien czy to smarowanie jest wskazane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik. Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 W instrukcji jest napisane, że trzeba nasmarować przed założeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 ppewnie ze wskazane rama pracuje, drążek pracuje, to ma się przesuwać inaczej powstają naprężenia które w końcu dadzą o sobie znać, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanopulus Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 (edytowane) Witam waszmościów! Odświeżę temat co by nie robić zamieszania Nadszedł czas na wymianę drążków gdyż nos szura po kołach. Powiem szczerze, że polscy dilerzy/sprzedawcy Calmini, Ironman itd. totalnie zawiedli więc jeżeli ktoś z Was wysyła emaile z pytaniami to strata czasu, lepiej od razu celować za granicę. Gramek wysyłałeś przez Polamer, czy jakoś inaczej? Dzięki i pozdro UPDATE: Dziś znalazłem sklep koło Świdnika, wysłałem meila i odpowiedzieli, w niedzielę! Mają drążki http://www.ironman4x4.pl/ Edytowane 13 Listopada 2011 przez Stefanopulus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 (edytowane) Nadszedł czas na wymianę drążków gdyż nos szura po kołach. a może by tak po prostu obrócić na wieloklinie ? zakładając ze nie widać pęknięć ani wyraźnego skręcenia końcówek. Edytowane 15 Listopada 2011 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanopulus Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 a może by tak po prostu obrócić na wieloklinie ? zakładając ze nie widać pęknięć ani wyraźnego skręcenia końcówek. Czołem, Przez chwilę nad tym myślałem, ale na tyle na ile znam się na materiałach to IMHO lepiej nie ryzykować, szczególnie w takim elemencie jak drążki. Przez tyle lat pracowały w zadanych płaszczyznach, to po obróceniu może nastąpić trach. ...po za tym kurier właśnie dostarczył parę świeżutkich drągów Ironman w bardzo dobrej cenie. Teraz pozostaje znaleźć kogoś kto mi je założy w okolicach Krakowa Orientujesz się może czy można użyć starych śrub i uchwytów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 (edytowane) po przestawieniu na wieloklinie pracowały by nadal tak samo, oczywiście że mają swoje lata ale to dało by ci czas na spokojne szukanie nowych, ale jak sa to tym lepiej. pewnie że można użyć starych o ile się jeszcze jakoś trzymają, obstawiam że na 90% nie powinno być problemu, tylko niech je wyczyszczą dokładnie z piachu bezpośrednio przed odkręcaniem, a sam możesz na jakiś czas przed podlewać czymś aby nie trzeba było jednak kupować nowych. Edytowane 15 Listopada 2011 przez hugh_h 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanopulus Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Dzięki za poradę, tak zrobię. Jutro postawię go na kanał wyczyszczę i woodoo40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 w dobrej cenie tzn. ile. bo też się zastanawiam nad wymianą bo po wstawieniu wyciągarki trochę mi przód przysiadł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanopulus Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 w dobrej cenie tzn. ile. bo też się zastanawiam nad wymianą bo po wstawieniu wyciągarki trochę mi przód przysiadł. 900PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.