qwertylian Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Witam, ponieważ od dłuższego czasu stukało mi w zawieszeniu podjechałem do mechanika. Gość poszukał luzów i wyszło na to, że należy wymienić sworzeń wahacza. W trakcie roboty okazało się, że jest on przyspawany do wahacza, i że generalnie mogą go odciąć, wsadzić nowy i też przyspawać, ale zalecają wymianę całego wahacza ze sworzniem. Zgodziłem się, na tą opcję - na autach generalnie się nie znam, ale do tej pory nigdy nie naciągali mnie na jakieś roboty. Problem pojawił się po wymianie - auto delikatnie ściąga na lewo. Czy należy teraz ustawić zbieżność, geometrie, czy sprawdzać czy goście nic nie sknocili podczas wymiany, a może spróbować zamienić kola, lewe z prawym. Jakby tego było mało, zaraz po wyjechaniu z warsztatu wpadłem lewym kołem w sporą dziurę. Sprawdziłem ciśnienie w oponach - jest ok. Przy hamowaniu ściągania nie czuję. Gdy delikatnie przekręcę kierownicę o kilka stopni jadę prosto. Od czego zacząć szukanie usterki? Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarnowianin75 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Witaj,ja mam to samo,cos mi stukalo pojechalem do mechanika,okazalo sie ze do wymiany swozen na wachaczu,wymienili,nie stuka ale wlasnie zaczelo mi sciagac auto,zrobilem zbierznosc,nic nie pomoglo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.