Gość ElDiablo Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Witam. Po dłuższym namyśle, wymyśliłem sobie, że Primera P11 będzie takim autem jakiego szukam. Tak więc wylądowałem tu Proszę o wypowiedzenie się w kwestiach wyboru konkretnego auta. Wykopałem dwa do obejrzenia: http://otomoto.pl/ni...-C18056855.html Trochę mnie dziwi, że nie widać silnika, ale może to nie powód do zastanawiania-jest więcej zdjęć karoserii za to. i drugi: http://otomoto.pl/ni...-C19257238.html Tu w rozmowie telefonicznej dowiedziałem się , że trzeba dokupić akumulator, bo pali "od kabli". Może tak , a może nie , może alternator nie ładuje ? Jakoś mnie to od niego już odepchnęło... Przeglądając fora odnośnie zakupu samochodu, człowiek robi się strasznie podejrzliwy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loban Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Witam Nie jestem ekspertem ale jeżdżę Primerką od roku i chcąc nie chcąc trochę poznałem to auto. Primera P11 i P11.144 to bardzo wygodny i niezawodny samochód. Komentując ogłoszenia to niebieskie kombi wygląda nieźle. Klient nie podał przebiegu, wysmarował jakimś mazidłem opony. Lewy reflektor wydaje mi się dość wyeksploatowany albo tak pada światło. Nie ma zdjęć wnętrza. Auto już po lifcie w wersji P11.144. Cena bardzo przystępna rzekł bym okazja, a na okazje trzeba szczególnie uważać bo można wdepnąć w g.. Sprawdź dobrze silnik czy nie bierze oleju. Zdarzają się czasami w motorach 1,8 awarie powodujące ponadnormatywny pobór oleju. Drugiego auta nie komentuję. Ogólnie każde auto najlepiej obejrzeć i posłuchać osobiście. Warto szukać blisko domu, żeby km-ów niepotrzebnie nie robić. Niestety zanim znajdziesz auto w dobrym stanie będziesz musiał parę albo paręnaście aut obejrzeć. PS. Ja osobiście polecałbym Ci Primerę w następującej konfiguracji: Model P11.144 zwykle roczniki od 1999 do 2001. Cena za zadbany model z 2000 roku z motorkiem 2.0 to nawet 12 tys. i nic w tym dziwnego. Diesla albo auto z motorem 1,8 czy 1,6 kupisz taniej. Motor 2.0 benzyna 140 KM. To moim zdaniem najlepszy wybór w Primerach. Można go przerobić na gaz ale tylko sekwencje i w dobrym zakładzie. Wyposażenie Primer po lifcie jest bogate 1. Automatyczna klimatyzacja jest w większości aut, centralny zamek i 4 x szyby elektryczne + podgrzewane i elektryczne lusterka w 2.0 też są. 3. 4 poduchy w tym dwie boczne z funkcją ochrony głowy (taki patent Nissana), ABS z BA (Brake assist) . Primery P11 i P11.144 nie miały ESP. Handlarze czasami ściemniają, że jest ESP 2. Wersje 2.0 benzyna mają zwykle albo zawsze(nie jestem pewien) białe zegary. 3. Bogate wersje mają ksenony fabryczne, zmieniarki CD, alufelgi, Srebrne nakładki na progi 4. System przeciwkradzieżowy NATS. Z ciekawostek możesz ustawić parametry fabrycznego radia CD w zależności od kluczyka , którym się posługujesz. 4. Uważaj na wersje z pseudoksenonami. Primery miały spryskiwacze nawet bez ksenonów więc nieuczciwi handlarze często wbijają kit. Łatwo to sprawdzić. Otwierasz maskę, włączasz światła przy załączonym zapłonie i słuchasz. Reflektor się samo-poziomuje. Jak ustaniesz pod ściana to widać linię cienia jak się najpierw obniża , a na koniec daje tuć w górę 5. Sprawdź opony. Primery jeżdżą na 195/60 i 185/65. Handlarze zakładają często tańsze 195/65 co jest niezgodne ze specyfikacją producenta auta i może skutkować nawet w skrajnych przypadkach odmową wypłaty odszkodowania z AutoCasco Primera z prawdziwym przebiegiem 160 km powinna wyglądać prawie jak nowa, a silnik pracować równo i cicho. Załączam zdjęcia swojej jak miała 160 tys. (podobno ) Jak znajdziesz ładne i zadbane autko to warto brać nawet jak więcej kosztuje. Lekkie ślady korozji nie dyskwalifikują . Niestety w Nissanach 10 letnich mogą się zdarzyć szczególnie pod klamkami i przy szybach. Pozdrawiam i życzę udanych łowów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.