Gość ElDiablo Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Witam. Po dłuższym namyśle, wymyśliłem sobie, że Primera P11 będzie takim autem jakiego szukam. Tak więc wylądowałem tu Proszę o wypowiedzenie się w kwestiach wyboru konkretnego auta. Wykopałem dwa do obejrzenia: http://otomoto.pl/ni...-C18056855.html Trochę mnie dziwi, że nie widać silnika, ale może to nie powód do zastanawiania-jest więcej zdjęć karoserii za to. i drugi: http://otomoto.pl/ni...-C19257238.html Tu w rozmowie telefonicznej dowiedziałem się , że trzeba dokupić akumulator, bo pali "od kabli". Może tak , a może nie , może alternator nie ładuje ? Jakoś mnie to od niego już odepchnęło... Przeglądając fora odnośnie zakupu samochodu, człowiek robi się strasznie podejrzliwy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loban Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Witam Nie jestem ekspertem ale jeżdżę Primerką od roku i chcąc nie chcąc trochę poznałem to auto. Primera P11 i P11.144 to bardzo wygodny i niezawodny samochód. Komentując ogłoszenia to niebieskie kombi wygląda nieźle. Klient nie podał przebiegu, wysmarował jakimś mazidłem opony. Lewy reflektor wydaje mi się dość wyeksploatowany albo tak pada światło. Nie ma zdjęć wnętrza. Auto już po lifcie w wersji P11.144. Cena bardzo przystępna rzekł bym okazja, a na okazje trzeba szczególnie uważać bo można wdepnąć w g.. Sprawdź dobrze silnik czy nie bierze oleju. Zdarzają się czasami w motorach 1,8 awarie powodujące ponadnormatywny pobór oleju. Drugiego auta nie komentuję. Ogólnie każde auto najlepiej obejrzeć i posłuchać osobiście. Warto szukać blisko domu, żeby km-ów niepotrzebnie nie robić. Niestety zanim znajdziesz auto w dobrym stanie będziesz musiał parę albo paręnaście aut obejrzeć. PS. Ja osobiście polecałbym Ci Primerę w następującej konfiguracji: Model P11.144 zwykle roczniki od 1999 do 2001. Cena za zadbany model z 2000 roku z motorkiem 2.0 to nawet 12 tys