angrius Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Mam do wymiany ww. elementy. czy samodzielna wymiana tego jest możliwa pod blokiem? bez kanału? i czy to skomplikowane? chce sam spróbować to wymienić. ewentualnie prosiłbym o jakąś instrukcję jak moge wymienić te elementy. poza wymiana klocków to nigdy jeszcze sam nic w zawieszeniu nie naprawiałem. ale to akurat wydaje mi sie nieskomplikowane i szkoda mi dać zarobić warsztatowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemektom1992 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 wymiana osłony to troszke skomplikowane, bo trzeba wyciągać półoś, ale końcówki to nic trudnego. Ściągasz koło odkręcasz dwie śrubki tylko tam trzeba z tyłu płaskim skontrować zakładasz nowy i zrobione:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angrius Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 wymiana osłony to troszke skomplikowane, bo trzeba wyciągać półoś, ale końcówki to nic trudnego. Ściągasz koło odkręcasz dwie śrubki tylko tam trzeba z tyłu płaskim skontrować zakładasz nowy i zrobione:D chocby samemu wymienić łączniki to zawsze zaoszczędzone cos (w tym przypadku ok. 100zl). ewentualnie tylko z tymi osłonami pojechałbym do warsztatu... mam też pytanie odnośnie łączników. na allegro znalazłem takie: 1. http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora-przod-nissan-sunny-100nx-i1687940177.html 2. http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora-nissan-sunny-86-96-nowy-i1678388055.html czy pomiędzy tymi gumami na dłuższej osi co idą do wahacza musia byc przerwa? bo na tym nr 1 nie ma tej przerwy a nie widze by tam można było to jakoś rozszerzyć... pomijam kwesetię jakości wykonania, bo na pierwszy rzut oka widać ze nr 1 jest lepiej wykonany niz 2. jednak ten nr 2 ma ta przerwę a nr 1 nie ma... chyba ze czegos nie widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemektom1992 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Najlepiej było by sprawdzić długość tych starych, co do wyminany śmiało można samemu. Według mnie tej przerwy nie musi być, bo i tak te gumy zostaną ściśnięte przez wahacz. a ta przerwa możę być spowodowana na tym drugim rysunku nie dokręceniem tej śrubki która je ściska. Także 100zł smiało powinno być zaoszczędzone. Jak dla mnie to drogi ten warsztat:) maksymalnie to godzinka roboty :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angrius Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Najlepiej było by sprawdzić długość tych starych, co do wyminany śmiało można samemu. Według mnie tej przerwy nie musi być, bo i tak te gumy zostaną ściśnięte przez wahacz. a ta przerwa możę być spowodowana na tym drugim rysunku nie dokręceniem tej śrubki która je ściska. Także 100zł smiało powinno być zaoszczędzone. Jak dla mnie to drogi ten warsztat:) maksymalnie to godzinka roboty :rolleyes: za wymiane jednej strony robocizna 25 zl (czyli 50 za dwie) plus łącznik między 40 a 70 zl... Co daje minimum 130 za całość przy tańszej wersji... a same łączniki mogę kupić dwa za 40 zl i moja wymiana czyli oszczędność 90 zl oby tylko nie było problemu z odkręceniem śrub... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemektom1992 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Wiele razy rozkręcalem to i za każdym razem sie udało bez problemu:) Jak byś coś potrzebował to pisz bo mam takie całe dwa autka na części i dużo części oprocz tego:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tommm Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Łączniki mogą być zapieczone, a śruby zgnite, takze zaopatrz się w szlifierke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angrius Opublikowano 22 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Łączniki mogą być zapieczone, a śruby zgnite, takze zaopatrz się w szlifierke. temat w moim przypadku już nieaktualny gdyż, osłony wymienione w warsztacie, a łączniki zostawiłem w spokoju, bo okazało się, że są w dobrym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.