Gość Sergiusz Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Witam. Próbuję wymienić pasek rozrządu,ale utknąłem w martwym punkcie. Zciągnąłem pasek pomocniczy(idący od wału do alternatora). Podparłem silnik na lewarku. Odkręciłem mocowanie silnika z lewej strony(patrząc od przodu auta). Odkręciłem górną część obudowy paska (tak ,że go widzę),ale nie mogę zciągnąć dolnej części obudowy(z boku jest tam śrubka do której nie ma dojścia bo przeszkadza karoseria,że nie wspomnę szerzej tym że pod tą plastikową obudową jest jeszcze metalowa do której nie ma dojścia z tego samego powodu!!! Czy ktoś wie jak oni to robią w Autoryzowanych Serwisach? Czy oni wyciągają silnik z auta aby wymienić pasek rozrządu? To nie ma sensu Pomocy bo oszaleję!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 A kolega wie że wiekszość tych silników nie ma klina na kole rozrządu i trzeba mieć blokady do ustawienia rozrządu bo inaczej można uszkodzić silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.