Gość Rafał L Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Po wymianie oleju lampka ciśnienia gaśnie mi po około 5 sekundach :cry: . Nigdy tak się nie działo. Gdy świeci sie lampka słychac spod maski zgrzyt obracających się kół zębatych, gdy nzgaśnie już nie. Primerka 1.6 16V 94, Olej Mobil 10W-40, cały czas taki sam. Co to może być , może ktoś miał już taki przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Możliwe że masz filtr oleju jakiś kulawy tzn. że zamało oleju przepuszcza do obiegu , może wymień filtr na jakiś markowy to wtedy się kłopoty skończą . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mauzer Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 jeżeli sam nie wymieniałeś to jedź tam gdzie to robili niech coś z tym zrobią inaczej to będzie Twój kłopot jak się skończy smarowanie, a to napewno nie będzie to tania przyjemność pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 ja mam tak w swoim dieslu. jak zimny silnik to dopiero 4-5 sec. gaśnie lampka, jak ciepły to od razu. moim zdaniem to "zasyfiony" smok pompy olejowej. ale zweryfikuje tą tezę dopiero na jesieni, przy zmianie oleju jak ustalisz co to - daj znać pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 ja mam tak w swoim dieslu. jak zimny silnik to dopiero 4-5 sec. gaśnie lampka, jak ciepły to od razu.moim zdaniem to "zasyfiony" smok pompy olejowej. ale zweryfikuje tą tezę dopiero na jesieni, przy zmianie oleju pozdr. U mnie gaśnie mniej więcej po takim samym czasie na zimnym silniku. Myślałem, że to normalne. Powinna gasnąć wcześniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Oddałem już auto do znajomego mechanika. Dowiem się co się działo i dam znać. Możliwe że to filtr bo założyłem JC. Pewnie badziewie jakieś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Witam u mnie jest identyczna sytuacja, rozebrałem miskę, wyjąłem i wyczyściłem smok ale to nic nie zmieniło. Filtr też mam chyba z JC taki niebieski, olej Mobil 1 10W30. Jak się czegoś dowiesz to napisz bo wkurza mnie ten warkot przy odpalaniu (tylko na zimnym silniku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Ja już 3 wymianę jeżdżę na filtrze JC i wszystko OK, olej też od JC - COMMA syntetik. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Najwyraźniej jest to typowa przypadłość, bo ja też mam ten klekot na zimnym silniku. Wymieniłem ostatnio olej na magnatec i jest jakby trochę lepiej, ale może to tylko sugestia. Mechanik powiedział mi, że pora podnieść lepkość oleju. Ale ja się zastanawiam czy to coś da i czy jest konieczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 wydaje mi sie ze jest to winna pompki olejowej, podobne objawy mailem kiedys w Seacie i mechanik polecił mi wymiane tego elementu. Niestety samochod wczesniej sprzedalem, wiec nie moge na 100% powiedziec ze to to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TatoTurbo Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 tez moge sie dopisac ...na zimny zaklekocze az nie milo z tego co wiem to sie jakies podkladki zuzyly i dlatego tak jest pod zaworami czy gdzies tam ...i jest luz dopiero jak dotrze olej i wyrowna luzy na zaworach to wszystko jest ok (moge sie mylic) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 ano klekocze. popychacze hydrauliczne musza sie napompowac. dodatkowo napinacz lancucha rorządu tez. i wydaje mi sie ze samo zuzycie mechanizmu rozrzadu na lancuchu daje znac o sobie.... MK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 W 90% przypadkach powodem długiego gaśnięcia kontrolki oleju jest sam filtr. Koleś ostatnio założył JC i szybciutko zakładał orginał (droższy był chyba o 10zł) - pomogło. Ja juz nie eksperymentowałem na swoim :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Wymieniłem filtr oleju i nie wiele , to pomogło. :cry: Lampka gaśnie szybciej , ale ndal za wolno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 A może to zawór przy pompie olejowej :-k nie trzyma ciśnienia czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Oddałem już auto do znajomego mechanika. Dowiem się co się działo i dam znać. A co na to ten mechanik? Jak będzie więcej czasu i moneta to wymienię hydrauliczny napinacz łańcucha rozrządu może to jego wina (ktoś na forum mi kiedyś napisał żeby go wymienić i pomoże). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Powiedział że to prawdopodobnie wina filtra oleju. Wymieniłem i troszkę lepiej. Teraz do niego nie jeżdziłem bo nie mam czasu. ale muszę się wybrać ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marwikar1 Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Ja tez mam ten sam problem w swojej P 11 2.0 TD. Wymieniałem filtr oleju, czujnik i nic nie pomogło. W poniedziałek ma wizyte u mechanika. Zobaczymy co powie. Jeśli ktos może pomóc bo miał taki przypadek i udału mu sie rozwiazać go samemu to niech napisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.