Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Immobilaiser Primera P11 lift 1.6 16V


Gość mlodyolek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mlodyolek

Witam. Panowie, nie dawno kupilem Primere 2001r. 1.6 16V ale padł immo. Centralny z kluczyka dziala ok. Mam dwa kluczyki, i niestety zaden nie daje rady uruchomic silnika. Jestem mechanikiem, potrafie to i owo zrobic przy samochodzie, natomiast nie za bardzo zabieram sie za elektronike aczkolwiek wiem, ze zestaw immo z takiej samej primy tylko, ze 1.8 16V pasuje. tak sie składa, ze znajomy posiada taka primere, wiec dogadalem sie z nim i wrzucilem na chwile jego zestaw do swojej. Kontrolka immo zgasła, silnik odpalil od strzala tak jak wczesniej odpalal, smiga, pali, jezdzi ok. Szukalem drugiego zestawu do 1.6 po lifcie ale bez skutecznie... Zakupilem wiec zestaw od 1.8 16V ale niestety tez jest trafiony. Odziwo gdzie bym nie byl, gdzie bym nie dzwonil, to do 1.8 podobno potrzebna jest mala puszka z pod deski rozdzielczej ale wiem i jestem przekonany ze taka puszka jest tylko w benzynie 2.0 silniku a jak przekładalem zestaw od mojego znajomego to przelozylem tylko komputer, petle ze stacyjki i kluczyk i dziala... Moje pytanie brzmi nastepujaco: czy byly jakies dwa rodzaje komputerow do 1.8, z puszka i bez czy poprostu ludzie nie wiedza co sprzedaja i probuja wcisnac kit, ze to napewno 1.8. Nastepne pytanie jest takie czy mozna jakos usunac immo z kompa 1.6 czy 1.8? Dodam ze podpinalem sie OBD i wyszlo ze nierozpoznany transpondent tzn kluczyk. Pompa paliwa dziala, ale wtryski nie podaja. Po probie odpalenia samostartem silnik odpala i chodzi dluzej niz 10 sek a kontrolka immo caly czas sie swieci. Dlatego ponawiam swoje pytanie czy mozna usunac immo w komputerze MEC11-100. Jezeli tak to prosilbym o porade. ASO zostawiam na ostatniej pozycji.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik QG16 to jest ten nowszy wyglada tak jak w almerce n16 z czarna obudowa zaworo

Odnośnik do komentarza