Gość zeton55 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Witam od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem P10 silnik 1,6 z instalacja LPG, przejechane 160 tys, zauważyłem dziwne zachowywanie sie mojego nissanka tzn. jak jest zimny pali bez zarzutu ale juz po rozgrzaniu szarpie nie wchodzi na obroty muli, jednak gdy zdejmę nogę z gazu obroty nie warjuja silnik chodzi( gdy wcisnę pedał muli szarpie nie wchodzi na obroty gasnie, zachowuje sie tak jak by którys gar nie palił) objawy znikają po przełączeniu na gaz Pytanko czy to moze przepływka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 zakręć butlę od gazu i pojeździj na PB i zobacz, czy dalej będzie tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loban Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 jak jest zimny pali bez zarzutu ale już po rozgrzaniu szarpie nie wchodzi na obroty muli, jednak gdy zdejmę nogę z gazu obroty nie wariuja silnik chodzi( gdy wcisnę pedał muli szarpie nie wchodzi na obroty gasnie, zachowuje się tak jak by któryś gar nie palił) objawy znikają po przełączeniu na gaz.] Miałem też niedawno podobny problem. Na benzynie mi się dusił szczególnie po odpaleniu , szarpał , a na gazie chodził jak rakieta. Mam Primere p11.144, 2.0 ale może przyczyna będzie podobna. U mnie przyczyna było przestawianie nastawy mieszanki na za bogatą z uwagi na lewe powietrze oraz przepływomierz 1. Łapał lewe powietrze przez gumowy przewód chyba od odmy dlatego zmieniał automatycznie nastawy mieszanki i potem zalewał się. 2. Przepływka. Nie miała górnego zakresu obrotowego. Dochodził do 4000 i dławił się. 3. Mechanik tez u mnie podejrzewał przybrudzenie wtrysków ale stanęło na przepływce. 4. Zgaduję, że nie zatankowałeś lipnego paliwa na jakiejś podejrzanej stacji i nie jeździłeś regularnie na rezerwie benzyny bo to może odbić się czkawką dla pompki paliwa i wtrysków benzyny. 5. Sprawdź jeszcze na wszelki wypadek instalację gazową w dobrym warsztacie. PS Tego kowal nie naprawi trzeba jechać do fachowca elektryka najlepiej takiego od Japońców i nie kręcącego nosem na LPG a aucie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fabis Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Witam, mam Almere N15 1.4 16V z 1997r. od jakiegoś czasu silnik zaczął przerywać w zakresie obrotów od1500 do 2500. Macie pomysł co to może być? Kable zapłonowe nie były wymieniane od nowości, natomiast nie widać przebić. Mogą być już zużyte po latach? A może to sonda też oryginalna od nowości, auto wcześniej jeździło na gazie, z powodu awarii gazu instalacja została usunięta. Chciałbym założyć nową ale najpierw silnik musi pracować prawidłowo. Spalanie jest w normie, kompresja wyszła nieźle. Almerka ma przejechane 190 tyś Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.