arturprima Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 mam problem samochód to primera lift silnik 2.0 b+g 140KM silnik ma nierówne obroty albo czaem jest tak że chodzi równo a po 30 sekundach przygasa i widac czarny dym z tłumika w tym momencie .przepływke wymieniłem na używaną oryginał sonde uniwersalną 3 przewodową jakie napiecie powinny być na tych elementach i co może jeszcze dawać takie objawy ? czy wszystko pojawiło sie po tym jak chciałem spraw dzić błędy przez zwrotkę na złączu 16 pinowym prostokątnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 poczytaj TU jak zrobisz co tam jest to daj znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturprima Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 wiec tak próbowałem sprawdzić napięcie na sondzie miernik pokazywał ok 0.89 volta i bardzo sie niezmieniało choć obroty były różne od 1000 do 3500 bo niemoge ustawić na 2000 poprostu idzie do 1500 powoli a potem jest przeskok na 3500 zmiejszam troche i spada na 1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 powinno sie zmieniać na wolnych, sprawdź jeszcze raz jak będzie stało to sonda do wymiany, silnik powinien być nagrzany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturprima Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 wiec tak byłem na diagnostyce " lauch " i wykazało cztery błędy : czujnik stuków , sonda uniwersalna i przepływomierz i coś jeszcze wszystkie błędy udało się wykasować ale to niewiele dało .Sonda pokazywała stałe napięcie dopiero po przegazowaniu coś się zmieniała wartość . facet mówi że to może przepływomierz okłamywać i sonda temu źle wskazuje czy to możliwe , i jeszcze jedno gdzie znajduje się sterownik silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 wiec tak byłem na diagnostyce " lauch " i wykazało cztery błędy : czujnik stuków , sonda uniwersalna i przepływomierz i coś jeszcze wszystkie błędy udało się wykasować ale to niewiele dało .Sonda pokazywała stałe napięcie dopiero po przegazowaniu coś się zmieniała wartość . facet mówi że to może przepływomierz okłamywać i sonda temu źle wskazuje czy to możliwe , i jeszcze jedno gdzie znajduje się sterownik silnika ECU masz w nogach pasażera z lewej strony na tunelu, w tych silnikach nei do końca sprawdza się sonda uniwersalna, kup dedykowaną, sonda powinna falować na wolnych jak silnik rozgrzany, przpływomierz możesz sam pomierzyć jest opis na forum, jakie miałeś wartości przepływki, stukowy może być następstwem tego co napisałem wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturprima Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 wszystko ok przepływomierz nowy i sonda załatwiło sprawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 OK czyli jak sprawa załatwiona to zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.