RAAAD Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Witam. Mam pytanko i chcialbym sie pytac o wachacze jak w temacie . Czyli wachacze dół . O górnych wachaczach jest temat sporo rozwiniety a o dolnych jakos mało jest .Chyba że jest temat to sorki. I czy wymieniac wachacz cały np http://moto.allegro.pl/wahacz-yamato-dol-lewy-nissan-primera-p11-96-i1688795645.html czy wymieniac częściowo tzn tuleje tuleje http://moto.allegro.pl/nissan-primera-p11-1996-tuleja-wahacz-przedniego-i1675727058.html Bo wiadomo że przednie sie mniej zużywaja... Bo swożnie przy kole to sa też w wachaczach albo same jeśli tuleje sa dobre. I teraz czy kupowac cały wachacz czy tylko tuleje? Mi sie wydaje ze z tymi tulejami nie bedzie tyle problemów co z górnymi że lepiej kupic cały nowy górny niż wymieniac tuleje. Zauważyłem że gumy sa nie najlepsze na wachaczu ale nie aż tak straszne żeby nie móc jezdzic, jak wymieniałem przegub teraz w sobote. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 tuleje przednie się też zużywają, u mnie właśnie jedna czeka na wymianę, jak masz dobry sworzeń to zmień samą tylną, tylko potrzebny jest do tego flex bo jej nie wybijesz i trzeba rozciąć, przerabiałem to ostatnio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 No swożen jest dobry. No to teraz tylko czasu i zabrac sie za ten wachacz. Najlepiej obie wymienić przednia i tylnia tuleje . Jedna robota. i mam nadzieje że temat sie rozwinie i sie przyda dla potomnych Dz za szybka odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 nie zapomnij, ze do przedniej będziesz potrzebował prasy a koszt przedniej to jakieś 15zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Stan wahacza to ocenisz ja go wykrecisz. Zwroc uwage ma miejsce tam gdzie przychodzi ta tuleja nasadzana (nie wciskana ) czy nie jest wyrobione . Jesli chcesz to robic sam to poszukaj sobie tez kilka srub do przykrecenia przedniej lapy i tylnej tulei . U mnie byly 4 sztuki do wymiany po wykreceniu (zuzyte gwinty) .Nie bede wspominal o dobrym kluczu i porzadnej grzechotce . Czy wymieniac caly wahacz czy tylko tuleje . Jesli nie jest pogiety (a trzeba byc dobrym magikiem zeby go pogiac) i popekany to wymianiac tylko tylko tuleje . Najlepiej tak jak koledzy napisali do wymiany tulejki tej wciskanej miec prase . Wtedy sobie ja wycisniesz i wciniesz. Jesli juz nie masz prasy to do wcisniecia tej tulejki moze byc porzadne imadlo. Wielokrotnie tak wciskalem tuleke do wahacza od malucha i golfa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 No pewnie sie zabiore za to za jakiś czas I pewnie też wymienic z obu stron te tuleje . Tak jak wymieniałem górne też parą z obu stron. No tak jedna robota i wymienić oba tuleje na wachaczu . Koszt tej przedniej to jak kolega pisze 10-15 zeta a jedna robota. A zauważyłem że ta guma na tylnych juz jest nie ciekawa i śrubokretem troche naciągałem i ma luzy . Na moje oko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.