krajesiak Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Witam, Mam problem z wycieraczkami i niewiem co jest jego przyczyną, kiedy włączę wycieraczki nie mam możliwości ich wyłączenia, muszę gasić samochód - dopiero to na nie działa. Czy wiecie co jest tego przyczyną, elektryk powiedział mi, że prawdopodobnie przepalił się jakiś drucik w silniku od wycieraczek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rostek2 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Elektryk Ci powiedzial, ze spalil sie jakis drucik...? Hmmm iscie profesjonalna odpowiedz. Ja bym zaczal od wymiany tranzystora w ukladzie wycieraczek, albo rowniez kondensatora. jesli to by nie pomoglo sprawdzilbym napiecia w trakcie wlaczania i wylaczania, ale na moje oko wyglada to tak jakby przyczyna mogla byc w dwoch miejscach: - uklad elektryczny silniczka wycieraczek (moze przekaznik) - wlacznik zespolony przy kierownicy Pozdrawiam Rostek P.S Jesli jestes z Warszawy polecam super elektryka przy ulicy Szarych Szeregow 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karcio26 Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 kolego ja mam taki sam problem jak ty i nie wiem co dokladnie to moze byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin P12 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Witam, Mam problem z wycieraczkami i niewiem co jest jego przyczyną, kiedy włączę wycieraczki nie mam możliwości ich wyłączenia, muszę gasić samochód - dopiero to na nie działa. Czy wiecie co jest tego przyczyną, elektryk powiedział mi, że prawdopodobnie przepalił się jakiś drucik w silniku od wycieraczek... Witam Kolegę Udało się ten problem rozwiązać?? Daj znać co było przyczyną i jak to ewentualnie naprawić. Z góry dzięki Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawand Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Witam, Dołączam do klubu. U mnie jest to samo. Raz włączone można wyłączyć tylko przez wyłączenie zapłonu. Ktoś znalazł rozwiązanie? Wymieniłem przełącznik zespolony i nic. Może jakiś przekaźnik trzeba wymienić? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sami77 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 sprawa może być bardziej błacha, spróbujcie rozebrać silniczek oraz wyczyścić wszystkie styki. Użyjcie WD 40 i jakiegoś smaru w sprayu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertbydzia Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 1, jeśli po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu wycieraczki nie pracują to przyczyny trzeba szukać w sklejonych przekaźnikach. 2, jeśli po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu wycieraczki dalej pracują to przyczyna prawdopodobnie znajduje się w silniczku tzw powrót ma sklejone styki i kręci silnikiem non-stop. W tym przypadku często możliwa reanimacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawand Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Witam, Czy ktoś mi może powiedzieć gdzie znajduje się przekaźnik odpowiedzialny za rozłączanie wycieraczek? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertbydzia Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Nie ma przekażnika odpowiedzialnego za rozłączanie, jest mechanizm w silniku wycieraczek który odpowiadza za "powrót" wycieraczek, rozłączanie wycieraczek nastepuje po wyłaczeniu ich z przełącznika lub po wyłączeniu zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawand Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 cyt: "1, jeśli po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu wycieraczki nie pracują to przyczyny trzeba szukać w sklejonych przekaźnikach." Czyli jak rozumiem sklejony przekaźnik przekaźnik znajduje się w obudowie silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertbydzia Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Sorry, zamuliłem chodzi Ci przekażnik sterujący wycieraczkami ten o którym pisałem wcześniej, a ja odczytałem dosłownie Twój post (przekaznik rozłączający). W sobotę będę w pracy jak nie zapomnę to sprawdzę czy mam info na ten temat. Dodatkowo luknę czy wystepuje przekaznik lub/i mały swterownik. Dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sempron26 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 1, jeśli po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu wycieraczki nie pracują to przyczyny trzeba szukać w sklejonych przekaźnikach. 2, jeśli po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu wycieraczki dalej pracują to przyczyna prawdopodobnie znajduje się w silniczku tzw powrót ma sklejone styki i kręci silnikiem non-stop. W tym przypadku często możliwa reanimacja witam mam problem z wycieraczkami w primerze p12 2.2di wlaczaja sie i wylaczaja zaplonem reaguje tylko trzeci bieg na przelaczniku wycieraczek jest szybszy reszta dziala jak na drugiej szybkosci,po wypieciu kostki przelacznika nie pracuja wycieraczki,silniczek oczyszczony,nie slychac pracy przekaznika ktorego trudno wykryc,manetka przy kierownicy wymieniona nie dala rezultatu.Gdzie lezy problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.