Gość tom341 Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Wysokie spalanie juz bylo, halasujacy lancuch tez, ale jest jeszcze jedna rzecz ktora bardzo mnie niepokoji. Od kilku dni w zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodniczego pojawiaja sie babelki, jezeli ostro przygazuje (ok 7000 obr) pojawiaja sie drobne babelki, lub jesli zajrze po przejechanej trasie, plyn w zbiorniczku jest lekko spietrzony, wczesniej tego nie bylo. I teraz pytanie do fachmajsterow czy moze to byc przepuszczajaca uszczelka pod glowica. Uszczelka byla zmieniana ok miesiac temu, po przejechaniu 500 km mechanik dokrecil i stwierdzil ze bedzie ok. A moze to ja cos namieszalem, ostatnio w zwiazku z wysokim spalaniem, zmienilem wszystkie gumowe wezyki powietrza, moze gdzies dobrze nie wcisnalem? Dodam ze w zbiorniczku nie czuc paliwa. Pozdrawiam tom341 Nissan Sunny 1.4 N13, 75KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 ja mam podobne doświadczenie - wprawdzie nie z nissanem - ale z dużym silnikiem V6 - gdzie podobny efekt miał właśnie miejsce, gdy przepuszczała uszczelka pod jedną z głowic. Swoją drogą to fakt, że uszczelka niedawno była wymieniana nie daje gwarancji że nie przepuszcza. Mó kolega dwa razy wymieniał uszczelkę przez błąd mechanika - a raczej jego niedbałość. Sprawcą 2-krotnego wymieniania był mały ubytek na krawędzi głowicy. ... a jeszcze. wiem, że układ chłodzenia powinno się odpowietrzać ... może to ma jakiś związek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubs Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Objaw typowy dla uszczelki pod głowicą, chyba że sam podpiełeś powietrze z chłodzeniem ale chyba to niemożliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 przechodzilem zabawe z babelkami w zbiorniczku w poldku za kazdym razem byla to spalona uszczela pod glowica warto przy okazji planowac glowice Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Ja stawiam na uszczelke pod glowica.Najczesciej to jej wina stwarza takie problemy.Zobacz tez czy w plynie do chlodzenia jest olej.Jesli tak, to na 100% uszczelka. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zorro001 Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Tudziez odkrec korek oleju i zobacz czy nie masz tam osadu koloru kawy z mlekiem,jesli tak to uszczelak, zreszta i tak bym ja obstawial. Pozatym z tego co sie orientuje to przy wymianie uszczelki pod glowica nalezy planowac glowice.[/center] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.