krzycho59 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Witam wszystkich. Chciałbym zapytać użytkowników Juke jak wygląda porównanie spalania rzeczywistego do wskazań komputera pokładowego. U mnie- a tankowałem dopiero 2 razy różnica jest bardzo duża, pierwsze tankowanie- wskazanie komputera 8,9, rzeczywiste, 8,23. Nastepne wskazanie komputera 8,6, spalanie rzeczywiste 7,72. Wiem że wskazania komputera to jest tylko orientacyjne ale w Primerze wskazania różniły się 02,-0,4 l. Pytanie do serwisu oczywiście skończyło się odpowiedzią że te typy tak mają i tak jest we wszystkich modelach. Drugie pytanie dotyczy pojemności zbiornika, tankowałem gdy komputer pokazywał zasięg 10 km i weszło ok 39 l, instrukcja mówi o 50 l pojemności zbiornika- trochę duża ta rezerwa tym bardziej że wkurzające te informacje i ostrzeżenia że paliwo sie kończy. Oczywiście tankowałem na jednej stacji, z tego samego dystrybutora, zawsze pod korek. Pozdrawiam użytkowników Juke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek65 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Witam Moim zdaniem rezerwa sie zapala jak w zbiorniku jest jakieś 12-14 litrów paliwa. Podobnie miałem w SUZUKI SWIFT - rezerwa się zapalała przy 13 litrach w zbiorniku. Pozdrawiam Zbyszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxyy777e Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Mam diesla jest tak samo. Rezerwa zapala się gdy są 2 kreski na wyświetlaczu a zasieg na wyświetlaczu pokazuje zero lub dwie kreski. Oczywiście zaraz w panice tankuję i okazuje się że do 46 litrowego zbiornika wchodzi 39litrów ON. Czyli jest spokojnie na 100-120 km paliwa. Wg mnie te wskazania są mylące. Zupełnie nie rozumiem czemu komputer tak wcześnie ostrzega o niskim stanie paliwa kiedy jest paliwo, wskazuje zasięg zero co nie jest prawdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobkon Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Witaj ja jestem wlaścicielem NOTE dci 1,5 ,rezerwa zapala sie tak wcześnie dlatego że nie od dziś wiadomo iż na dnie zbiornika osadza sie najwięcej zanieczyszczeń paliwa,a nasze silniki mają bardzo wrażliwe wtryski i nie bardzo znoszą jazdę na takich resztkach,wiec producent obmyslił sobie że bedzie nasz samochodzik ostrzegał nas wcześniej o niskim stanie paliwa niż wymagałaby tego logika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Fiuk Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Mam za sobą 20 tankowań, zawsze pod korek i regularnie notuję spalanie. Bywało różnie, ale od pewnego czasu komputer zaniża regularnie o ca 0,4l. Toleruję to bo błąd ma charakter stały i tym samym wskazania i tak są przewidywalne. Ale jak to w statystyce dokładność wzrasta wraz z wielkością próby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.