Gość nissaneum Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Witam wszystkich. Od niedawna jestem włascicielem Primery i mam problem. Objawy są takie : auto pali na dotyk ale do momentu jak nie osiagnie odpowiedniej temperatury- po nocy to ok40 stopni a w dzień szybciej - silnik nie wchodzi na obroty, Dodanie gazu powoduje podczas jazdy szarpnięcia i przerywania w stylu podskoki zająca, trzeba stanąc i czekać aż sie nagrzeje. Dodatkowym objawem jest skrzeczący przekażnik na lewym nadkolu. Próby zczytania błedów nic nie daja-wyswietla kod 55. Pompowanie paliwa ręcznie przed odpaleniem - zero efektu, diagnostyka przepływomierza pokazuje na ciepłym 1.96V.Kolejnym objawem jak ruszę zimnym autem jest zapalajacy sie kontrolka ABSu, ale jak czekam cierpliwie aż dojdzie do siebie wszysko jest super, autko śmiga jak szalone. Filtry wymienione. Czy ktoś z szanownych kolegów miał taka przypadłość? Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Najpierw wymien ten skrzeczacy przekaznik na lewym nadkolu. Jest to przekaznik swiec zarowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nissaneum Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Tak wiem ,juz do tego doszedłem ale wymiana nic nie wprowadziła nowego, pojawił sie błąd 11 czyli wg opisu z forum czujnik wału. Ale jesli to czujnik to dlaczego zapala do pierwszego kopa? i na wolnych pracuje jak zegarek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 do momentu jak nie osiagnie odpowiedniej temperatury- po nocy to ok40 stopni a w dzień szybciej - silnik nie wchodzi na obroty, Dodanie gazu powoduje podczas jazdy szarpnięcia i przerywania w stylu podskoki zająca, trzeba stanąc i czekać aż sie nagrzeje takie lub podobne objawy są właśnie przy walniętym czujniku położenia wału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Wiec dlatego dobrze jest pisac jaki jest osprzet silnika . Z tego co piszesz masz osprzet Zexela (przeplywomierz na 3 przewody po tym poznasz) , a takze ja poznalem po tym ze wyskoczyl blad nr 11 (czujnik polozenia walka rozrzadu a nie polozenia walu korbowego -nr 47 jak jest w osprzecie bosch) . jak masz osprzet boscha (przeplywka na 4 lub 5 przewodow ) nie pokaze bledu nr 11. Na pompach wtryskowych Zexel dobrze sie zna kolega mir-e z forum terrano . Z nim sie skontaktuj . On czesto walczy wlasnie z tymi czujnikami w tych pompach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nissaneum Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Witam, tak mam osprzęt Zexela i przepływke na trzy przewody. Dzisiaj wymieniłem czujnik połozenia wału i objawy sa dalej takie same, czy ktoś moze mi powiedziec co dokładnie oznacza bład 11 czujnik połozenia wałka rozrzadu i gdzie go mozna spotkać bo na wałku go napewno nie ma. Dalej jestemw punkcie wyjścia tzn na zimnym pali na dotyk i jak nie dodam gazu to wszysko chodzi jak w zegarku ale na wysokości 1000 i 1200 brotów/min zaczyna przerywać i nie wchodzi na obroty, dodatkowo zaczyna przerywać(-skrzeczy jak by nie miał masy) przekażnik świec żarowych. Ciekawe czy ktos miał taki sam objaw jak ja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Posprawdzaj kable ktore ida do przekaznika swiec zarowych. czy skontatkowales sie z mir-e . On opisywal ze walczy z tymi czujnikami w pompach zexel i niekiedy okazuje sie ze pomimo bedu nr 11 nie jest to wcale czujnik polozenie walka rozrzadu (pompa ) tylko zawalony nastawnik pompy. Wiecej CI juz nie pomge (nie znam sie na zexelu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nissaneum Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Dzieki za pomoc. Tak wysłałem zapytanie do kolegi Mir-e i czekam na odpowiedz. Kable oglądałem podczas wymiany przekażnika, były ok. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.