Gość KamilDT Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Witam, Panowie mam Nissana Navarę D40 z lutego 2009 roku, kupionego w polskim salonie aktualny przebieg 26500 km, i na ramie zaczyna pojawiać się rdza :/ czy to normalne w tych samochodach? ktoś z was miał z tym już problem? warto z tym iść na gwarancje? I jak się do tego zabrać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NuMeR Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Ja mam Navare z grudnia 2007 wczoraj przy wymianie hamulców mój mechanik pokazał mi rdze na ramie ! i tez jestem w szoku gwarancja na auto mi sie skonczyla pyt. czy gwarancja na perforacje która wynosi 12 lat to obejmuje ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Sposób na rdzę - maseczka błotna, a więc w teren Panowie! A tak na poważnie to nie wiem czy coś zawalczycie, wystarczy parę rys na ramie i robi się nalot rdzawy, a później rdza. Ale do zgnicia jeszcze bardzo długa droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_gru Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Ja proponuję zakonserwować ramę we własnym zakresie. Sam planuję przeprowadzić taki zabieg jeszcze tego lata. Dodatkowo zakupiłem również plastikowe nadkola na tył, które zamontuję po konserwacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mors Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Idea z maseczką nie do końca zła, wiadomo przecież, że stal zbrojeniową najlepiej konserwuje beton, zatem może można ramę zabetonować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Rama koroduje to prawda, ale na szczęście to bardzo gruba stal i przeżyje pozostałe elementy samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AM-POL Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Ja proponuję zakonserwować ramę we własnym zakresie. Sam planuję przeprowadzić taki zabieg jeszcze tego lata. Dodatkowo zakupiłem również plastikowe nadkola na tył, które zamontuję po konserwacji. Ja tez konserwuję rame we własnym zakresie. Uzywam dotego BRUNOX a potem bitex lub fluidol. Jaki dodatkowe nadkola chcesz zamontowac na tył. napisz coś szerzej. moze skopiuje pozdrowionka AM-POL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Ja tez konserwuję rame we własnym zakresie. Uzywam dotego BRUNOX a potem bitex lub fluidol. Jaki dodatkowe nadkola chcesz zamontowac na tył. napisz coś szerzej. moze skopiuje pozdrowionka AM-POL To już po ramie Te dwa pierwsze to tragedia, chrupie ruda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_gru Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 (edytowane) To już po ramie Te dwa pierwsze to tragedia, chrupie ruda. Kupiłem dokładnie te: http://www.pickupdiablo.pl/opis/nadkola-nissan-navara-133.html można zamówić tylko na tył. Edit. To odpowiedź na pytanie jakie nadkola kupić. Rama kiedyś i tak zgnije Edytowane 21 Sierpnia 2011 przez marcin_gru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość APZ Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zakonserwowałem ramę w D40, w małym zakładzie na prowincji, koszt 500 zł. Wygląda ładnie i może dożyje do końca dni tego samochodu (?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AM-POL Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zakonserwowałem ramę w D40, w małym zakładzie na prowincji, koszt 500 zł. Wygląda ładnie i może dożyje do końca dni tego samochodu (?). Jak możesz to podaj namiary na tą prowincję AM-POL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość APZ Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 województwo podkarpackie, gmina i wieś KORCZYNA, tel. 695081300. (ok. 50 km poniżej Rzeszowa, przed Krosnem, jadąc skrótami z Rzeszowa). Trudno się dodzwonić, bo facet, jak leży pod autem, to nie odbiera. Trochę się przeliczył jeżeli chodzi o zakres roboty i pewnie będzie teraz chciał więcej za konserwację pickupów. Również długie okresy oczekiwania w kolejce. Konserwuje samochody, naprawia blacharkę. Sprawnie i chyba w dobrych cenach, bo długa kolejka na swój termin. Auto trzeba zostawić na 2, 3 dni (mycie, schnięcie, czyszczenie, malowanie). Zapuszcza też progi, profile itp. jakimś mazidłem. Auto potem śmierdzi kilka tygodni, ale smród przechodzi. Konserwacja raczej nie wykapuje na parking, jak bywało dawniej, w poprzednim ustroju. W swoim zakonserwowałem nie tylko ramę (jak błędnie wyżej napisałem), ale CAŁY spód auta, profile, drzwi i wszystko inne co się robi w kompletnej konserwacji aut. Nawet rury amortyzatorów, sprężyny, resory i osłony, w tym nawet aluminiowe ( po co ?, pewnie z rozpędu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymansky Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Środku konserwujące podwozie PYRMO Podwozie = Mettalic lub Sealant ; Profile = Penetrant , tam gdzie ognisko rdzy = RC 900 CONVERUST EPOXY RC 900 CONVERUST EPOXY. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 (edytowane) Dla własnego bezpieczeństwa i innych uczestników ruchu drogowego, zróbcie kontrolę ramy.!!! Rama w Nissan Navara D40 koroduje od wewnątrz. Na zewnątrz jest czasami w idealnym stanie.Rama fabrycznie od środka nie posiadała powłoki ochronnej albo była bardzo słaba. Dodatkowo obawiam się że stal z której jest zrobiona rama jest najgorszej jakości, mogła być już skorodowana przed procesem produkcyjnym. Występuje w ramie korozja naprężeniowa. Rama najczęściej pęka na łuku przed tylnym kołem. Jeśli ładujemy na pakę trochę ładunku (a do tego samochód został zaprojektowany) , to w tym miejscu rama ma największe naprężenia. Dodatkowo jest dużo spawów w tym miejscu, a jeszcze działa na ramę w tym miejscu jeden czynnik: skumulowane agresywne środowisko. Nissan nie przewidział nadkoli dla tylnych kół !!!! zaoszczędził na tym parę $ !!! Kamienie z drogi , sól drogowa, solanka z kamieniami, piasek trafia dokładnie na tylną część ramy. Proponuję zainteresować się tylną częścią ramy dopóki nie będzie za późno.1. Zacznijcie inspekcję od ostukania ramy młotkiem. Sprawdzcie ramę od środka za zbiornikiem paliwa i za tłumikiem , tam są ukryte przed wzrokiem niespodzianki- wżery, dziury2. Sprawdźcie w jakim stanie jest mocowanie zbiornika paliwa, opaski są w 70% skorodowane.3. Zdejmijcie koło zapasowe- stan łącznika ramy może być katastrofalny4. Sprawdźcie przez duże otwory w ramie czy nie ma w środku dużych płatów rdzy.5. Jak wszystko ok , to zadbajcie o drożność otworów odpływowych. Parę jest dużych i kilka mini szczelin .-Tu mały instruktaż: Pathfinder R51 też na to wszystko jest narażony , ale raczej nie przewozi się w nim tyle ładunków co w Navarze , jednak też nie posiada tylnych nadkoli - oszczędność NissanaPamiętajcie nasze samochody mają 12 lat gwarancji.W Wielkiej Brytanii ruszyła kampania Nissana polegająca na wykupie tych samochodów , których ramy nie da się naprawić oraz naprawie i konserwacji tych do uratowania. !!! Już samochody z Wielkiej Brytanii jadą do Polski. Tylko gdzie pojadą Polskie samochody jak zaczniecie ramy sprawdzać i bombardować Nissan Europe . Powoli kończy się 12 letnia gwarancja na niektóre sztuki. https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-navara-50szt-nissan-navara-na-czesci-ID6zrwR2.html#bd9e41fd9a Edytowane 8 Stycznia 2018 przez dzemik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Ja swoją poprawiłem i zrobiłem sobie nadkola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Ja też już swoją poprawiłem , załatałem , wzmocniłem , zakonserwowałem. Dwa tygodnie roboty . W trakcie czyszczenia można się nieźle zdziwić, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 U mnie nie było tak źle jedno miejsce miało ok 1.5 mm . Z resztą pokazywałem to na facebooku w lato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rethempthoor Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 Ja swoją poprawiłem i zrobiłem sobie nadkola Zdradzi Kolega gdzie można się zaopatrzyć w nadkola na tył? Czy to homemade? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 zrobiłem je z blachy kwasoodpornej, z pół dnia się z tym bawiłem oczywiście pomalowałem je na czarno co to by nie wyglądało na agrotuning Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 (edytowane) poniżej opis procedury Nissana dotyczące inspekcji ramy Navary oraz newralgiczne miejsca awarii ramy o których wie Nissan i nie zawiadamia nas o tym fakcie: Edytowane 6 Lutego 2018 przez dzemik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rethempthoor Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Dzięki za info. Ciekawe jak zachowa się Nissan w Polsce? Ciekawe czy ktoś z forum ma już jakieś doświadczenie z serwisem w tej kwestii i na jakiej podstawie będzie rozpatrywane zgłoszenie reklamacyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 (edytowane) Na razie Nissan odbija piłeczkę jak na początku na wyspach brytyjskich , że rama nie jest objęta gwarancją. Trzeba zadzwonić albo wysłać mailem zgłoszenie do działu reklamacji Nissan Europe w Budapeszcie. Potem zapraszają do ASO na darmową inspekcję. Robią tam zdjęcia, wysyłają do Budapesztu , a potem odpowiedż , że rama nie jest objęta gwarancją. Im więcej będzie naszych zgłoszeń tym poważniej Nissan do tego podejdzie. W UK wygląda to już tak: Proponuję Wam zapisać się do grupy na forum społecznosciowym na "f" ," Nissan Navara snapped chassis group" Wiele można się od nich dowiedzieć . Jesli chcemy coś od Nissana uzyskać musimy się spieszyć bo tylko do 12 lat wieku samochodu są w stanie podjąć kampanię reklamacyjną- tyle jest gwarancji na samochód. Na poprzednie pickupy D22 też zrobili wymianę wadliwych silników, ale nie była to akcja przywoławcza . Zrobili tylko dla tych użytkowników którzy atakowali Nissana. Edytowane 6 Lutego 2018 przez dzemik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent_s Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 a tak to wygladało u mnie plus wymiana gum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rethempthoor Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Może wrzuciłbyś za pamięci garść informacji co zrobiłeś, ile czasu zajęło, w jakie części się zaopatrzyć. Na pewno nie jeden skorzysta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubbba Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Witam, jestem nowy na forum. Ktoś próbował pisac do Nissan Europę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.