Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jak Wam się to widzi?:)


columbijczyk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Założyłem do swojej instalację BRC w ALEX F.H.U.(Wawa-Opacz).Od montażu zrobiłem 5tyś.km i narazie nic się nie dzieje-prawie nie ma różnicy gaz czy benzyna-oprócz kosztów tankowania:).Na co zwracać teraz uwagę i jakie są Wasze opinie na temat tej instalacji?

Wrzucam fotki.

Pozdrawiam!

post-37224-0-28948700-1310720961_thumb.jpg

post-37224-0-35735300-1310721127_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Założyłem do swojej instalację BRC w ALEX F.H.U.(Wawa-Opacz).Od montażu zrobiłem 5tyś.km i narazie nic się nie dzieje-prawie nie ma różnicy gaz czy benzyna-oprócz kosztów tankowania:).Na co zwracać teraz uwagę i jakie są Wasze opinie na temat tej instalacji?

Wrzucam fotki.

Pozdrawiam!

 

 

Zdejmowali kolektor do wiercenia? Butla jak zamontowana wielozawor blizej siedzenia czy skierowany do tyłu auta? Komputer wiązką do góry czy do dołu? Jak wygląda mapka? Co to za filtr fazy lotnej? Gdzie jest mapsensor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmowali kolektor do wiercenia? Butla jak zamontowana wielozawor blizej siedzenia czy skierowany do tyłu auta? Komputer wiązką do góry czy do dołu? Jak wygląda mapka? Co to za filtr fazy lotnej? Gdzie jest mapsensor?

 

Siemka!

Kolektor raczej nie był sciągany do odwiertów.Wielozawór w kierunku wnętrza pojazdu-miejsce mocowania na butli od strony klapy.Komputer wiązką do góry koło akumulatora.Filtr lotnej-brc FJ1 HE-z wymiennymi wkładami.Mapsensor chyba w reduktorze(GENIUS MB 1200mbar) bo przewów podciśnieniowy idzie z kolektora tylko do niego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka!

Kolektor raczej nie był sciągany do odwiertów.Wielozawór w kierunku wnętrza pojazdu-miejsce mocowania na butli od strony klapy.Komputer wiązką do góry koło akumulatora.Filtr lotnej-brc FJ1 HE-z wymiennymi wkładami.Mapsensor chyba w reduktorze(GENIUS MB 1200mbar) bo przewów podciśnieniowy idzie z kolektora tylko do niego...

 

 

Czyli butla dojazdy na wstecznym, wióry z wiercenia w kolektorze dolotowym, komp w brc powinien byc wiazka do dołu, filtr - niech będzie choć wolałbym czaję FL-03 lub 02 albo certools z włóknem szklanym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli butla dojazdy na wstecznym, wióry z wiercenia w kolektorze dolotowym, komp w brc powinien byc wiazka do dołu, filtr - niech będzie choć wolałbym czaję FL-03 lub 02 albo certools z włóknem szklanym...

 

Narazie jaździ na tym co jest i jest dobrze a nawet jak się coś zwali to chłopaki są o "rzut beretem".Premier kręci się ładnie nawet powyżej 5,5tyś.obr.:nie ma spadków mocy pod obciążenieniem(5osób,bagaże,klima) i robi na zbiorniku od 360 do 400km...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej pojemności masz butlę?

 

Z tego co widzę instalka rozmieszczona zupełnie inaczej niż u mnie (Almera N16, pod maską 1.8 więc to samo co u Ciebie)

 

20110415239.th.jpg

 

 

Co do ewentualnych napraw to nie musisz jechać "do chłopaków" bo z BRC masz gwarancję ogólnopolską.

 

Ja na swojej zrobiłem ponad 11tys km i działa (odpukać) OK.

 

U mnie na LPG tak jak na Pb, spokojnie dochodzi do odcięcia czyli do 6500obr./min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe ile reduktor wyutrzyma, jak przyjdzie zima, bo chyba jest wyżej od chłodnicy, mistrzowie BRC normalnie załamka, aby wrzucić pod maskę i będzie Pan zadowolony hehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest na równo i niżej nie bardzo jest gdzie go dać, -22st. C wytrzymał niejednokrotnie spokojnie. Nawet jak nie, to jest jeszcze rok gwarancji. :)

BTW N16 ma jak się nie mylę układ samoodpowietrzający się :>

Edytowane przez buladag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest na równo i niżej nie bardzo jest gdzie go dać, -22st. C wytrzymał niejednokrotnie spokojnie. Nawet jak nie, to jest jeszcze rok gwarancji. :)

BTW N16 ma jak się nie mylę układ samoodpowietrzający się :>

 

nie no spoko, był nowy, a co ma układ samo odpowietrzający się do tego, że reduktor jest wyżej od korka??? woda pod górę się nie odpowietrzy, ale jak piszesz u Ciebie jest na równo to jest nikła szansa, że jest gitt, z chłodzeniem

Są miejsca aby go zamontować ale to monter musi wykazać trochę chęci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko pewnie pojeździsz trochę, założenie gazmenów pewnie było takie: jak najłatwiejszy dostęp, bo klient i tak przyjedzie, na zmiany filtrów i serwis, to po co się męczyć biggrin.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko pewnie pojeździsz trochę, założenie gazmenów pewnie było takie: jak najłatwiejszy dostęp, bo klient i tak przyjedzie, na zmiany filtrów i serwis, to po co się męczyć biggrin.gif

Nie śpisz czy co ....

 

 

fachowo jak fachowo wygryźli dziure w osłonie pod maską czad,,,,

 

a taryfa 1313 śmiga po Krakowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

fachowo jak fachowo wygryźli dziure w osłonie pod maską czad,,,,

 

 

eee no co TY chyba właściciel by na to nie pozwolił biggrin.gif pewnie tak było jak odstawił auto biggrin.gif

 

a taryfa 1313 śmiga po Krakowie

 

????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Proszę o pomoc w wyborze instalacji LPG. Dzwoniłam do 3 polecanych mi gazowników w Bielsku-Białej. Zbyt wiele informacji od nich nie uzyskałam, bo przecież co będą babie tłumaczyć ;) Sądzili, że w podjęciu decyzji pomoże mi tylko cena ;)

Oto, co zdołałam od nich wyciągnąć:

1. Zygmunt Krajewski, Stare Bielsko:

- Compact Zenit - 2250 zł

- Stag IV - 2350 zł

- Stag 300+ - 2450 zł

Do tego dają samochód zastępczy, gdy się im da całą dobę na założenie instalacji. Nie zapytałam, czy cena obejmuje lubryfikację - wyleciało z głowy...

2. Auto-Gaz Beskid, ul. Jeża, BB:

- KMN Valtek do 2350 zł + 350 zł lubryfikacja

- Stag 300+, Hana - do 2800 zł + 350 zł lubryfikacja

Lubryfikacja ponoć konieczna bo głowica szybko bez niej padnie. Instalują w ciągu 1 dnia.

3. Auto-Diag, ul. Legionów, BB:

- LOVATO, 2 lata gwarancji + 75k km gwarancji na listwę. Ceana z lubryfikacją 2600/2700 zł. Tutaj musiałabym czekać w kolejce do pierwszego tygodnia sierpnia.

 

Wiem, mało wyciągnęłam od Panów Gazowników - jak tak czytam Wasze posty to waham się czy w ogóle zawracać Wam głowę ;) Ale zaryzykowałam, a co - do odważnych świat należy! ;)

Wszelkie informacje, których nie wypisałam po prostu nie zostały mi przekazane więc nie wiem, jak z gwarancjami w przypadku 2 pierwszych warsztatów itp.

Pomożecie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najsensowniej wychodzi warsztat 2 opcja 2, lubryfikację sobie podaruj szkoda kasy, ważne aby dobrze wystroili,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko pewnie pojeździsz trochę, założenie gazmenów pewnie było takie: jak najłatwiejszy dostęp, bo klient i tak przyjedzie, na zmiany filtrów i serwis, to po co się męczyć biggrin.gif

 

No akurat na wymianę filtrów mam zamiar jechać do innego warsztatu, żeby ktoś inny na to popatrzył. :) Co do tej wody pod górę, dziś się przyglądałem i węże wchodzące do nagrzewnicy też są praktycznie na równo z górą chłodnicy i idą pod górę, a jednak nagrzewnica się nie zapowietrza.

 

Jeśli o dziurę w wygłuszeniu chodzi to nie gazmeni byli głodni tylko jakieś "coś". :P Z dwojga złego lepsze to niż jakby zeżarło kable. Niestety za "nowe" używane wygłuszenie nie dam 150zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tej wody pod górę, dziś się przyglądałem i węże wchodzące do nagrzewnicy też są praktycznie na równo z górą chłodnicy i idą pod górę, a jednak nagrzewnica się nie zapowietrza.

 

 

nie chodzi o węże co idą pod górę, tylko o poziom płynu, i jeżeli masz nagrzewnicę niżej albo na równi z chłodnicą a w węże od nagrzewnicy masz wpięty reduktor (bo tak powinno być) i jest on wyżej od węży, to znaczy, że nie koniecznie wszystko się dobrze odpowietrzy, to tak na logikę,

ale może dość tego OT,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej pojemności masz butlę?

 

Z tego co widzę instalka rozmieszczona zupełnie inaczej niż u mnie (Almera N16, pod maską 1.8 więc to samo co u Ciebie)

 

20110415239.th.jpg

 

 

Co do ewentualnych napraw to nie musisz jechać "do chłopaków" bo z BRC masz gwarancję ogólnopolską.

 

Ja na swojej zrobiłem ponad 11tys km i działa (odpukać) OK.

 

U mnie na LPG tak jak na Pb, spokojnie dochodzi do odcięcia czyli do 6500obr./min

 

Siemka!

Z tego co pamiętam to butlę mam 42l...A do chłopaków to i tak wpadam raz w tygodniu na kawę lub Oni do nas:).Szczerze pisząc to wyżej Ci tego reduktora nie mogli zamontować-ja mam pod pompką hamulcową ale w Almerce jest ciaśniej-a widziałem jak "chłopaki" montowali w takiej N16 reduktor pod akumulatorem...

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wazne aby tez parownik niebył zamontowany tuz przy chłodnicy -w zimie wychładza sie mocno .pilnuj czestotliwości wymiany filtra fazy lotnej co max 15 tys ,najlepiej przy wymianie oleju.dzieki rugalrnym wymianom filterków wtryski dłuzej wytrzymają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...