Gość arczi1987 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 (edytowane) [P12] Tak jak w opisie, mam takie pytanie, być może ktoś podłączał w swoim samochodzie światła do jazdy dziennej ? mam te światła 3 kable, masa wiadomo, i tak jeden podłącza się pod postojówki aby wyłączał je przy uruchamianiu zwykłych, oraz drugi który muszę podłączyć pod jakieś zasilanie co podaje napięcie po zapłonie, może mi ktoś podpowiedzieć w które miejsce się najlepiej wpiąć aby był plus po zapłonie? byłbym bardzo wdzięczny, Pozdrawiam Edytowane 15 Lipca 2011 przez arczi1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 np. + dla wtrysków, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van_dutch Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Ja mam 2 kable. W opisie jest że jeden jest do + od stacyjki a 2 do + od świateł i mam w tym 2 zapytania: 1. Co z masą nie pójdzie jakieś zwarcie? 2. Czy można zamiast + od stacyjki wpiąć się gdzieś indziej, jeśli tak to gdzie najłatwiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 [P12] Tak jak w opisie, mam takie pytanie, być może ktoś podłączał w swoim samochodzie światła do jazdy dziennej ? mam te światła 3 kable, masa wiadomo, i tak jeden podłącza się pod postojówki aby wyłączał je przy uruchamianiu zwykłych, oraz drugi który muszę podłączyć pod jakieś zasilanie co podaje napięcie po zapłonie, może mi ktoś podpowiedzieć w które miejsce się najlepiej wpiąć aby był plus po zapłonie? byłbym bardzo wdzięczny, Pozdrawiam Ja mam 2 kable. W opisie jest że jeden jest do + od stacyjki a 2 do + od świateł i mam w tym 2 zapytania: 1. Co z masą nie pójdzie jakieś zwarcie? 2. Czy można zamiast + od stacyjki wpiąć się gdzieś indziej, jeśli tak to gdzie najłatwiej? Odpowiem na dwa posty jednocześnie. Proponuje nie wpinać się po + do stacyjki za dużo zachodu moim zdaniem. Wartym rozważenia jest wpięcie się w + pod zapalniczkę, oczywiście po zastosowaniu bezpiecznika. Wiadomym jest, że zapalniczka nie ma zasilania gdy wyłączony jest zapłon. Co do ewentualnych zwarć to powiem tylko, że jeśli nie czujesz się na siłach aby zamontować lampki, to może warto zasięgnąć pomocy auto elektryka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIRAS_85 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 podepne sie pod temat. załozyłem swiatła LED do jazdy dziennej, czytałem inne posty i próbowałem sie podpiąć pod plus od altenatora, ponoc taki mały kabelek, tylko mam problem ze tam jest zbyt małe napiecie jesli chodzi o ich podłłaczenie. wiec podpiołem sie pod plus od chyba "przepływomierz powietrza" patrzac z przodu auta na lini z akumulatorem troszke wyzej przy szybie. i fajnie wszytko działa, tylko nie wiem, bo czasami przy zapalaniu auto mi gasnie, ale czasami, jak przegazuje to juz tego problemu nie ma, wiec nie wiem czy znalezc inny plus czy moge tak jezdzic????? słyszałem ze mozna pod wycieraczki, lub jw pod zapalniczke, wtryski.... itp. prosze o odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Być może masz światła do jazdy dziennej, które właczają się po wzbudzeniu. Podłacz do alternatora i odpal motor jak zacznie ładować i zaczną świecić to tak ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIRAS_85 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 mam swiatła które załączaja sie automatycznie wtedy gdy dostana napienie, mam sterownik który nimi steruje, dlatego potrzebny mi plus który daje napięcie po przekreseniu zapłonu.byłem u mehcanik z kontrola gazu, zapytałem sie go i dał rade aby podłaczył pod plus z gazu, wiec tak zrobiłem. teraz jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gall_anonim3 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Widzę ostatnio dużp p12 jeżdżących na światłach postojowych jako dziennych. Na początku myślałem, że się komuś do końca włącznika nie chciało przekręcić ale skala zjawiska jest zbyt duża i podejrzewam, że to celowe. Wiem, że światła postojowe służą na 'postoju' ale czy w p12 nie są one wystarczające do jazdy dziennej? Jak wiemy są to osobne żarówki o mocy 5W każda i zastanawiem się czy np. taka jazda spełnia wymogi odnośnie świateł dziennych (jasność, rozmieszczenie, itp)? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedrowiec Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Widzę ostatnio dużp p12 jeżdżących na światłach postojowych jako dziennych. Na początku myślałem, że się komuś do końca włącznika nie chciało przekręcić ale skala zjawiska jest zbyt duża i podejrzewam, że to celowe. Wiem, że światła postojowe służą na 'postoju' ale czy w p12 nie są one wystarczające do jazdy dziennej? Jak wiemy są to osobne żarówki o mocy 5W każda i zastanawiem się czy np. taka jazda spełnia wymogi odnośnie świateł dziennych (jasność, rozmieszczenie, itp)? Pozdrawiam. zgadza się celowe, sam tak jeździłem, szkoda lamp żółkną a lustra ciemnieją od temperatury szczególnie teraz jak są takie upały. Zgodnie z KRD trzeba jeździć na mijania lub dziennych postojówki odpadają. Przy okazji założyłem sobie DRL Narva, muszę przyznać nieźle świecą, solidnie wykonane i zaskoczenie przy podłączaniu bo zasilanie bezpośrednio na akumulator, a trzeci kabelek na postojówkę ( wszystko ładnie rozrysowane na pudełku). Efekt DRL zapala sie po uruchomieniu silnika, wyłączaja sie z opóźnieniem około 15 sek po wyłączeniu stacyjki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIRAS_85 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 DRL??? to masz o wiele lepiej, bo nie musisz kombinowac aby szukac tego + !!!! a powiedz ile dałes ??? Bo kumpel mi mówil ze kupiel takie za 250-300 zł i załował, i teraz kupuje do 100zł. i ja sam mam takie....ale twoje podłaczenie to lepsza wygoda montazu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedrowiec Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 DRL??? to masz o wiele lepiej, bo nie musisz kombinowac aby szukac tego + !!!! a powiedz ile dałes ??? Bo kumpel mi mówil ze kupiel takie za 250-300 zł i załował, i teraz kupuje do 100zł. i ja sam mam takie....ale twoje podłaczenie to lepsza wygoda montazu:) w sklepie u nas widziałem za 220pln, ja kupilłem na allegro http://allegro.pl/narva-drl4-swiatla-dzienne-led-niemiecka-jakosc-i3426943537.html?source=mlt za 184 z przesyłką więc opłaca się. Ciekawie wyglądają bo ledy mają zamontowane u góry lustra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 na allegro znalazlem cos takiego ponoc dedykowane do p12 http://allegro.pl/drl-swiatla-dzienne-max-led-506-dedyk-primera-p12-i3370310079.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.