Gość d3cK Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Witam, Mam mały problem. Od czasu do czasu podczas normalnej jeździe na LPG wyłącza się gaz, sterownik wydzwania sygnały: trzy krótkie i jeden długi. Aby samochód znowu mógł pracować na LPG trzeba wyłączyć zapłon, przekręcić kluczyki w stacyjce żeby zapaliły się lapmki, wyłączyć sterownik LPG, odpalić na benzynie i dopiero wtedy włączyć LPG. Z instrukcji obsługi Stag 300 wynika, że te sygnały to błąd sterownika. Gdy byłem na przeglądzie instalacji, niecałe 3 tyg temu, oprócz błędów na 2 wtryskach wszystko było w porządku. Co to może być? Któreś wtryski mi padają (mają rok)? Czy można je samodzielnie naprawić? coś przeczyścić, przedmuchać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 MJ może padać, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 sterownik powinien pokazać który dokładnie pada ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 (edytowane) Dzięki za odpowiedź. Na kompie pisze że są błędy 2 wtrysków. Gazownik powiedział że kiedyś zakładali MJ komuś i pochodziły godzinę. Trochę jestem zawiedziony ich trwałością, jeżeli to one są przyczyną. Edytowane 17 Lipca 2011 przez d3cK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 hej nikt nie pisze że MJ są super jest to minimum ,,,polecamy hany z nimi nie ma problemów a stron o awari MJ jest kilkadziesiąt na innym forum ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Czy mógłbym wywalić padnięte wtryski (prawdopodobnie 2 padły) i za nie wstawić 2 zielone Hany? Nie będzie się to gryzło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 tak nei da rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 No to super, teraz muszę albo kupować 4 hany albo wymienić tylko 2 lipne wtryski na te same lipnej firmy. Jakie polecacie do mojej konfiguracji LPG? Zielone czy niebieskie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 zielona, niebieskie za duże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 MOgę wiedzieć czemu? Ty masz niebieską hanę a mamy te same motory i nawet też nie mam katalizatora i EGR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Bo Kolega Dino chce pujść grubo z moca wiec myśli na przyszłość i przegiął pałe zielona spokojnie daje rady do 200 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Bo Kolega Dino chce pujść grubo z moca wiec myśli na przyszłość i przegiął pałe zielona spokojnie daje rady do 200 KM hehe, ja wiem raczej spoko jest na małym ciśnieniu i jest zapas do tego ani jednego zapętlenia wg. tego co podaje producent to powinienem mieć 0.8 bara na reduktorze a jest prawie 1b, czyli ta tabelka jest poglądowa i należy dodać 25% do tego co się ma i wtedy dobierać, u mnie się sprawdziło MOgę wiedzieć czemu? Ty masz niebieską hanę a mamy te same motory i nawet też nie mam katalizatora i EGR. ja wiem czy te same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Przynajmniej wg tego co mówi Twoja sygnaturka Tak czy inaczej dzięki za rady chłopaki Na razie już 3 dzień śmiga bez przełączania się gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 sygnaturka kłamie tak jak mój napis naklapie "DISEL" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Przynajmniej wg tego co mówi Twoja sygnaturka Na razie już 3 dzień śmiga bez przełączania się gazu hmmm, to zakup MJ i załóż albo nazbieraj na hanki, tylko im dłużej będziesz zwlekał tym więcej stracisz, kwestia ile robisz km dziennie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Na razie sytuacja z wtryskami uspokoiła się, dziwne. Tak czy inaczej jeśli sytuacja się powtórzy i będzie to coraz częstsze (a tak pewnie będzie), to przynajmniej już wiem gdzie szukać. Dzięki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.