Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z radiem P11 `97


Gość WWA83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam taki problem z radiem, a raczej z jego resetowaniem po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Ustawienia radia się resetują (basy 0, treble 0 itp. ,ale ustawienie stacji radiowych jest) po wyjęciu kluczyka i na postoju radia się nie da włączyć bez kluczyka w stacyjce.

Czy jest to normalne przypadku P11 czy da się to w jakiś sposób obejść?

 

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakieś fabryczne radio czy nie? Pewnie jest źle podłączone - radio powinno mieć podtrzymanie - kabel na którym jest cały czas napięcie które podtrzymuje ustawienia właśnie. Pewnie coś pochrzanione z tym podłączeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

po wyjęciu kluczyka i na postoju radia się nie da włączyć bez kluczyka w stacyjce.

Czy jest to normalne przypadku P11 czy da się to w jakiś sposób obejść?

 

Dzięki

 

tak jest w każdym, możesz to obejść podłączając stały + w miejsce pojawiającego się po przekręceniu kluczyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radio nie jest fabryczne

nie znam się na elektryce, a tym bardziej na tym jak podłączyć "stały + w miejsce pojawiającego się po przekręceniu kluczyka" więc jeśli posiadacie jakiś schemat ewentualnie jakieś zdjęcia jak to wykonać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

nie znam się na elektryce

 

to aby nie podrażać kosztów (spalenie radia, czegoś w instalacji) , lepiej podjedź do jakiegoś elektryka i Ci to zrobi za parę złoty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to aby nie podrażać kosztów (spalenie radia, czegoś w instalacji) , lepiej podjedź do jakiegoś elektryka i Ci to zrobi za parę złoty

 

 

spoko, dzięki za rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz co to za radio konkretnie - cyknij jakąś fote jak to masz podłączone z tyłu. Może się okaże ze prosto można zrobić by działało jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz radio ze standardową kostką podwójną (jak na obrazku link do zdjecia) to jedna z nich jest od głośników, a druga od zasilania i właśnie tą drugą trzeba przerobić w następujący sposób:

Będziesz miał dwa kable jeden żółty (na nim jest napięcie cały czas) jest to podtrzymanie pamięci, oraz czerwony (napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka) jest to zasilanie właściwe. Przecinasz te oba kable i łączysz żółty z czerwonym od strony radia, oraz łączysz to z żółtym od strony samochodu, czerwony pozostaje bezużyteczny więc go izolujesz by nie zrobił zwarcia. Robiłem tak w sunnym b13 i gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...