kwiotas Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 witam mam pytanie dotyczace czujnika poziomu oleju... gdzie sie znajduje i jak wymienic lub sprawdzic czy dziala? bardzo bym dziekowal za kazde sugestie, a poniewaz jestem zielony z tematow mechaniki pojazdowej wskazane by byly zdjecia... ;P dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 czujnik masz przy filtrze oleju, dojście od spodu auta, coś takeigo wystającego z jednym przewodem, trzeba wykręcić i wkręcić nowy, klucz chyba 24, a sprawdzić to możesz miernikiem, jak silnik wyłączony to powinien zwierać do masy, czyli miernik piszczy, jak odpalisz silnik to powinien rozwierać czyli miernik przestaje piszczeć hmmm, ale chodziło Ci o czujnik ciśnienia oleju, czy miarkę do poziomu oleju?? jaki masz silnik??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiotas Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 raczej o czujnik bo ostatnio nie wskazywal mi niskiego poziomu oleju - silnik 1.8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 to znaczy co???, jak lampka zapala się podczas przekręcenia kluczyka i gaśnie po odpaleniu to działa, a do sprawdzania poziomu jest miarka a nie ten czujnik, on wskazuje tylko czy jest ciśnienie w układzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiotas Opublikowano 21 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 upsssss moj blad - ale dzieki za wyczerpujaca informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...