Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

czujnik poziomu oleju

kwiotas

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam pytanie dotyczace czujnika poziomu oleju... gdzie sie znajduje i jak wymienic lub sprawdzic czy dziala? bardzo bym dziekowal za kazde sugestie, a poniewaz jestem zielony z tematow mechaniki pojazdowej wskazane by byly zdjecia... ;P

dziekuje

czujnik masz przy filtrze oleju, dojście od spodu auta, coś takeigo wystającego z jednym przewodem, trzeba wykręcić i wkręcić nowy, klucz chyba 24, a sprawdzić to możesz miernikiem, jak silnik wyłączony to powinien zwierać do masy, czyli miernik piszczy, jak odpalisz silnik to powinien rozwierać czyli miernik przestaje piszczeć

hmmm, ale chodziło Ci o czujnik ciśnienia oleju, czy miarkę do poziomu oleju?? jaki masz silnik???

to znaczy co???, jak lampka zapala się podczas przekręcenia kluczyka i gaśnie po odpaleniu to działa, a do sprawdzania poziomu jest miarka a nie ten czujnik, on wskazuje tylko czy jest ciśnienie w układzie

• 5 lat później...

Dołączę się do tematu ale z trochę innym pytaniem. Czy w P12 jest jakiś czujnik który ostrzeże o niskim poziomie oleju? Dla mnie to cholernie ważne - kilka lat temu ojciec zatarł silnik z tego powodu (braku lub niesprawnego czujnika). Zrobili przekładkę i oczywiście drugi silnik nie lepszy - żre olej jak poprzedni. Teraz samochodem jeździ siostra i ostatnio mi mówi, że silnik jakoś klekocze i świeci się kontrolka ciśnienia oleju. Do maksimum wskaźnika wlałem 2L (!!) oleju czyli w silniku zostało jakieś 25-30%. Panowie tak nie może być żeby kontrolka świeciła dopiero na granicy zatarcia silnika. Czy to jest normalne??