Gość Siumik Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Witam, posiadam Terrano II 93r 2,7td i mam taki problem, a mianowicie nie ma mocy. Po wyżej 2,5 tyś zaczyna się dławić i mulić, nie ma wcale mocy i wyżej się nie kręci. Filtry powietrza i paliwa wymienione a autko dalej nie jedzie. Co proponujecie jeszcze sprawdzić? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmowskiego fans Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Poczytaj moj temat tam Koledzy duzo opisali co i jak. A zapala sie check? ja mialem problem z zaworem na turbinie,a teraz walcze z drganiami pomiedzy 2 a 3 tys. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziu Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Mialem podobnie w swoim Mavericu jak odkrecisz rurke w pompie (ktora idzie od filtra paliwa)w srodku jest sitko sprawdz czy masz czyste (wyciągniesz je cienkim zagiętym w haczyk drucikiem)u mnie to było przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ara502 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Witam, Podebnę się do tematu. Kolego dyziu umnie po rozebraniu takowego sitka niema pewnie jakiś pajac to wywalił. Może znasz nazwę handlową owego sitka bo bym chciał je dokupić? Pozatym mam wstawiony przedfiltr kontowy i dzisiaj zauważyłem że jakąś bronzowawą ciecz mi zasysa ze zbiornika, mial ktoś coś podobnego? Może jakieś badziewie mam w zbiorniku i ostatnio mam temu spore problemy z układem paliwowym. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter77 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Witam, U mnie były podobne objawy. 1500 obr max. Poszukałem na forum i znalazłem sposób czyszczenia sitka. Na początku myślałem, że w ogóle go nie ma, tak głęboko było schowane. Jak wyjąłem to się przeżegnałem lewą nogą było całkowicie zakitowane jakimś syfem. Dodam, że wcześnie zaglądałem do zbiornika i było czysto. Gorąca woda, szczoteczka miękka i jak ręką odjął. Polecam, roboty niewiele a satysfakcja pełna. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgorzelec Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Przyczyn może być wiele. Sam nie dawno miałem to samo. 2500obr max w serwisie w Holandii powiedzieli ze to pompa wtryskowa. Nie chciało mi się w to wierzyć bo samochód odpalał za dotknięciem. Osobiście podpinałem go pod komputer na parametrach pompy pokazywało za małą dawke paliwe. Sprawdzałem przepływomierz- brak błędów. Byłem bardzo blisko by wyciągać pompe. Gdybym nie był taki leniwy i był łatwiejszy dostęp to pewnie pompa wylądowała by w serwisie . wyciągałem sitko z pompy, podpinałem pompe pod osobny zbiornik by wyeliminować nieszczelność układu i dalej to samo. A wina tkwiła w przepływomierzu za 200zł 2minuty roboty i tyranek odżył lata jak lala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.