Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Rozładowany akumulator-tak szybko?


Gość azuk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najbezpieczniej wyjąć żarówkę i nie ma problemu :D[/quot

Proszę na temat.

Micra ma mały bagażnik i brak w nim oświetlenia. Lampka w kabinie tez odpada. Przyczyna upływu prądu jest inna - proszę o sugestie ale te bardziej przemyślane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow

azuk może Twój akumulator poprostu już zdechł.

 

Sprawdź jakie masz ładowanie z alternatora, może poprostu jest za małe albo za duże i już się zasiarczył. A jak z poziomem elektrolitu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz nowy akumulator , ladowanie ok, pobór prądu na postoju ok.

 

Może jeździsz krótkie trasy , częste uruchomienia i alternator nie jest w stanie uzupełnić tego co wyciaga rozrusznik. Przy jeździe na włączonych światłach nadwyżka prądu do ładowania pojawia się dopiero przy obrotach powyżej 2500.

 

Masz aukumulator naładowany częsciowo powiedzmy do 20Ah , postoi 3 dni na -15st, traci około30% pojemności , to masz 12Ah, resztę wyciagnie radio, centralny zamek itd, itp

 

Kup za parę zł - aerometr i sprawdź gęstość elektrolitu albo pojedź do jakiegoś serwisu niech Ci sprawdzą gestość.Będziesz widxział na jakim poziomie masz naładowany akumulator.

 

Tu są tabele gęstości:

http://www.mototechnika.republika.pl/pliki/akumulatory.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

azuk

A wychodzi mi tak 45Ah:264h=0,17A co daje moc pobieraną ok.2W.

źle Ci wychodzi.Za mało tych "A".Podjedź do jakiegoś elektryka i niech podłączy amperomierz w szereg i zmierzy na "uzbrojonym" aucie rzeczywisty pobór prądu.To potrwa 5 min. i parę złociszy.A jak trafisz na kumatego co jeszcze akumulatory sprzedaje to zrobi to za darmo.Może będzie miał kiedyś klienta.Inaczej to będziesz się z tym bujał do usr....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KaDziesiątka

Obstawałbym jednak za oświetleniem bagażnika lub wyłącznikem przy drzwiach. Mi się też tak zdażyło w K10 po tym jak używałem oświetlenia w bagażniku. W nocy był spory mróz, a dwa dni wcześniej byłem na myjni. Prawdopodobną jednak przyczyną u mnie jest brak gumowego kondomka na wyłączniku (fiutku) wystającym ze słupka. Czasami światło się nie zapala po otwarciu drzwi. Kiedy poruszam tym cypelkiem to się zapala. Posprawdzajcie u siebie te elementy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

azuk
A wychodzi mi tak 45Ah:264h=0,17A co daje moc pobieraną ok.2W.

źle Ci wychodzi.Za mało tych "A"..

to jest tylko zwykła matematyka a nie czarna magia 45:264=0,17045454545 ale chyba nie o to ci chodziło!???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

azuk
A wychodzi mi tak 45Ah:264h=0,17A co daje moc pobieraną ok.2W.

źle Ci wychodzi.Za mało tych "A"..

to jest tylko zwykła matematyka a nie czarna magia 45:264=0,17045454545 ale chyba nie o to ci chodziło!???

 

Matematyka tak, "czarna magia" to sposób wyliczenia przez Ciebie poboru prądu.Nie doczytałem się nigdzie ,że aku został rozładowany do ZERA.

Jedź do warsztatu a nie pytaj się czy może żarówka czy co innego.Wpiąć amperomierz i szukać po obwodach.Po co komplikujesz sobie życie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...