dzemik Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Najbezpieczniej wyjąć żarówkę i nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 A potem kląć, że ktoś żarówkę wyjął jak trzeba po ciemku coś w bagażniku znaleść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość azuk Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Najbezpieczniej wyjąć żarówkę i nie ma problemu [/quotProszę na temat. Micra ma mały bagażnik i brak w nim oświetlenia. Lampka w kabinie tez odpada. Przyczyna upływu prądu jest inna - proszę o sugestie ale te bardziej przemyślane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 azuk może Twój akumulator poprostu już zdechł. Sprawdź jakie masz ładowanie z alternatora, może poprostu jest za małe albo za duże i już się zasiarczył. A jak z poziomem elektrolitu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Masz nowy akumulator , ladowanie ok, pobór prądu na postoju ok. Może jeździsz krótkie trasy , częste uruchomienia i alternator nie jest w stanie uzupełnić tego co wyciaga rozrusznik. Przy jeździe na włączonych światłach nadwyżka prądu do ładowania pojawia się dopiero przy obrotach powyżej 2500. Masz aukumulator naładowany częsciowo powiedzmy do 20Ah , postoi 3 dni na -15st, traci około30% pojemności , to masz 12Ah, resztę wyciagnie radio, centralny zamek itd, itp Kup za parę zł - aerometr i sprawdź gęstość elektrolitu albo pojedź do jakiegoś serwisu niech Ci sprawdzą gestość.Będziesz widxział na jakim poziomie masz naładowany akumulator. Tu są tabele gęstości: http://www.mototechnika.republika.pl/pliki/akumulatory.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rak777 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 azuk A wychodzi mi tak 45Ah:264h=0,17A co daje moc pobieraną ok.2W. źle Ci wychodzi.Za mało tych "A".Podjedź do jakiegoś elektryka i niech podłączy amperomierz w szereg i zmierzy na "uzbrojonym" aucie rzeczywisty pobór prądu.To potrwa 5 min. i parę złociszy.A jak trafisz na kumatego co jeszcze akumulatory sprzedaje to zrobi to za darmo.Może będzie miał kiedyś klienta.Inaczej to będziesz się z tym bujał do usr.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaDziesiątka Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Obstawałbym jednak za oświetleniem bagażnika lub wyłącznikem przy drzwiach. Mi się też tak zdażyło w K10 po tym jak używałem oświetlenia w bagażniku. W nocy był spory mróz, a dwa dni wcześniej byłem na myjni. Prawdopodobną jednak przyczyną u mnie jest brak gumowego kondomka na wyłączniku (fiutku) wystającym ze słupka. Czasami światło się nie zapala po otwarciu drzwi. Kiedy poruszam tym cypelkiem to się zapala. Posprawdzajcie u siebie te elementy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość azuk Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 azukA wychodzi mi tak 45Ah:264h=0,17A co daje moc pobieraną ok.2W. źle Ci wychodzi.Za mało tych "A".. to jest tylko zwykła matematyka a nie czarna magia 45:264=0,17045454545 ale chyba nie o to ci chodziło!??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rak777 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 azukA wychodzi mi tak 45Ah:264h=0,17A co daje moc pobieraną ok.2W. źle Ci wychodzi.Za mało tych "A".. to jest tylko zwykła matematyka a nie czarna magia 45:264=0,17045454545 ale chyba nie o to ci chodziło!??? Matematyka tak, "czarna magia" to sposób wyliczenia przez Ciebie poboru prądu.Nie doczytałem się nigdzie ,że aku został rozładowany do ZERA. Jedź do warsztatu a nie pytaj się czy może żarówka czy co innego.Wpiąć amperomierz i szukać po obwodach.Po co komplikujesz sobie życie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.