efej1 Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Problem tkwi w wycieraczce,(nie jest to pioro)skrzypi jak ch...,z tego co wyczytalem na forum ,też tak zrobiłem,czyli odkręcilem ramię ściągnąłem z trzpienia ladnie przeczysciłem ,nasmarowałem wd40 ,a tu zonk dalej skrzypi,więć ktoś to przerabiał ,jak to mam wykręcić, i co naprawić i czy się da,a może silnik padl,lub mechanizm w środku ,a musze to zrobić już samochodem żona pomyka do pracy,może oddać do mechaniora ale bardzo tego nie lubię ,proszę o jakieś sugestie jak się do tego dobrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq5lf Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 http://allegro.pl/listing.php/search?string=p11&category=0&us_id=3482328 Zapytaj tego gościa na Alledrogo bo on ma sworznie wycieraczek do nismo-nowe, oryginalne i po prostu wymień na nowe. Ja kupowałem u niego, ma oryginalna części do Nissana. Aktualnie nie widać żeby wystawiał sworzni ale pewnie jeszcze ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 ,nasmarowałem wd40 WD40 to nie smar wyjmij mechanizm, rozbierz, przeczyść sworzeń, i nasmaruj SMAREM, nawet białym w sprayu, jak nie ma dużego luzu to będzie gitt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 WD40 to nie smar wyjmij mechanizm, rozbierz, przeczyść sworzeń, i nasmaruj SMAREM, nawet białym w sprayu, jak nie ma dużego luzu to będzie gitt ok,ale powiedz mi czy to mam dalej rozebrać doszedłem do tego trzpienia na którym jes zamontowane ramie ,zdiąłem tą osłone,czyli według ciebie ,mam sie dostac do tego mechanizmu całego,a gdzie nie ma być luzu?te trzpienie są rozbieralne,bo już myślałem że trzeba wymienc silniczek,Dino jeżeli dobrze widziałem to na tym trzpieniu jest zimering ,jak go nie zdejmę to nie wyciągnę tego w dół ,ale jak ja się mam tam dostać ,mam zdięte podszybie te plaetikowe ,ale nie wiem co dalej? http://allegro.pl/listing.php/search?string=p11&category=0&us_id=3482328 Zapytaj tego gościa na Alledrogo bo on ma sworznie wycieraczek do nismo-nowe, oryginalne i po prostu wymień na nowe. Ja kupowałem u niego, ma oryginalna części do Nissana. Aktualnie nie widać żeby wystawiał sworzni ale pewnie jeszcze ma. dzięki za linka,ale czy ten sworzeń jest wymienialny, czy to jest całość z tymi ruchomymi ramionami, co są na podszybiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 odkręć 3 śrubki i wyjmij, ramię jest na jabłku, czyli po prostu trochę siły i zeskoczy, jak wyjmiesz to poruszaj czy jest luz, aby zdemontować to trzeba zdjąć zabezpieczenie i wybić, wtedy wszystko łądnie wyczyścić i nasmarować i zmontować w odwrotnej kolejności wyrabia się tulejka a nie sworzeń, dobry tokarz ogarnia temat bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq5lf Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 U mnie rozebranie i nasmarowanie smarem specjalnym do motocykli w spray-u - taki do łańcucha co się mocno trzyma powierzchni pomogło na 2 miesiące. Często te plastiki są tak wyrobione ze trzeba albo dorabiać albo wymienić na nowe. Szybciej ale drożnej jest kupic części - przynajmniej mi zależało na czasie. PS zapytaj w Intercarsie bo słyszałem ze maja i to niedrogo sworznie. Obojętnie,które kupisz P czy L w zasadzie plastiki sworzni są te same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Jak zdemontujesz silniczek. To bedziesz widział tam zabezpieczenie żeby rozebrać tą tuleje ze zwożniem. Na --zrób to sam- primera czy w dzial p10-p11.44 Jest demontaż i naprawa tego piszacego pisku. Mnie już też denerwuje to i musze rozebrac i nasmarowac i wyczyscić. Zeby był spokój ,bo tak jak piszesz potrafi ucho zdenerwować... W zeszłym roku to smrowałem i nie było żadnego problemu z tą naprawa. Sa foto w tych dxziałach i pewnie zrobisz samemu ta naprawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 odkręć 3 śrubki i wyjmij, ramię jest na jabłku, czyli po prostu trochę siły i zeskoczy, jak wyjmiesz to poruszaj czy jest luz, aby zdemontować to trzeba zdjąć zabezpieczenie i wybić, wtedy wszystko łądnie wyczyścić i nasmarować i zmontować w odwrotnej kolejności wyrabia się tulejka a nie sworzeń, dobry tokarz ogarnia temat bez problemu no i zrobiłem ,lewa poszła sprawnie ,a prawej nie można było za nic w świecie zdiąć ,ten plastik był tak zapieczony że się nawet o milimetr nie ruszyl ,tak kombinowałem że niestety te plastik się urwał,tylko rozcięcie wzdłuż tego sworznia pomogło ,potem skleiłem to do kupy ,i zamontowałem ,chodzi i obraca się ładnie,lecz nie montowalem ramienia wycieraczki aby nadto nie obciażać ,więc micra jeżdzi z jedną wycieraczką ,może kupie tą tuleje plastikowa na szrucie oglądalem na aledrogo i chcą 160zl,może faktycznie ,dam utoczyć będzie lepsze U mnie rozebranie i nasmarowanie smarem specjalnym do motocykli w spray-u - taki do łańcucha co się mocno trzyma powierzchni pomogło na 2 miesiące. Często te plastiki są tak wyrobione ze trzeba albo dorabiać albo wymienić na nowe. Szybciej ale drożnej jest kupic części - przynajmniej mi zależało na czasie. PS zapytaj w Intercarsie bo słyszałem ze maja i to niedrogo sworznie. Obojętnie,które kupisz P czy L w zasadzie plastiki sworzni są te same. i tak zrobię niestety ta jedna tuleja padła przy demontażu ,więc tak jak mówisz jutro do sklepu i spróbuję kupić tą tuleje plastikowa Jak zdemontujesz silniczek. To bedziesz widział tam zabezpieczenie żeby rozebrać tą tuleje ze zwożniem. Na --zrób to sam- primera czy w dzial p10-p11.44 Jest demontaż i naprawa tego piszacego pisku. Mnie już też denerwuje to i musze rozebrac i nasmarowac i wyczyscić. Zeby był spokój ,bo tak jak piszesz potrafi ucho zdenerwować... W zeszłym roku to smrowałem i nie było żadnego problemu z tą naprawa. Sa foto w tych dxziałach i pewnie zrobisz samemu ta naprawe. wiem byłem na zrób to sam ,ja nie rozbierałem silniczka ,tylko ten mechanizm,ale to w mikrze żony,jakoś poszło sa nie wielkie straty ,ale nie jest żle ,przesmarowałem to smarem grafitowym tym razem chyba dobrze co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.