kamil_krasnik_f Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Witam wymieniłem filtr paliwa p11-2.0 TD paliwo ladnie napompowalem jakies 10 km wszystko dobrze a pozniej juz byl coraz slabszy musialem stawac i pompować pompka i znowu tak około 10 km i to samoo ,odkrecilem wszystko od nowa bo podejrzewalem zapowietrzenie w ukladzie,, paliwo z baku idzie caly czas rowno pompka dobrze działa wiec wszystko zlozylem i rano jade i to samo sie dzieje tylko teraz jest juz pompka twarda co to moze byc kreci do 2tys więcej nie idzie dlawi go ??? pomocy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 pojedź z odkręconym korkiem wlewu i zobacz czy będzie tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_krasnik_f Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 no sprobuje tak pozniej pojechac a co by to moglo byc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 brak odpowietrzenia zbiornika i tworzy się podciśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Czesc.Musisz napisac czy te objawy wystepowaly przed wymiana filtra paliwa. Dlatego ze piszesz iz wymiana filtra paliwa nie pomogla .Rowniez czy swieci kontrolka silnika . Pierwsze objawy ktore opisywales to wskazywalo na zapowietrzenie bo pompka byla miekka . Teraz piszesz ze juz jest twarda. Wobec tego przy zalozeniu ze kontrolka silnika nie swieci to po pierwsze trzeba bedzie zobaczyc czy sitko na kroccu doprowadzajacym paliwo do pompy wtryskowej. Krociec ten jest przykrecony do pompy . Po drugie jezeli sitko bedzie czyste to trzeba bedzie zrobic bezposrednie zasilanie z dodatkowego zbiornika (jaks banka ) do pompy pomijajac filtr paliwa . W ten sposob wyeliminujesz wszelkie nieszczelnosci od strony filtra paliwa, pompki na filtrze i zapowietrzenie.Jesli sie poprawi to moze trzeba bedzie jeszcze raz wymienic filtr paliwa . Jezeli nie to trzeba bedzie moze odpowietrzyc uklad od strony wysokiewgo cisnienia na wtryskach. Jesli swieci sie check to zalezy jaki blad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Gdzieś powinny być zaworki zwrotne, żeby się paliwo nie cofało z pompy do baku. Często ich zabrudzenie powoduje takie objawy. Przeważnie zaworki te bywają w okolicach filtra. Ale jeszcze nie wiem gdzie są w primerze. Babrałem się z tym już w 2 samochodach. Carinie i peugeocie 505. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_krasnik_f Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Wczoraj jak jechalem samochodem to jade jade i i okolo 10kkm dobrze i nagle nie ma sily nie wchodzi na obrotty nawet na luzie silnik gasnie krece go okolo 6 razy w koncu lapie i znowu jak gdyby nic jedzie ale po okolo 4km znowu to samo kontrolka caly czas od silnika sie swieci ....dzis wyjalem filtr wszytsko od nowa skrecilem to samo pozniej zajrzalem do smoka w baku moze tam cos nic wszystko ok wiec ominalem calkiem filtr podlaczylem zeby pod karnister szedl jak glupi wiec mysle przewod paliwowy wiec kupilem nowy zalozylem jade proba to samo i teraz nie wiem juz co to jest moze to pompa nie daje rady pociagnac paliwa z baku juz wszystkie medody probowalem ale jedna byla dobra ze z karnistra szlo tylko ze byl on kolo silniak i moze ten odcinek krotki dawal rade a z baku juz nie co wy myslicie o tym ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Kamil. Piszesz ze kontrolka sie swieci to dlaczego nie robisz autodiagnostyki zeby zobaczyc jaki to blad. Przy takim stanie rzeczy jesli sie swieci kontrolka to jest podstawa. Wobec tego prosze zrobic autodiagnostyke (jesli nie wiesz jak to nalezy zrobic ja w ten SPOSOB). Po autodiagnostyce prosze wykasowac bledy. Ponownie odpalic silnik niech przez chwile pochodzi i ponownie zrobic autodiagnostyke aby zobaczyc ktore bledy powroca . Spodziewam sie ze moga to byc bledy nr 21, 34, lub 47. Jak bedziesz wiedzial jaki to blad to ja albo koledzy bedziemy dalej pomagac. Jako takiego zaworka zwrotnego nie ma w primerze przy filtrze (jest przy zbiorniku paliwa ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_krasnik_f Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Panowie przełozylem droga pompe i nic nie pomoglo wychodzi blad 21 ale zalozylem od kolegi co ma taka sama primere i na jego zaworze jest to samo ,,,,,,jade jade okolo 2.3 km i pozniej coraz slabeij jak daje mu duzo gazu to kontroka od silnika sie zapala jak jade powoli to gasnie ale co jest nie tak wszystko sprawdzone pomocy moze wy cos doradzicie ,,,,,raczej nie mozliwe zeby trafil na dwie takie same pompy \?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 a jak auto chodzi to czy pompka ręczna (ta na filtrze) jest wciągnięta czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_krasnik_f Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 nie jest w gorze normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Jak napisal kolega pompa reczna na filtrze ma byc twarda . Gdy miales pominiety filtr paliwa to mogles jechac wiecej niz te 2-3km ? . Czy swiecil wtedy check?. Jesli mogles jechac wiecej i nie swiecil sie check to masz ewidentnie zapowietrzony uklad od zbiornika do filtra . Rowniez moze byc cos z samym filtrem(podwinieta uszczelka) ,albo za gesty filtr paliwa . Jesli juz males sciagnieta pompe wtryskowa to nalezalo wyczyscic zawor czasu kata wtrysku. Podejrzewam ze koledze nie wymigalo bledu nr 21. Gdzies lapie lewe powietrze i wyrzuca blad nr 21. Niedobry filtr paliwa i zawodniony tez nr 21 wyrzuci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 przepompuj ze dwa litry paliwa przez pompkę żeby mieć pewność że jest odpowietrzony, a może po drodze od zbiornika do filtra zaciąga powietrze. obejrzyj od dołu auto czy nie jest gdzieś mokry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_krasnik_f Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 jezeli pominalem paliwo z baku i wzialem z karnistra to na poczatku szedl ale pozniej te same objawy juz byly czym wiecej gazu dawalem tym kontrolka silnika sie palila jechalem deliktanie to CHECK sie nie swiecil ale nie bylo przyspieszsenia wcale ? nie wiem co teraz zawor kata wtrysku wyjalem i zamienilem od kolegi a u niego chodzi elegancko a u mnie nie i na jego zaworze ten sam blad 21 wychodzi ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Sprawdz przewody przelewowe (te gumowe ) na wtryskiwaczach. Obejrzyj dobrze przewody gumowe paliwowe. . Jesli nie jest pomka mornalnie na gorze jak ma byc to zapowietrzony uklad . Mozna jeszcze sprawdzic czy oring na pompce recznej czasami nie siadl. Ale TY pisales wczesniej ze byla pompka twarda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_krasnik_f Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 pzewody paliwowe wymienione przy wtryskach od filtra do baku tez a mocy jak nie bylo najgorszse jest to ze jak pompka mu dodam paliwa to idzi ale pozniej jak by mu brakowalo juz i nie chce iscc a zawor EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 To wychodzi z tego ze pompka jest miekka jak mu mozesz podpompowac paliwo . czyli zapowietrzony. jesli juz kolega dal CI wymienic pompe wtryskowa to popros go jeszcze zeby dal CI wymienic na poczatek filtr paliwa. Zobaczysz co sie bedzie dzialo. Jesli po wymianie pompka zrobi sie twarda to masz odpowiedz. jesli nie to musisz zobaczyc do swojej pompki. TYlko nalej paliwa do filtra jak bedzie zakrecal zeby sie poznie nie bawic w odpowietrzanie . To wychodzi z tego ze pompka jest miekka jak mu mozesz podpompowac paliwo . czyli zapowietrzony. jesli juz kolega dal CI wymienic pompe wtryskowa to popros go jeszcze zeby dal CI wymienic na poczatek filtr paliwa. Zobaczysz co sie bedzie dzialo. Jesli po wymianie pompka zrobi sie twarda to masz odpowiedz. jesli nie to musisz zobaczyc do swojej pompki. TYlko nalej paliwa do filtra jak bedzie zakrecal zeby sie poznie nie bawic w odpowietrzanie . Jesli pompka jest miekka to zawor egr nie ma nic do tego. Zawor egr dzaiala dopiero gdy silnik jest nagrzany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_krasnik_f Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 no sprobuje z ta pomka sama bo filtr jest nowy ale skad pokaqzuje blad 21 jeszcze co do tego filtra ......ale jak omijalem calkiem filtr i paliwo szlo z karmistra i to smo sie dzialo to co ma filtr do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 ALe wczesniej bylo ok? Problemy zaczely sie po wymienieniu tego filtra? Ja walczylem z bledem 21 i wymianilem: -Filtr paliwa -Przewody przelewowe miedzy wtryskami -Wyczyscilem sitko na zaworze -Bardzo dobrze odpowietrzylem uklad, nie ma mozliwosci nacisniecia pompki bo jest twarda. U mnie tez tracil moc od tego bledu, ale pomagal ponowny rozruch, z pompowaniem nie probowalem. Do dzis nie mam juz problemu z bledem. Powiem tak, ten silnik jest bardzo wrazliwy na powietrze, lekko zapowietrzony uklad i juz wywala ten blad, moze jak dawales mu paliwa z z karnistra to nie zdazyl sie w pelni odpowietrzyc i bylo caly czas powietrze w pompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 9Z tego co tu widzę to kolega ma problem z filtrem paliwa, pompka służy do odpowietrzenia układu paliwowego, ale jeżeli ona jest nie szczelna (kilka razy spotkałem się z tym problemem nie tylko w mojej primie) i przepuszcza powietrze to objawy będą identyczne, próba z kanistrem powinna być wykonana z pominięciem pompki i filtra a żeby nie zassało za dużo syfu do silnika należało by użyć na końcu rurki filtru paliwa np. z malucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_krasnik_f Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 To sie zaczelo jeszcze na starym filtrze zaczelo brakowac mocy i myslAlem ze jzu filtr zasyfiony i wiec go wyminilem ale to nie bylo to a teraz pompka jest twarda powietrza nei ma w ukladzie i nie wiemco to moze byc blad 21 caly czas wali wykasuje go i od nowa ale tylkoo jak juz traci moc nei wchodzi na obroty i wtedy wyswietla sie check i co to moze byc___ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Skoro mowisz ze na pompie od kolegi tez byl blad 21 to jest tylko jeszcze jedna mozliwosc. Moze byc uszkodzony ktorys kabel na odcinku kostka zaworu-komputer. W serwisowce masz napisane jak spr. czy zawor jest ok. W sumie to w razie uszkodZonego kabla powinien wyskoczyc blad 94, ale tez moze wyskoczyc ten 21, sprawdz opor zaworu, a pozniej zamnij sie spr. kabli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_krasnik_f Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 kolego ale jak sie sprawdza opor tego zaworu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Tu masz link do mojego tematu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/73918-p11-20td-dziwne-zachowanie-check-a-blad-21-i-95/ W ktoryms poscie pisalem na ktorych pinach mierzy sie opor i jaki ma byc, w serwisowce jest pare bledow. Przeczytaj temat a wszystkiego sie dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_krasnik_f Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Noi Nyska zrobiona chodzi jak powinna a caly feler to zawor na pompie co jest jak sie patrzy na pompe z gory to od niego wyhcodzaa dwa wezeyki i on byl przytarty i dawal zle informacje na pierwszy wtrysk sterujacy i stad ten blad 21 caly czas zaplacilem za robote i wymiane 450zl w serwisie Boscha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.