Gość Venar Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 posiadam p10 1.6 na wtrysku czyściłem przepływke i po zapaleniu silnik łapie 1500 obrotów skręciłem śruba do 900 ale po zapaleniu znowu wskakuje na 1500 mija 2-3 minuty i obroty spadają do 900 czy to zła regulacja czy rodzaj ssania. kolejna sprawa zauważyłem ze moje autko nie ma zbiornika wyrównawczego na końcu przewodu jest śruba zatykająca przewód jaki ma to wpływ na silnik i chłodzenie PS odpisze dopiero w piątek (delegacja) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 posiadam p10 1.6 na wtrysku czyściłem przepływke i po zapaleniu silnik łapie 1500 obrotów skręciłem śruba do 900 ale po zapaleniu znowu wskakuje na 1500 mija 2-3 minuty i obroty spadają do 900 czy to zła regulacja czy rodzaj ssania. kolejna sprawa zauważyłem ze moje autko nie ma zbiornika wyrównawczego na końcu przewodu jest śruba zatykająca przewód jaki ma to wpływ na silnik i chłodzenie PS odpisze dopiero w piątek (delegacja) Mam ten sam silnik co ty, obroty reguluj na ciepłym silniku(może być ok 800 obr. w książce podają 750 ale to jest za mało) a na ssaniu powinien mieć ok 1500 obr. , a propo zbiorniczka wyrównawczego to lepiej sobie kup może być z allegro, bo jeżeli w układzie jest za dużo płynu zostaje on pod ciśnieniem "wypchnięty " do zbiorniczka i na odwrót jeśli jest go za mało układ zasysa go ze zbiorniczka przez korek chłodnicy który otwiera się pod określonym ciśnieniem i puszcza płyn właśnie przez ten wężyk. Długo tak jeździsz bez zbiorniczka???????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Venar Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Kupiłem ta primerke 2 lata temu, chciałem dolać płynu a tu zdziwko nie mogę znaleźć zbiornika idę po przewodzie a na końcu śruba w wężu. zamontowałem butelkę z z suny albo mikry nie pamiętam już ale z miesiąc temu odłamał mi się wąż z konikówka od korka i płyn wyciekał w trasie byłem więc owinąłem korek izolacja do okola zacisnąłem zaciskiem, dziś kupiłem porządny klej do plastiku i wkleiłem odłamany odpływ poszukam zbiornika i zmontuje. Co do obrotów to jak wspomniałem wcześniej 1500 po zapaleniu a później spada do 900. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.