Gość BoRexx Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Witam , sprawa wygląda następująco: Posiadam od tygodnia Primke P10 1991r rok produkcji. 2.0D wersja SLX (silnik po swapie co okazało się przy wymianie oleju+filtrów) Jadąć po nierównościach słychać głuche puaknie dochodzące z tylniego zawieszenia. Nie wiem od czego zacząć sprawdzać i tym podobne. O wszelkich możliwościach co to i itd ,oraz jak to sprawdzać poproszę o pomoc W weekend muszę się tym zająć Pozdrawiam , Krzysiek Czyli cisza ? Nikt nic...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Sprawdź tylny tłumik i rurę wydechową, u mnie stuka na nierównościach, a jeżeli to nie to to może amortyzator pobujaj samochodem i wtedy zobacz co stuka najlepiej otwórz bagażnik stań na krawędź i poskacz trochę a druga osoba niech złapie za mocowanie amortyzatora, a tłumik sprawdź łapiąc za rurę wydechową i na boki pobujaj, a jeżeli dalej nic to najlepiej podnieś koło na lewarek i poszarp na boki góra dół ciężko powiedzieć co tam może stukać ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoRexx Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Okey , teraz w weekend będę sparawdzał i dam znać. Tłumik wydaje się trochę luźny ale moim zdaniem (nie znam się aż tak ,żeby na 100% to wykluczyć) to nie on stuka. A jakie rzeczy najczęściej wymieniacie w primkach z tyłu zawiasu? Te zawieszenie w porównaniu do mich innych pojazdów jest kosmiczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Okey , teraz w weekend będę sparawdzał i dam znać. Tłumik wydaje się trochę luźny ale moim zdaniem (nie znam się aż tak ,żeby na 100% to wykluczyć) to nie on stuka. A jakie rzeczy najczęściej wymieniacie w primkach z tyłu zawiasu? Te zawieszenie w porównaniu do mich innych pojazdów jest kosmiczne Ja u siebie wymieniałem amorki sprężyny i łączniki stabilizatora auto mam 5 lat sprowadzona z niemiec a tak nic nie wymieniałem z tyłu więcej, z przodu przegub prawy ( norma w primerach pęka guma osłona przegubu i później się wyrabia ) amorki, górne wahacze - wiadomo, a tak nic więcej aż dziwne przód jest wytrzymały moim zdaniem a zrobiłem już swoją primą przez te 5 lat 100 tyś km a propo łączników stab tył najlepiej sprawdzić odkręcając z jednej strony łacznik wyciągasz go i ruszasz całym stabilizatorem góra dół jak wyczujesz luz na drugim łączniku to do wymiany zresztą będzie widać jak odkręcisz czy ma luz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marler Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 pierwsze co to bym sprawdził stan łączników stabilizatorów- u mnie waliły niemiłosiernie.. w komplecie je robiłem z amorkami i po pierwsze ucichło a po drugie przestało rzucać d*pą w szybkich łukach na nierównej drodze co było ciut przerażające zwłaszcza w zimie Jako że masz dieselka to koszt amorków, osłon, i końcówek stabilizatorów nie będzie ekstremalny- mnie do 2,0 benzyna komplety z wymianą pochłanąl 700 z czego ponad 400 to same amortyzatory, z tego jednakc co pamietam, do Twojego modelu za KYB zapłacisz tyle za dwa co do mojego było za jeden No i tak jak kolega wspomniał, może walić jeszcze wydech jeśli gdzieś mocowanie poszło.. nic więcej tam chyba stukac nie może Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 głuche odgłosy walenia z tyłu, to na 80% może byc poduszka amortyzatora Przypadłość Primerek, było duzo razy na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakuś Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 w moim przypadku to byly amortyzatory też miałem puste pukanie-wymiana amorów i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan fan Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Obstawiam i życzę aby to była właśnie poduszka amortyzatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KA1 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 A ja sprawdziłbym jak jest zamocowany lewarek. Jeśli jest tylko włożony na swoje miejse i "nierozkręcony" to będzie pięknie stukał na nierównościach. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoRexx Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 A więc ,że miałem gości w weekend dużo nie wyczaiłem ... Ale szwagier jechał w bagażniku i mówił ,że wydech może też ciut tam pukać ale też wspominał o amorkach tych gumach czy też poduszkach. Na chwile obecną mam nikłe warunki finansowe aby konkretnie tył zrobić ale ciągle myślę i kołuję pieniążki na remont. Dziękuję za liczne wypowiedzi , w ten dłuższy weekend sierpniowy będę u szwagra i on ma kanał będzie wygodniej zlokalizować te ustrojstwo. wojt_mk dzieki Ci serdecznie za obszerną wiedzę co wymienić co do przodu zawiechy również uważam ,że jest dość "mocna" ale przegub prawy jak mówisz musi być wymieniony marler co do cen to zorientuję się w Poznaniu na ul,kopanina Ten polecany przez kilku klubowiczów i w tygodniu jeśli skończę pracę o normalnej godzinie wjadę tam Serdecznie pozdrawiam Krzysiek ^^ Także sprawa rozwiązana, ułamany był kawałeczek blachy od mocowania staba , wydechu i zderzaka tylngo . A dowiedziałem się o tym gdy urwał się większy element i było spawanie i lepienie tego wyszło nawet dobrze teraz cisza i spokój ale tył zawieszenia do regeneracji . Kojażycie mniej wiecej koszta najpotrzebniejszych rzeczy do tyłu? Pozdrawiam Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 A więc tak łączniki stabilizatora tył ok 60 zł takie lepsze, amorki tył ja kupiłem firmy optimal http://moto.allegro.pl/amortyzatory-nissan-primera-p10-tyl-niemiecki-i2087104691.html jak widać jeszcze są 3 lata już jeżdżę i nie narzekam na nie plus odboje i osłony do tego ok 30zł, jak się zdecydujesz to zadzwoń do gościa i spytaj się o osłony i odboje najczęściej mają i za dopł dorzucą, sprężyny ok 100. Wachacz tył ale ja nie wymieniałem http://moto.allegro.pl/wahacz-nowy-nissan-primera-p10-gwar-wys-jakosc-fv-i2103403342.html myśle że tyle starczy chyba że cos więcej masz wybite, a sprężyny jak dobre to nie wymieniaj, pasują od Nubiry kombi ok60 zł ale jak sam jeździsz to auto trochę twarde ale tył wyżej stoi. Pozdrawiam Dziś byłem na przeglądzie propo amorków tylnych optimal po trzech latach mają po 75 % także myślę że nie są złe a cena przystępna w porównaniu do Keyaba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.