ukaniopl Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Czesc, Ma ktos jakies doswiadczenie z planowanie kola zamachowego tym silniku? Bede wyjmowal skrzynie a skoro bede mial garty na wierzchu to myslalem zeby cos poprawic. Mam plan stoczyc standardowo do wienca, ale nie wiem jakie to bedzie mialo korzysci/wady. Jezdzilem do tej pory z lekkim kolem takim potworem co nazywa sie 126p Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 nie rób tego.... to nie maluch koło zamachowe po odchudzaniu powinno byćwyważone razem z wałemkorbowym....a tego zapewne nie zrobisz. po odchudzeniu koła silnik jest mniej elastyczny fakt moze lepiej sie wkręca ale moimzdaniem ta modyfikacjamozesz wiecej popsuć niż zyskać....istotnie silnik 1.5 z N-16 jest słabiutki bo został celowo zamulony ze względu na normy ekologiczne...pomysl bardziej nad elektroniką a koło sobie odpuść...takie jest moje zdanie. a tak na marginesie...nie będzie wielkiej róznicy po stoczeniu koła,,nawet nie poczujesz....bo to modyfikacja która powinna być jedna z wielu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Dzieki. Mialem plan wywazyc kolo z dociskiem, ale o wyciaganiu walu nie mysle. W takim razie skupie sie na portingu wydechu, a potem sie zobaczy.. Wiem, ze w poprzednim aucie takie kolo to byla najlepsza inwestycja ;P Kolo wywazone i przezylo 4 radowe auta.. HEHEHe Jezeli chodzi o elektornike, to rozumie ze chodzi o jakis powerBox czy raczej hamownia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 po pierwsze to 126p ma dwa gary i generalnie problem jest to wyważyć dlatego nie wiem czy ktoś sie tego podejmuje. po drugie z tego co wiem jest pewna masa koła przy której silnik wpada w rezonans przy pewnych obrotach co powoduje wybijanie panewki głównej a w efekcie moze nastąpić ogólny rozp.....ol. jesli masz zamiar poważnie grzebac w układzie tłokowo korbowym i auto idzie w kierunku sportu to owszem ale na drogę potrzebna jest jednak elastyczneść silnika. co do hamowni boxów i innych elektronicznych grzebań...aby był pożądany efekt to nalezy wykonać to na hamowni i przy zastosowaniu sondy szerokopasmowej mierzacej AFR. pomiar przed modyfikacjami i po pokaże czy jest efekt czy wtopa finansowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 po pierwsze to 126p ma dwa gary i generalnie problem jest to wyważyć dlatego nie wiem czy ktoś sie tego podejmuje. po drugie z tego co wiem jest pewna masa koła przy której silnik wpada w rezonans przy pewnych obrotach co powoduje wybijanie panewki głównej a w efekcie moze nastąpić ogólny rozp.....ol. jesli masz zamiar poważnie grzebac w układzie tłokowo korbowym i auto idzie w kierunku sportu to owszem ale na drogę potrzebna jest jednak elastyczneść silnika. co do hamowni boxów i innych elektronicznych grzebań...aby był pożądany efekt to nalezy wykonać to na hamowni i przy zastosowaniu sondy szerokopasmowej mierzacej AFR. pomiar przed modyfikacjami i po pokaże czy jest efekt czy wtopa finansowa. Hehe.. Dzieki za odp. Masz racje ze wpadnie przy odpowiedniej masie i obrotach sie urwie i moze wyskoczyc z samochodu.. Byle nie do srodka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.