DINO Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Ostatnio pojawił się na rynku nowy sterownik, wymienny ze STAG-iem p&p, producent jest otwarty na wszelkie propozycję ulepszania i zmian w sofcie, czekam może uda się kupić i podmienić moją 300+ wtedy się zobaczy na żywym organizmie, www.lpgtech.pl strona jeszcze uboga w merytoryczne info na temat sterowników, ale mam info od P. Krzyśka, że ma się to na dniach zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 No i się zmieniło ... stronka nabrała informacji Napisałem maila z pytaniami do nich o ceny itp. Jak narazie czekam ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 ciekawe czy mają Map i po ile bo 125 zł z allegro nie łykam ,,, a nic innego nie ma czy PSo2 ma inną wtyczkę ??? przecież tam idą 12v masa i wychodzą 2 sygnały ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 No i niestety nie sprzedają w detalu. Tylko poprzez firmy. Właśnie próbuje się dowiedzieć gdzie u mnie w mieścinie maja przedstawiciela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 ciekawe czy mają Map co TY z tym MAP-em, w Techu nei ma mapa, tak jak w wiekszości innych instalek no to mam info, że idzie do mnie już sterownik do zabawy zobaczymy jak nissmo na nim lata i jak się stroi, no to LPGTECH 516 już w domu, niedługo wpada do nissmo i zobaczymy co potrafi automat do ustawiania mam nadzieję, że jest tak jak mówi producent, wtedy mamy sterownik GAZMENOODPORNY czyli jak zamontują w miarę poprawnie to i tak nie wpłynie to za bardzo na nasz silnik co prawda u mnie większość poprawiona, ale jak by był ktoś ze standardowym montażem i miał STAG-a 300, 300+ to tez możemy przepiąć i zobaczyć jak sobie radzi Tak jak obiecali to i przysłali sterownik do testów no i dzisiaj na szybko przełożyłem TECHA zamiast STAG300+, kalibracja i szybka trasa aby pozbierać co nieco, przy okazji nagrany osc z jazdy, jadę w poniedziałek 700km, Gliwice, Tychy, to wtedy będzie więcej czasu no i A4 po drodze , zobaczymy jak nissmo to zniesie, pierwsze wrażenia pozytywne. Interfejs przyjazny, kwestia przyzwyczajenie no i zaje......cie dużo możliwości, na razie będzie testowany TECH, czyli ichni automat, Tak jak mówiłem, sterownik jest P&P ze STAG-iem, żadnych problemów z połączeniem, aktualizacja, kalibracja i w trasę, co zauważone to to, ze po zebraniu szybkiej PB i przełączeniu na LPG do zbierania map, żadnej różnicy w pracy i elastyczności silnika. Tak jak pisałem wyżej zobaczymy co będzie po czasie, a ma do przejechania jakieś 2kkm czyli jest na czym się wykazać. Fajna sprawa to kalibracja wskaźnika gazu, czyli podjeżdżamy na pompy, przyciskamy przycisk gasimy auto i wskaźnik podczas tankowania sam przełącza diody, zobaczymy w praktyce jak to działa. To może tyle na początek, mam nadzieję, ze pojawi się naprawdę dobry sterownik i do tego odporny na strojenie marki DRUTTEAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 No to powiem tak Opcji dużo choć chłopaki widzę nie zaszaleli ... interfejs jest odgapiony ze staga .. ale fakt jest dobrze rozbudowany i wreszcie czytelniejszy ! Sam jestem baaaardzo zainteresowany jak Ci Dino to chodzi no i jak spalanie BTW. Mówili coś o kosztach tego techa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 No to powiem tak Opcji dużo choć chłopaki widzę nie zaszaleli ... interfejs jest odgapiony ze staga .. ale fakt jest dobrze rozbudowany i wreszcie czytelniejszy ! Sam jestem baaaardzo zainteresowany jak Ci Dino to chodzi no i jak spalanie BTW. Mówili coś o kosztach tego techa ? z tego co wiem to "twórca" STAG-a właśnie zrobił TECH-a, czyli chyba poprawił trochę i raczej kwestia przyzwyczajenia, mi jakoś dzisiaj po trasie zrobił się dość przyjazny, po zmianie pętliło hanki i myślałem, że to wina ciśnienia ale podniesienie nie dawało rezultatu i po podłączeniu lapka i jeździe, (dzisiaj cały dzień w trasie) zauważyłem, że jakoś dziwnie skaczą obroty w wyzszym zakresie i po zmianie na 1.2V szarpanie ustąpiło ciśnienie zjechałem tak jak było wcześniej i jutro od nowa strojenie i zobaczymu co będzie dalej, ale powiem, ze na dzień dzisiejszy zagości w nissmo na stałe, spalanie jak na STAG-u z softem 6.x.x. nowszy, 7.x.x. palił więcej, do tego jakoś tak ma fajnie porobione korekty w automacie, że nismo nie traci nic z wigoru nawet przy zmianie ciśnienia i temperatury, dalsza relacja po przyjeździe do domku wtedy wleca osc i scriny co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 No to gitensen ! a mówili Ci coś o kosztach tego techa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 w związku ze zmianą auta, TECH leci do nowego i będzie pewnie tez relacja z tego procederu, odczucia rewelka, spalanie poleciało niżej i nie tylko, tak że jak ktoś ma zamiar montować LPG to polecam ten sterownik a będzie mega zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 ja od trzech dni śmigam na LPGTECH model 504 + ich listwa tech + ich reduktor szrek i pierwsze wrażenie jest b. dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 ja od trzech dni śmigam na LPGTECH model 504 + ich listwa tech + ich reduktor szrek i pierwsze wrażenie jest b. dobre no to dobrze, ze ktoś ma cały zestaw, możesz wkleić zdjęcia jak to po montowali i dać scriny z ustawień i map Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 a ktoś posiada info ile taki sterownik kosztuje ...? choć ja teraz jednak planuje zastosowac staga 200 do mono wtrysku .... i będzie jednopunktowy wtrysk LPG ...albo wsumie 3 pubktowy zobaczymy ,,,,, bo na 2 generacji muła nie ma ale pali tyle co primera ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 a ktoś posiada info ile taki sterownik kosztuje ...? http://www.autogaz-alex.pl/pl/asortyment-innych-firm/lpg-tech/ zapytaj tu, o cenę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 no to dobrze, ze ktoś ma cały zestaw, możesz wkleić zdjęcia jak to po montowali i dać scriny z ustawień i map nie posiadam laptopa by dać scriny z ustawień i map co do montażu to obecnie nismo zmieniłem na mondeo 2.0 tu są odwrotnie kolektory ale za to super miejsce na reduktor! spalanie raczej nazwał bym średnie bo poniżej 12 L jeszcze nie zszedłem ale duża w tym moja zasługa za to jestem mega zadowolony z osiągów na gazie do 5tys obrotów ŻADNEJ POWTARZAM ŻADNEJ RÓŻNICY!! dopiero po przekroczeniu 5 tys wyraźnie słabnie mam wrażenie że po prostu jest ten zestaw zaszłaby do mocy 150 koników?? zgłosiłem to gaziarzom podnieśli ciśnienie i trochę się poprawiło ale dalej po przekroczeniu 5.5tys obr. wyraźnie słabnie w stosunku do Bp oczywiście trochę mnie to drażni przy wyprzedzaniu bo nie mogę go dokręcić na max obr. bo słabnie albo inny przykład do 190km/h idzie super a potem d*pa... po przełączeniu na Bp auto rozpędza się bezproblemowo dalej... co ty na to?? w twoim opisie zobaczyłem że masz ustawione ciśnienie 1.33 a ja 1.25 może dlatego mu gazu brakuje chociaż ja mam 150koni i reduktor do 150 koni może se po prostu nie razi przy max bucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 problemem jest pewnie za słąby reduktor, to co podaje producent jest nie do końca prawdą i życie weryfikuje, ciśnienie nie ma nic do rzeczy, ja mam (miałem) takie, bo były złe wkrętki i program odczytywał to jako za małe dysze, teraz po zmianie powinno być niżej, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.