Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

LPGTECH - nowy sterownik


DINO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio pojawił się na rynku nowy sterownik, wymienny ze STAG-iem p&p, producent jest otwarty na wszelkie propozycję ulepszania i zmian w sofcie, czekam może uda się kupić i podmienić moją 300+ wtedy się zobaczy na żywym organizmie, www.lpgtech.pl strona jeszcze uboga w merytoryczne info na temat sterowników, ale mam info od P. Krzyśka, że ma się to na dniach zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No i się zmieniło ... stronka nabrała informacji :)

 

Napisałem maila z pytaniami do nich o ceny itp.

Jak narazie czekam ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i niestety nie sprzedają w detalu. Tylko poprzez firmy.

Właśnie próbuje się dowiedzieć gdzie u mnie w mieścinie maja przedstawiciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ciekawe czy mają Map

 

co TY z tym MAP-em, w Techu nei ma mapa, tak jak w wiekszości innych instalek

 

no to mam info, że idzie do mnie już sterownik do zabawy ;) zobaczymy jak nissmo na nim lata i jak się stroi,

 

no to LPGTECH 516 już w domu, niedługo wpada do nissmo i zobaczymy co potrafi automat do ustawiania rolleyes.gif mam nadzieję, że jest tak jak mówi producent, wtedy mamy sterownik GAZMENOODPORNY laugh.giflaugh.gif czyli jak zamontują w miarę poprawnie to i tak nie wpłynie to za bardzo na nasz silniklaugh.giflaugh.gif co prawda u mnie większość poprawiona, ale jak by był ktoś ze standardowym montażem i miał STAG-a 300, 300+ to tez możemy przepiąć i zobaczyć jak sobie radzi tongue.gif

 

Tak jak obiecali to i przysłali sterownik do testów no i dzisiaj na szybko przełożyłem TECHA zamiast STAG300+, kalibracja i szybka trasa aby pozbierać co nieco, przy okazji nagrany osc z jazdy, jadę w poniedziałek 700km, Gliwice, Tychy, to wtedy będzie więcej czasu no i A4 po drodze ;), zobaczymy jak nissmo to zniesie, pierwsze wrażenia pozytywne.

Interfejs przyjazny, kwestia przyzwyczajenie no i zaje......cie dużo możliwości, na razie będzie testowany TECH, czyli ichni automat,

Tak jak mówiłem, sterownik jest P&P ze STAG-iem, żadnych problemów z połączeniem, aktualizacja, kalibracja i w trasę, co zauważone to to, ze po zebraniu szybkiej PB i przełączeniu na LPG do zbierania map, żadnej różnicy w pracy i elastyczności silnika.

Tak jak pisałem wyżej zobaczymy co będzie po czasie, a ma do przejechania jakieś 2kkm czyli jest na czym się wykazać.

Fajna sprawa to kalibracja wskaźnika gazu, czyli podjeżdżamy na pompy, przyciskamy przycisk gasimy auto i wskaźnik podczas tankowania sam przełącza diody, zobaczymy w praktyce jak to działa.

To może tyle na początek, mam nadzieję, ze pojawi się naprawdę dobry sterownik i do tego odporny na strojenie marki DRUTTEAM laugh.giflaugh.gif

260_11_54_01.png

260_12_06_07.png

260_12_08_06.png

260_12_10_32.png

260_12_18_00.png

260_12_18_29.png

260_12_21_13.png

260_12_48_02.png

260_12_48_07.png

260_12_29_09.png

260_12_31_54.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to powiem tak :) Opcji dużo choć chłopaki widzę nie zaszaleli ... interfejs jest odgapiony ze staga ..

ale fakt jest dobrze rozbudowany i wreszcie czytelniejszy !

Sam jestem baaaardzo zainteresowany jak Ci Dino to chodzi no i jak spalanie :)

BTW. Mówili coś o kosztach tego techa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to powiem tak :) Opcji dużo choć chłopaki widzę nie zaszaleli ... interfejs jest odgapiony ze staga ..

ale fakt jest dobrze rozbudowany i wreszcie czytelniejszy !

Sam jestem baaaardzo zainteresowany jak Ci Dino to chodzi no i jak spalanie :)

BTW. Mówili coś o kosztach tego techa ?

 

z tego co wiem to "twórca" STAG-a właśnie zrobił TECH-a, czyli chyba poprawił trochę i raczej kwestia przyzwyczajenia, mi jakoś dzisiaj po trasie zrobił się dość przyjazny, po zmianie pętliło hanki i myślałem, że to wina ciśnienia ale podniesienie nie dawało rezultatu i po podłączeniu lapka i jeździe, (dzisiaj cały dzień w trasie) zauważyłem, że jakoś dziwnie skaczą obroty w wyzszym zakresie i po zmianie na 1.2V szarpanie ustąpiło ciśnienie zjechałem tak jak było wcześniej i jutro od nowa strojenie i zobaczymu co będzie dalej, ale powiem, ze na dzień dzisiejszy zagości w nissmo na stałe,

spalanie jak na STAG-u z softem 6.x.x. nowszy, 7.x.x. palił więcej, do tego jakoś tak ma fajnie porobione korekty w automacie, że nismo nie traci nic z wigoru nawet przy zmianie ciśnienia i temperatury,

dalsza relacja po przyjeździe do domku wtedy wleca osc i scriny co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w związku ze zmianą auta, TECH leci do nowego i będzie pewnie tez relacja z tego procederu, odczucia rewelka, spalanie poleciało niżej i nie tylko, tak że jak ktoś ma zamiar montować LPG to polecam ten sterownik a będzie mega zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

ja od trzech dni śmigam na LPGTECH model 504 + ich listwa tech + ich reduktor szrek i pierwsze wrażenie jest b. dobre

 

 

no to dobrze, ze ktoś ma cały zestaw, możesz wkleić zdjęcia jak to po montowali i dać scriny z ustawień i map

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ktoś posiada info ile taki sterownik kosztuje ...? choć ja teraz jednak planuje zastosowac staga 200 do mono wtrysku ....

i będzie jednopunktowy wtrysk LPG ...albo wsumie 3 pubktowy zobaczymy ,,,,, bo na 2 generacji muła nie ma ale pali tyle co primera ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

no to dobrze, ze ktoś ma cały zestaw, możesz wkleić zdjęcia jak to po montowali i dać scriny z ustawień i map

 

nie posiadam laptopa by dać scriny z ustawień i map

co do montażu to obecnie nismo zmieniłem na mondeo 2.0 tu są odwrotnie kolektory ale za to super miejsce na reduktor!

spalanie raczej nazwał bym średnie bo poniżej 12 L jeszcze nie zszedłem ale duża w tym moja zasługa :P

za to jestem mega zadowolony z osiągów na gazie do 5tys obrotów ŻADNEJ POWTARZAM ŻADNEJ RÓŻNICY!!

dopiero po przekroczeniu 5 tys wyraźnie słabnie mam wrażenie że po prostu jest ten zestaw zaszłaby do mocy 150 koników??

zgłosiłem to gaziarzom podnieśli ciśnienie i trochę się poprawiło ale dalej po przekroczeniu 5.5tys obr. wyraźnie słabnie w stosunku do Bp oczywiście

trochę mnie to drażni przy wyprzedzaniu bo nie mogę go dokręcić na max obr. bo słabnie

albo inny przykład do 190km/h idzie super a potem d*pa... po przełączeniu na Bp auto rozpędza się bezproblemowo dalej...

co ty na to??

 

w twoim opisie zobaczyłem że masz ustawione ciśnienie 1.33 a ja 1.25 może dlatego mu gazu brakuje

 

chociaż ja mam 150koni i reduktor do 150 koni może se po prostu nie razi przy max bucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problemem jest pewnie za słąby reduktor, to co podaje producent jest nie do końca prawdą i życie weryfikuje, ciśnienie nie ma nic do rzeczy, ja mam (miałem) takie, bo były złe wkrętki i program odczytywał to jako za małe dysze, teraz po zmianie powinno być niżej,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...