Gość bleblek Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Witajcie, Silnik szarpie pomiędzy 1500 - 2200 rpm. Niezależenie czy zimny czy ciepły, czy na benzynie czy na gazie. Oprócz tego jest mułowaty. Przejechane ma 185k, oddałem go do czyszczenia przepustnicy i przepływomierza, zrobiłem później adaptację przepustnicy i wciąż to samo. Na wolnych obrotach trzyma ładnie po ogrzaniu jakieś 750 - 800 rpm, nic nie faluje. Najbardziej odczuwalne szarpanie jest na 3 biegu. Ostatnio zmierzyłem napięcie wg instrukcji na forum dot. diagnostyki przepływomierza i dał następujące wyniki: wolne 1,33v 1000 1,41v 1500 1,55v 2000 1,66v 2500 1,75v 3000 1,87v 3500 2,06v 4000 2,12v 4500 2,28v niby zgodnie z serwisówką jest ok, pomocy, macie jakiś pomysł co to może być? Będę wdzięczny za jakiś info! Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 może to wina wyciągniętego łańcucha, to podobno przypadłość tych silników, a nie wywala checka o czujniku wału, wałka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bleblek Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 check sie nie swieci, czy można jakoś samemu zdiagnozować te błędy, czy jęsli są to powodują automatycznie od razu wywalenie tej żółtej kontrolki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 A kiedy wymieniałeś świece/filtr powietrza? Ile tysięcy kilometrów temu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bleblek Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 A kiedy wymieniałeś świece/filtr powietrza? Ile tysięcy kilometrów temu? świece, olej, filtry wymieniane były w grudniu 2010, zrobiłem jakieś 7 - 8 tys od wymiany. Wciąż notuje tez wysokie spalanie - 2 osoby bagaży mało - jakieś 9-10 l/100 w trasie, miasto (zakorkowana stolica) - nawet 12,5 l/100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Spróbuj dodac do pełnego baku środek do czyszczenia wtrysków lub całego układu paliwowego i wyjeździc go do końca. Może zatankowałeś jakiś syf i teraz masz tego skutki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 a moze sprawdz przewody wysokiego napięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 a moze sprawdz przewody wysokiego napięcia W p12/Wp12 są cewki bezpośrednio na świecach zapłonowych. Jedynie można zdjąc je czy nie ma zwęglenia i nie przebija. W razie zwęglenia trzeba b.dobrze usunąc węgiel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.