Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12} Szarpanie pomiedzy 1500 - 2200 rpm 1.8 115km + mułowatość


Gość bleblek

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Silnik szarpie pomiędzy 1500 - 2200 rpm. Niezależenie czy zimny czy ciepły, czy na benzynie czy na gazie. Oprócz tego jest mułowaty.

Przejechane ma 185k,

 

oddałem go do czyszczenia przepustnicy i przepływomierza, zrobiłem później adaptację przepustnicy i wciąż to samo.

Na wolnych obrotach trzyma ładnie po ogrzaniu jakieś 750 - 800 rpm, nic nie faluje.

Najbardziej odczuwalne szarpanie jest na 3 biegu.

 

Ostatnio zmierzyłem napięcie wg instrukcji na forum dot. diagnostyki przepływomierza i dał następujące wyniki:

 

wolne 1,33v

1000 1,41v

1500 1,55v

2000 1,66v

2500 1,75v

3000 1,87v

3500 2,06v

4000 2,12v

4500 2,28v

 

niby zgodnie z serwisówką jest ok,

 

pomocy, macie jakiś pomysł co to może być?

 

Będę wdzięczny za jakiś info!

 

Wojtek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może to wina wyciągniętego łańcucha, to podobno przypadłość tych silników, a nie wywala checka o czujniku wału, wałka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

check sie nie swieci,

 

czy można jakoś samemu zdiagnozować te błędy, czy jęsli są to powodują automatycznie od razu wywalenie tej żółtej kontrolki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kiedy wymieniałeś świece/filtr powietrza? Ile tysięcy kilometrów temu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A kiedy wymieniałeś świece/filtr powietrza? Ile tysięcy kilometrów temu?

 

świece, olej, filtry wymieniane były w grudniu 2010, zrobiłem jakieś 7 - 8 tys od wymiany.

 

Wciąż notuje tez wysokie spalanie - 2 osoby bagaży mało - jakieś 9-10 l/100 w trasie, miasto (zakorkowana stolica) - nawet 12,5 l/100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj dodac do pełnego baku środek do czyszczenia wtrysków lub całego układu paliwowego i wyjeździc go do końca. Może zatankowałeś jakiś syf i teraz masz tego skutki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze sprawdz przewody wysokiego napięcia

 

 

W p12/Wp12 są cewki bezpośrednio na świecach zapłonowych.

 

Jedynie można zdjąc je czy nie ma zwęglenia i nie przebija. W razie zwęglenia trzeba b.dobrze usunąc węgiel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...