Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

wspomaganie p11


Gość B.A.R.T.E.K

Rekomendowane odpowiedzi

Gość B.A.R.T.E.K

dziś podczs jadzy zauważyłem że kierownica zaczeła cieżej chodzić i tez usłyszałem odgłos tak jakby trzeszczenie podczas skręcania podejrzewam że to cos z wspomaganiem

wiecie mniej wiecej comoże być powodem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak zaczyna byc slychac pompe to wiem ze chodzi o poziom plynu. Dolewam do max i cichnie i dobrze wspomaga. Mozesz tez miec slabo napiety pasek, skontroluj ten stan plynu.(ten zolty zbiorniczek po lewo jak sie stanie przed autem.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość B.A.R.T.E.K

zaglądałem do niego płynu jest w normie

zobacze pasek w jakim jest stanie wymienię cały płyn może pomoże

 

no dzis pogrzebałem troche i zauważyłem że pasek jest luźnu wystarczyło wyregulowac napinaczem i wszystko działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej też u siebie zauważyłem że co jakiś czas pompa była głośniej.

Sprawdziłem płyn i brakowało do max dolałem i było ok.

Zlokalizowałem przewód przetarty i teraz juz nie musze dolewać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RAAD, a powiesz mi gdzie miales przetarty przewod, bo u mnie tez sie poci i nie moge zlokalizowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy podłużnicy z dołu jak są te aluminiowe przewody przykrecane z dołu do tej podłużnicy co jest zbiorniczek.Jest fartuch co pompa absu jest ,zbiorniczek spryskiwaczy i niżej bedzie metalowa opaska z gumą co trzymała te dwa przewody przykrecane na śrubke 10 kluczyk na podłużnicy od strony alternatora. I co chwile mi właśnie ubywało i musiałem dolewać.

W końcu chciałem wymontować i zawieść do spawania aluminium co spawaja ale jakoś z braku czasu bo sie jeżdzi a przewód trzeba wymontować to zrobiłem takim jakimś swoim patentem.

Wytarłem nitro tą opaske wykreciłem żeby przewody były lepiej dostepny nałożyłem kleju do szyb założyłem na ten klej gdzie było przetarte przewód gumowy i metalową opaske skręciłem do węży. i tak chciałem doraznie żeby tylko jezdzić. bo wiadomo że do spawania trzeba wymontować cały przewód . A ten chyba idzie czy jest montowany do kolumny kierowniczej.

I odziwo sposób okazał sie skuteczny.

Mam nadzieje że wystarczająco opisałem i to miejsce gdzie jest montowany te przewody.

Chyba że coś nie jasne jest to może zrobie ci foto i bedziesz wiedział obrazkowo.

Widocznie guma sie przetarła i metal o metal ocierał .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...