Gość B.A.R.T.E.K Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 dziś podczs jadzy zauważyłem że kierownica zaczeła cieżej chodzić i tez usłyszałem odgłos tak jakby trzeszczenie podczas skręcania podejrzewam że to cos z wspomaganiem wiecie mniej wiecej comoże być powodem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 U mnie jak zaczyna byc slychac pompe to wiem ze chodzi o poziom plynu. Dolewam do max i cichnie i dobrze wspomaga. Mozesz tez miec slabo napiety pasek, skontroluj ten stan plynu.(ten zolty zbiorniczek po lewo jak sie stanie przed autem.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B.A.R.T.E.K Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 zaglądałem do niego płynu jest w normie zobacze pasek w jakim jest stanie wymienię cały płyn może pomoże no dzis pogrzebałem troche i zauważyłem że pasek jest luźnu wystarczyło wyregulowac napinaczem i wszystko działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Wcześniej też u siebie zauważyłem że co jakiś czas pompa była głośniej. Sprawdziłem płyn i brakowało do max dolałem i było ok. Zlokalizowałem przewód przetarty i teraz juz nie musze dolewać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 RAAD, a powiesz mi gdzie miales przetarty przewod, bo u mnie tez sie poci i nie moge zlokalizowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Przy podłużnicy z dołu jak są te aluminiowe przewody przykrecane z dołu do tej podłużnicy co jest zbiorniczek.Jest fartuch co pompa absu jest ,zbiorniczek spryskiwaczy i niżej bedzie metalowa opaska z gumą co trzymała te dwa przewody przykrecane na śrubke 10 kluczyk na podłużnicy od strony alternatora. I co chwile mi właśnie ubywało i musiałem dolewać. W końcu chciałem wymontować i zawieść do spawania aluminium co spawaja ale jakoś z braku czasu bo sie jeżdzi a przewód trzeba wymontować to zrobiłem takim jakimś swoim patentem. Wytarłem nitro tą opaske wykreciłem żeby przewody były lepiej dostepny nałożyłem kleju do szyb założyłem na ten klej gdzie było przetarte przewód gumowy i metalową opaske skręciłem do węży. i tak chciałem doraznie żeby tylko jezdzić. bo wiadomo że do spawania trzeba wymontować cały przewód . A ten chyba idzie czy jest montowany do kolumny kierowniczej. I odziwo sposób okazał sie skuteczny. Mam nadzieje że wystarczająco opisałem i to miejsce gdzie jest montowany te przewody. Chyba że coś nie jasne jest to może zrobie ci foto i bedziesz wiedział obrazkowo. Widocznie guma sie przetarła i metal o metal ocierał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.