sTrIt Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Witam Panowie tak jak w temacie, w zasadzie to jestem już umówiony na montaż takiego zestawu: Stag 4 + Hanna 2000(?). Za całą tą instalację płacę 2600zł (czy to rozsądna cena?) Przy okazji wymienione zostaną od razu świece na NGK, przewody NGK palec i kopułka. Powiedzcie mi czy cały ten zestaw ma ręce i nogi czy jednak gdzieś popełniłem błąd? Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 spoko, da radę a jaki reduktor?? i jakie hannki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sTrIt Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Nie mam zielonego pojęcia jaki reduktor. Jeżeli chodzi o Hanny to model 2000? Nawet nie wiem czy taki jest, bo jeżeli chodzi o instalacje gazowe to jestem kompletnym laikiem... Montuje u gościa który jest ponoć najlepszy w częstochowie więc daje mu wolną rękę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 hany dobiera sie do ślinika wiec w twoim przypadku muszą być Zielone chodzi o ich wydajność ... zielona kropka w opisie na wtryskiwaczu ,,, reduktor musi dawać radę ciśnieniowo wypytaj dokładnie ew wkleisz fotki po montażu to powiemy co s pitolili ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sTrIt Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Więc tak, przejechałem pierwsze 1500km. Jak na razie pozytywne wrażenia. Podaje to co zostało zamontowane: Reduktor: Tomasetto ATO9 Zbiornik: Stako Wielozawór Tomasetto Elektroniczna jednostka sterująca ECU: Alstag 4 plus Wtryskiwacze gazu: Hana 2000 Co o tym sądzicie? Będą z tym problemy? Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Będą z tym problemy? tak, bo masz za słaby reduktor, reszta OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 ciekawe ile pb znikło ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sTrIt Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 ciekawe ile pb znikło ,,, Co tzn? To nie jeżdżę na samym gazie? Czy mogę złożyć reklamację? Ja pier... wieczne problemy ;x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 spoko przecież wiesz ile lejesz PB i LPG, chodzi o to, że masz za słaby reduktor i aby auto jechało to gazmen może ustawić podpieraniem się PB podczas ostrzejszej jazdy, najlepiej sprawdź czy jak ciśniesz do odcięcia to jedzie tak samo, bo z tym reduktorem powinien mieć zmułę, najlepiej zapodaj jakieś zdjęcia i może zrzuty z programu z ustawieniami i mapą wtedy dużo się rozjaśnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sTrIt Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 (edytowane) Niedawno byłem na pierwszej regulacji (po 1000km) poprawiono parę mankamentów takich jak szarpanie przy przełączeniu na gaz oraz wskaźnik który rezerwy nie pokazywał... Co do ostrego buta to raz mi się właśnie tak wydawało że około 6k obrotów jakby przestał jechać ale to tylko jednorazowy przypadek. To wszystko miało miejsce przed regulacją, teraz nie czuję w zasadzie różnicy. Zazwyczaj jeżdżę do 3k obrotów i góra 100kmh. Zaraz wam porobię zdjęcia i wrzucę tutaj, co do podłączenia pod kompa to nie mam takiej możliwości (brak kabla). Panowie mam teraz problem bo gaziarze zasugerowali się tym co mam wbite w dowód (85kw) i dlatego zamontowali to badziewie... Teraz mam spory dylemat bo już jestem głupi ... Edytowane 29 Sierpnia 2011 przez sTrIt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Niedawno byłem na pierwszej regulacji (po 1000km) poprawiono parę mankamentów takich jak szarpanie przy przełączeniu na gaz oraz wskaźnik który rezerwy nie pokazywał... Co do ostrego buta to raz mi się właśnie tak wydawało że około 6k obrotów jakby przestał jechać ale to tylko jednorazowy przypadek. To wszystko miało miejsce przed regulacją, teraz nie czuję w zasadzie różnicy. Zazwyczaj jeżdżę do 3k obrotów i góra 100kmh. Zaraz wam porobię zdjęcia i wrzucę tutaj, co do podłączenia pod kompa to nie mam takiej możliwości (brak kabla). czyli powiedziałeś, że coś nie tak przy przyspieszaniu??? to pewnie masz odcięcie gazu przy 6kkm, aby to sprawdzić bez podpinania fejsa, podjedź na jakąś pustą drogę, wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa i bucior, jak pojedzie bez zająknięcia to gitt a jak zacznie klękać to znaczy, że własnie się podpiera PB podczas jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sTrIt Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 (edytowane) Tak raz był taki moment ale podkreślam raz Wrzucam parę fotek sami ocencie, nie wiem dlaczego ale mam wrażenie że mam ten reduktor KLIK Foto: Edytowane 29 Sierpnia 2011 przez sTrIt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 jeśli instalka odpina 1 cylinder to może nie poczuć przy klękaniu ,,a przy max obrotach to tak ,, gdzie ten stag leży no instalacja powiedzmy standart spierd,,,,, hanki powinny być na osobnych krótkich wężykach ,pionowo ,,, filterek kiepski reduktor jak tak na styk to napewno sie nie wyrabia ,,, hany chyba czerwone /??? to jakiś żart jak to jest wystrojone że jeżdzi ,, cisnienie 1,6 i mnożnik dla wolnych poza 1,6x>>>>??? Potrzebne fotki z ustawien ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 ten reduktor w.g. producenta Twojego sterownika (SAG4) zaleca ten reduktor do mocy 90KM, a ty masz 60 więcej, do tego zabierz go z tamtego miejsca bo tam dośc często jest mokro, bo tam mamy spływ wody, zmień filtr bo ten co masz jest dziadowski, do tego leniwcą nie chciał się nawet powsadzać hannek pojedynczo, jest mój temat o zmianie sterownika i podzespołów i widać, ze można to ładnie pochować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 zlukaj jakie to hany są ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 chyba czerwone, bo ta nalepka z przodu to chyba ich jakaś gwarancyjna, pewnie kolektor tez nawiercony na zasadzie jak się uda, byle by gaz był podawany, reasumując zestaw fajny poza reduktorem ale zamontowany tak na odwal się i następny klient Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 no ale wtryski wsumie do 1,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 @Tofu bracie masz rację ale przecież kolega napisał, że max to 100km/h i 3kobr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 ano to tak ,,,, to przełączka przy 3500 i juz ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sTrIt Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Chyba macie rację wrzucam jeszcze ostatnią fotkę Pytanie tylko co teraz? Ile jest to w stanie pojeździć? Czy mogę domagać się jakiś zmian u gazowników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 tak jak byś widział to instalacja jest żle ustawiona tz są pewne zakresy ustawinia mapy w sterowniku lpg na pewno jest nie poprawnie trik jaki musieli zastosować to dać wysokie ciśnienie a to już może mieć wpływ na żywotność wtryskiwacza zresztą kolory wtryskiwaczy dobiera sie do pojemności silnika i mocy ,, wiec żle dobrany reduktor i wtryski ,,, autko ma pracować do końca na stabilnym ćisnieniu u Ciebie może być ubogo na wysokich obrotach choć wątpie będą takie spadki że spętli wtryski , tez tak ma niie być .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 reduktor jest dobry, ale nie do Twojego auta, mozesz podjechać do Panów gazmenów i zapytać się dlaczego do 140KM włożyli reduktor, który nawet na AL...gro wystawiają do 136KM a producent sterownika zaleca go do 90KM, i jak producent to robi to znaczy, że ma jakieś w tym doświadczenie, aby nie zajechać silnika ubogą mieszanką i nie remontować zaraz głowicy bo zawory wypalone, ja na Twoim miejscu domagał bym się wymiany. wydrukuj to abyś mógł się podeprzeć czymś i nie dał zwieść, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Wtryskiwacze HANA H2000 występują w 3 rodzajach o różnej wydajności: - typ C (czarny napis) dla pojemności 800cc ~ 1200cc (130 ± 1.5 litra/min) - typ B (czerwony napis) dla pojemności silnika 1300cc ~ 2000cc (154 ± 1 litra/min) - typ A (zielony napis) dla pojemności silnika 2000cc ~ 5400cc (175 ± 1 litra/min) kurde niby dobrze ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 nie @Tofik, może być za mało wydajna albo mocno na styk, tylko kolega jeździ tak, że mu to nie będzie przeszkadzało i najpierw, lepiej jak się w ogóle uda, to wymienić reduktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sTrIt Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 No dobra, wydrukuje to co jest tam napisane, chociaż wątpię abym coś zdziałał. Potrzebna mi jest dobra wiązanka żeby ich zargumentować... Najgorsze jest to że nie siedzę w temacie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.