sTrIt Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Witam Panowie tak jak w temacie, w zasadzie to jestem już umówiony na montaż takiego zestawu: Stag 4 + Hanna 2000(?). Za całą tą instalację płacę 2600zł (czy to rozsądna cena?) Przy okazji wymienione zostaną od razu świece na NGK, przewody NGK palec i kopułka. Powiedzcie mi czy cały ten zestaw ma ręce i nogi czy jednak gdzieś popełniłem błąd? Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 spoko, da radę a jaki reduktor?? i jakie hannki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sTrIt Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Nie mam zielonego pojęcia jaki reduktor. Jeżeli chodzi o Hanny to model 2000? Nawet nie wiem czy taki jest, bo jeżeli chodzi o instalacje gazowe to jestem kompletnym laikiem... Montuje u gościa który jest ponoć najlepszy w częstochowie więc daje mu wolną rękę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 hany dobiera sie do ślinika wiec w twoim przypadku muszą być Zielone chodzi o ich wydajność ... zielona kropka w opisie na wtryskiwaczu ,,, reduktor musi dawać radę ciśnieniowo wypytaj dokładnie ew wkleisz fotki po montażu to powiemy co s pitolili ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...