Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Będzie to grało?


sTrIt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie

tak jak w temacie, w zasadzie to jestem już umówiony na montaż takiego zestawu: Stag 4 + Hanna 2000(?). Za całą tą instalację płacę 2600zł (czy to rozsądna cena?)

Przy okazji wymienione zostaną od razu świece na NGK, przewody NGK palec i kopułka.

Powiedzcie mi czy cały ten zestaw ma ręce i nogi czy jednak gdzieś popełniłem błąd? Z góry dzięki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam zielonego pojęcia jaki reduktor. Jeżeli chodzi o Hanny to model 2000? Nawet nie wiem czy taki jest, bo jeżeli chodzi o instalacje gazowe to jestem kompletnym laikiem... Montuje u gościa który jest ponoć najlepszy w częstochowie więc daje mu wolną rękę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hany dobiera sie do ślinika wiec w twoim przypadku muszą być Zielone chodzi o ich wydajność ... zielona kropka w opisie na wtryskiwaczu ,,,

 

reduktor musi dawać radę ciśnieniowo wypytaj dokładnie ew wkleisz fotki po montażu to powiemy co s pitolili ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Więc tak, przejechałem pierwsze 1500km. Jak na razie pozytywne wrażenia.

 

Podaje to co zostało zamontowane:

Reduktor: Tomasetto ATO9

Zbiornik: Stako

Wielozawór Tomasetto

Elektroniczna jednostka sterująca ECU: Alstag 4 plus

Wtryskiwacze gazu: Hana 2000

 

Co o tym sądzicie? Będą z tym problemy? Z góry dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko przecież wiesz ile lejesz PB i LPG, chodzi o to, że masz za słaby reduktor i aby auto jechało to gazmen może ustawić podpieraniem się PB podczas ostrzejszej jazdy, najlepiej sprawdź czy jak ciśniesz do odcięcia to jedzie tak samo, bo z tym reduktorem powinien mieć zmułę, najlepiej zapodaj jakieś zdjęcia i może zrzuty z programu z ustawieniami i mapą wtedy dużo się rozjaśnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno byłem na pierwszej regulacji (po 1000km) poprawiono parę mankamentów takich jak szarpanie przy przełączeniu na gaz oraz wskaźnik który rezerwy nie pokazywał... Co do ostrego buta to raz mi się właśnie tak wydawało że około 6k obrotów jakby przestał jechać ale to tylko jednorazowy przypadek. To wszystko miało miejsce przed regulacją, teraz nie czuję w zasadzie różnicy. Zazwyczaj jeżdżę do 3k obrotów i góra 100kmh. Zaraz wam porobię zdjęcia i wrzucę tutaj, co do podłączenia pod kompa to nie mam takiej możliwości (brak kabla).

 

Panowie mam teraz problem bo gaziarze zasugerowali się tym co mam wbite w dowód (85kw) i dlatego zamontowali to badziewie... Teraz mam spory dylemat bo już jestem głupi ...

Edytowane przez sTrIt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno byłem na pierwszej regulacji (po 1000km) poprawiono parę mankamentów takich jak szarpanie przy przełączeniu na gaz oraz wskaźnik który rezerwy nie pokazywał... Co do ostrego buta to raz mi się właśnie tak wydawało że około 6k obrotów jakby przestał jechać ale to tylko jednorazowy przypadek. To wszystko miało miejsce przed regulacją, teraz nie czuję w zasadzie różnicy. Zazwyczaj jeżdżę do 3k obrotów i góra 100kmh. Zaraz wam porobię zdjęcia i wrzucę tutaj, co do podłączenia pod kompa to nie mam takiej możliwości (brak kabla).

 

czyli powiedziałeś, że coś nie tak przy przyspieszaniu??? to pewnie masz odcięcie gazu przy 6kkm, aby to sprawdzić bez podpinania fejsa, podjedź na jakąś pustą drogę, wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa i bucior, jak pojedzie bez zająknięcia to gitt a jak zacznie klękać to znaczy, że własnie się podpiera PB podczas jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak raz był taki moment ale podkreślam raz Wrzucam parę fotek sami ocencie, nie wiem dlaczego ale mam wrażenie że mam ten reduktor KLIK

 

Foto:

post-42430-0-90509500-1314633911_thumb.jpg

post-42430-0-17426500-1314633925_thumb.jpg

post-42430-0-94302400-1314633935_thumb.jpg

post-42430-0-90290800-1314633946_thumb.jpg

post-42430-0-22579100-1314633958_thumb.jpg

post-42430-0-76603100-1314633968_thumb.jpg

Edytowane przez sTrIt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli instalka odpina 1 cylinder to może nie poczuć przy klękaniu ,,a przy max obrotach to tak ,,

 

gdzie ten stag leży

 

no instalacja powiedzmy standart spierd,,,,,

 

hanki powinny być na osobnych krótkich wężykach ,pionowo ,,,

 

filterek kiepski

reduktor jak tak na styk to napewno sie nie wyrabia ,,, hany chyba czerwone /??? to jakiś żart jak to jest wystrojone że jeżdzi ,,

 

cisnienie 1,6 i mnożnik dla wolnych poza 1,6x>>>>??? Potrzebne fotki z ustawien ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten reduktor w.g. producenta Twojego sterownika (SAG4) zaleca ten reduktor do mocy 90KM, a ty masz 60 więcej, do tego zabierz go z tamtego miejsca bo tam dośc często jest mokro, bo tam mamy spływ wody, zmień filtr bo ten co masz jest dziadowski, do tego leniwcą nie chciał się nawet powsadzać hannek pojedynczo, jest mój temat o zmianie sterownika i podzespołów i widać, ze można to ładnie pochować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba czerwone, bo ta nalepka z przodu to chyba ich jakaś gwarancyjna, pewnie kolektor tez nawiercony na zasadzie jak się uda, byle by gaz był podawany,

reasumując zestaw fajny poza reduktorem ale zamontowany tak na odwal się i następny klient smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba macie rację wrzucam jeszcze ostatnią fotkę

 

post-42430-0-27455300-1314638471_thumb.jpg

 

Pytanie tylko co teraz? Ile jest to w stanie pojeździć? Czy mogę domagać się jakiś zmian u gazowników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak byś widział to instalacja jest żle ustawiona tz są pewne zakresy ustawinia mapy w sterowniku lpg na pewno jest nie poprawnie trik jaki musieli zastosować to dać wysokie ciśnienie a to już może mieć wpływ na żywotność wtryskiwacza zresztą kolory wtryskiwaczy dobiera sie do pojemności silnika i mocy ,, wiec żle dobrany reduktor i wtryski ,,,

 

autko ma pracować do końca na stabilnym ćisnieniu u Ciebie może być ubogo na wysokich obrotach choć wątpie będą takie spadki że spętli wtryski , tez tak ma niie być ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reduktor jest dobry, ale nie do Twojego auta, mozesz podjechać do Panów gazmenów i zapytać się dlaczego do 140KM włożyli reduktor, który nawet na AL...gro wystawiają do 136KM a producent sterownika zaleca go do 90KM, i jak producent to robi to znaczy, że ma jakieś w tym doświadczenie, aby nie zajechać silnika ubogą mieszanką i nie remontować zaraz głowicy bo zawory wypalone, ja na Twoim miejscu domagał bym się wymiany. wydrukuj to abyś mógł się podeprzeć czymś i nie dał zwieść,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryskiwacze HANA H2000 występują w 3 rodzajach o różnej wydajności:

 

- typ C (czarny napis) dla pojemności 800cc ~ 1200cc (130 ± 1.5 litra/min)

- typ B (czerwony napis) dla pojemności silnika 1300cc ~ 2000cc (154 ± 1 litra/min)

- typ A (zielony napis) dla pojemności silnika 2000cc ~ 5400cc (175 ± 1 litra/min)

 

kurde niby dobrze ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie @Tofik, może być za mało wydajna albo mocno na styk, tylko kolega jeździ tak, że mu to nie będzie przeszkadzało i najpierw, lepiej jak się w ogóle uda, to wymienić reduktor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, wydrukuje to co jest tam napisane, chociaż wątpię abym coś zdziałał. Potrzebna mi jest dobra wiązanka żeby ich zargumentować... Najgorsze jest to że nie siedzę w temacie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...