Gość dlugi726 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 (edytowane) witam orientuje sie ktos moze czy dalo by rade zamontowac zamek 6 pinowy w miejsce 4pinowego...?czy jest wogole taka opcja...?prosze o pomoc dziekuje Edytowane 31 Lipca 2011 przez dlugi726 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 nie da rady jesli nie jestes jakims elektrykiem wymienialem zamek z tydzien temu , ci co chcili mi wcisnac 6 pinowy mowili ze da sie przerobic wtyczke nawet sprzedajacy chcali mi taka wtyczke dolaczyc do zestawu .... co smieszne w 4 pinowym tylko podłączone sa 2 zyły jak jest w 6 pinowym nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dlugi726 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 nie da rady jesli nie jestes jakims elektrykiem wymienialem zamek z tydzien temu , ci co chcili mi wcisnac 6 pinowy mowili ze da sie przerobic wtyczke nawet sprzedajacy chcali mi taka wtyczke dolaczyc do zestawu .... co smieszne w 4 pinowym tylko podłączone sa 2 zyły jak jest w 6 pinowym nie wiem dzieki za odpowiedz...masz moze dostep lub namiar na kogos kto ma taki zameczek 4pinowy potrzebuje lewy przod od kierowcy na gwalt na allegro sa ale 6ki a w serwisie jest to koszt 640zl czyli sam rozumiesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 rozumiem bo kupowalem prawy 4 piny na allegro , a w poznaniu na gieldzie koszt 250-300 zł o ile taki wogole sie znajdzie tutaj koles mi mowil ze mozna przerobic wtyczke i taka mi nawet dosle w zestawie ponoc proste do zrobienia - ale ja sie nie skusilem http://www.nissan.euroadres.pl/index.php?pokaz=kontakt a tu ja kupilem prawy wiec moze bedzie koles mial lewy sprobowac mozesz placilem 125 zl http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=12961323 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 A jaka jest różnica w działaniu tego 4 pin i 6 pin? Czemu ma się nie dać przerobić? Zamek 4 pinowy to z reguły zamek master. Dwa piny wykorzystywane są do podania impulsu masy do centralki zamka centralnego. Ale w P12 nie są one wykorzystywane, bo i tak aby z klucza otwierać, trzeba by zdjąć tą zaślepkę za każdym razem, albo nie zakładać jej w ogóle. Zamek 6 pinowy może mieć dodatkowe dwie żyły np. do domykania szyb (jak w bogatszych wersjach VW Golf - jak przytrzymasz kluczyk w pozycji "zamykanie" 3 sekundy, domykają się szyby elektryczne). Ja bym się pokusił o ten 6 pinowy co Ci chcieli sprzedać z wtyczką razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 (edytowane) w wiazce i tak sa 4 zyly ale tylko 2 sa podlaczone do 2 pinow z 4, nie wiem jak jest w 6 pinowkach , a o primach nie slyszalem zeby szyby sie domykaly btw ja przelozylem taki jaki mialem bez kombinacji jak ktos chce sie bawic to 6 pin bedzie jak znalazl Edytowane 1 Sierpnia 2011 przez preston81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Jeden zamek... kilka samochodów... zaciski hamulcowe jak czyściłem teraz i wymieniałem prowadnice w jarzmach, to na opakowaniu było napisane że to do Volvo V40. W aukcji było wymienionych chyba z 50 innych aut do których prowadnice będą pasować. Może te zamki montują również - na przykład - do Passata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 predzej stwialbym na lagune 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Tak się tylko przekomarzam z tym Passatem. Racja - Laguna II to bliźniacza konstrukcja pod wieloma względami technicznymi. Ale chodziło mi tylko o wskazanie, że zamek ten sam w P12 wykorzystuje 2 piny a w Lagunie na przykład wykorzystuje wszystkie 6 pinów. Przekładnie kierownicze są takie same w P12 i Laguna II, zaciski hamulcowe w P12 są takie jak w wielu modelach Citroena, Volvo czy Peugeota. Po prostu tak jest łatwiej producentom i nie ma się co odstraszać tym że tan ma 4, a ten 6 pinów, skoro i tak tu i tu są wykorzystane tylko 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 a orientujesz sie jakie jeszcze czesci pasuja do primer z innych aut moze warto szukac wlasnie takich moze cos sie zaoszczedzi , mam zamiar wymienic hamulce , chyba tarcze zastanawiam sie nad amorkami lub elementami zawieszenia mam wp12 1,9 dci 2003 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Diesli nie lubię i na dieslach się nie znam, ale na 99% wszystko co z silnikiem masz zamienne z Laguną II generacji. Nie wiem jak same tarcze, ale zaciski są na pewno wykorzystywane w wielu innych samochodach - głównie francuskich. Gdzieś na forum wklejałem listę do czego pasują prowadnice zacisku z P12. Ogólnie, warto pójść do jakiegoś małego sklepu, który na rzeczy się zna, a nie tylko na klepaniu literek w komputer. U mnie w takim właśnie sklepie, jak przyniosę jakąś część, to mi zawsze mówią że po wymiarach mogą dopasować praktycznie wszystko... i nie ważne czy to będzie z Passata, Laguny, czy może na przykład ze Scanii Swego czasu gdy miałem Hondę, sporo części kóre zamawiałem w moim sklepie miało logo Mitsubishi, albo po prostu logo producenta części zamiennych (klocki, tarcze, sprzęgło), ale na opakowaniu w ogóle nie było napisane do czego to pasuje. Dopiero jak mieli na sklepie i wpisali numer seryjny kupowanej przeze mnie części, okazywało się że jeszcze 15 innych aut z całej Europy jeździ na danym podzespole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.