Gość andone Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Witam mam pewien problem ze swoją almą. Mianowicie coś dzieje się przy prawym kole. Podczas jazdy kiedy gwałtownie przyspieszam lub zdejmuje nogę z gazu coś jakby "strzelało" lub stukało. Odnoszę wrażenie że jest to podobny odgłos jakby przeskok zęba. Przy okazji dodam że podczas pełnego skrętu, szczególnie przy nie równej drodze słychać dziwne zgrzyty. Mam pewne podejrzenia ale nie chcę nikogo sugerować dlatego też czekam na jakąś podpowiedź co może być tego przyczyną. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Pewnie przegub do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Była długa i mroźna zima, potem gorący maj - pewno gumy szlak trafił. Teraz walnęło deszczem przez ostatni miesiąc i h*j bombki strzelił. Oby zewnętrzny bo ten występuje jako zamiennik. Wewnętrzny tylko w oryginale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yaroo_ Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Podepnę się do tematu bo mam podobny problem. Wymieniałem przegub tyle, że lewy i mimo wymiany przy gwałtownym ruszeniu lub szybkiej redukcji, albo przy hamowaniu silnikiem jest takie pojedyncze stuknięcie. Nie strzela tak jak przy uszkodzonym przegubie. Jest tylko jedno stuknięcie. Przy skręconych kołach nie strzela chyba, że ruszam z miejsca na skręconych kołach. Co to może być? Wewnętrzny przegub? Coś w skrzyni? Czy poziom oleju w skrzyni lub konsystencja oleju może mieć wpływ na takie rzeczy? Mam do wymiany olej w skrzyni i w dodatku przy wymianie przegubu troszkę mi się wylało oleju.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 oleju lepiej pilnuj koszt skrzyni jest drogi wymiana co 50 albo 60 tys. ale watpie zeby problem był w niskim stanem oleju czyli jak dodasz gazu stuka puscisz gaz tez jest stuk tak ze moze to byc przegub wewnetrzny najlepiej wcisnac nowy smar we wszystkie przeguby napewno nie zaszkodzi tylko opaske trzeba dobrze załozyc aby syf sie nie dostawał dodam ze jak u mnie przegub zaczoł stukac dodałem smaru i rok juz nic ok 30tys km napisz o rezultatach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yaroo_ Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Na pewno mam olej w skrzyni do wymiany. Co do smaru to oczywiście spróbuję ale mam jeszcze w takim układzie jeszcze jedno pytanie... Czy przy wymianie przegubu dobrze jest wyjąć całą półoś czy powinno się to zrobić na spiętej półosi? Ja wyjąłem całą półoś bo nie mogłem założyć opaski na zewnętrznym. Wymieniłem też przy tym zabezpieczenie wewnętrznego przegubu bo nie mogłem go na starym zabezpieczeniu włożyć w skrzynie. Już nic nie kumam. W niedzielę napakuję smaru do wewnętrznego i zobaczymy czy to coś zmieni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 no lepiej na spietej ze wzgledu na ten olej ale jak po złozeniu nic nie cieknie to chyba ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.