ranger Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Komputer w NOTE pokazuje średnie zużycie paliwa. Im dłużej jeździsz, tym bardziej jest uśrednione a więc mało wiarygodne w krótkim okresie czasu. Warto zresetować komputer na tym parametrze albo przed trasą albo przy okazji tankowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Dokładnie.Jedyna słuszna metoda na sprawdzenie, to zatankować po korek wyjeździć do rezerwy i znowu po korek ( i tak ze 3 razy).Unikniemy wtedy maksymalnie, na ile to możliwe, błędu dystrybutora i będziemy mieli jako taki pogląd na średnie spalanie.Moja tiidka o dziwo nie kłamie przy takim podejściu (maksymalne różnice to 0.2L,najczęściej to samo co na "kompie" ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Maniek ,nie pod korek,ale do pierwszego odbicia ,zawsze tak robię i ma wymierne spalanie,później po tankowaniu reset i znów do odbicia.Poz.A to jest km od tankowania do tankowania ,a poz B przeliczam sobie sumarycznie tak dla zabawy z kilku tankowań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Jeżeli do odbicia to na tym samym dystrybutorze - bo różne dystrybutory magą się różnić progiem odbicia. Tankowanie po korek jest dobre jak test robimy tankując wróżnych miejscach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Zgadza się...mówię w większości o sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertbydzia Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 (edytowane) Do odbicia jest mniej wiarygodne, miałem kiedyś okazję litrażować auto, właściciel miał zalać do pełna. Niestety jak podjechałem na stację w celu weryfikacji okazało się, że weszło jeszcze prawie 8L. Jak będę testował to pod sam korek. Odnośnie resetu kompa to robię to po każdym tankowaniu. Edytowane 11 Listopada 2013 przez robertbydzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Pod korek? a co z filtrem oparów?zalejesz go! http://nissan4u.com/parts/note/el_e11e/2007_3/type_2/fuel_and_engine_control/fuel_tank_and_fuel_piping/ Poz.7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertbydzia Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 (edytowane) Brak zagrożenia, w innym przypadku konstrukcję by zmieniono. A podciśnienie w zbiorniku ? teoretycznie paliwo powinno być zassane do silnika przez kolektor a nie jest Jeśli coś jest to, korzysta się z tego w pełni możliwości, jeśli jest potrzeba, z silnika też ale akurat tego nie robię choć jest to bezpieczne. Można to trochę oszukać z ryzykiem dla silnika ale to inny temat. Edytowane 13 Listopada 2013 przez robertbydzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustawo Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Witam, Zakupiłem Nissana Note 2008 1,5 dci. Komputer ogarnąłem bez problemu, lecz zmiana godziny na komputerze już przerasta moje możliwości. Ktoś podpowie jak to zrobić? Na kierownicy mam przycisk "i" do obsługi komputera i próbowałem różnych kombinacji naciskania go, ale nie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Godziny tylko guzikami na zegarach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Jeśli jest to 2008, tylko 1,5 dci, to pewnie ma zegary jak mój 1,4. Dlatego zamiast pisać wrzucam dwa skany z instrukcji. Powinny sprawę rozjaśnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustawo Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Działa. Wielkie dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemsok Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Witam, odgrzewam troche temat wyświetlacza na liczniku. Note jest moim nowym nabytkiem (e11 1,4) i na liczniku nie mam wyświetlanego czasu. Są wyświetlane tempomat i ogranicznik prędkości - wg instrukcji nad nimi powinien być wyświetlany zegarek. Moje pytanie: padło mi coś w wyświetlaczu czy może były wersje bez zegarka. We wbudowanym radiu fabrycznym zegar jest. Pozdrawiam wszystkich. (a jeszcze jedno, może nie w tym miejscu, ale myślę, że nowemu forumowiczowi koledzy wybacza - jak pada deszcz i czujniki cofania są mokre to podczas cofania jest ciągle sygnał, jakby była jakaś przeszkoda a tam nic nie ma - czy to normalne?) Dzięki z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Makrofag Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Temat był już wałkowany na forum tutaj masz link: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/73497-zegar-na-konsoli-srodkowej-w-acenta/ na stronie 4 masz manuał jak je uruchomić - trza ingerować w elektronikę. A na pracę czujników cofania nie ma prawa mieć wpływ pogoda- chyba coś Ci zamaka podczas deszczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemsok Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Dzięki serdeczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaulC Opublikowano 25 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2023 (edytowane) A'Propos komputera. Po ostatnim tankowaniu zwariował mi licznik kilometrów do następnego tankowania. Mimo pełnego baku zszedł do zera "0" i nie chce wskazać inaczej. Dodam, że jeżdżę na LPG i paliwa mi nie ubywa w jakimś zastraszającym tempie. Miałem około połowy baku gdy dotankowałem i o d tego momentu licznik do tankowania zwariował. Wcześniej pokazywał mi faktyczny stan baku. Od dotankowania zaczął mi zmniejszać liczbę kilometrów a potem stanął na zerze i ani drgnie. Wskaźnik paliwa w baku jest na prawie full. Na paliwie Pb przejechałem jakieś 20 kilometrów. Ma ktoś radę jak to zresetować, bo to jedyne wskazanie, którego nie da się zresetować ręcznie.? PLEASE!!! EDIT: Do tej pory nic takiego mi się nie działo. Może dlatego, że nie tankowałem do pełna tylko około 8 litrów. Wtedy po tankowaniu zasięg wzrastał o około 150 km i malał wraz z ubytkiem paliwa. Jak nie miałem LPG (wtedy lałem zawsze do pełna) to też wszystko było jak należy i autko pokazywało mi dystans na pełnym baku około 700 km. Teraz dystans po zatankowaniu został taki jak przed nim i zszedł do zera mimo jazdy na LPG. Czy to możliwe, że komputer zgłupiał i jak trochę paliwa ubędzie to wróci do normy? Edytowane 25 Października 2023 przez RaulC dopisek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.