Gość Marysza Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Witam! Mam taki problem, z rana jak jadę do roboty auto odpala dosłownie po dotknięciu kluczyka. Problem zaczyna się gdy przejadę się nim trochę po czym znów chcę go odpalić. Mogę kręcić do usranej śmierci a auto i tak nie odpali. Dodam że wczoraj wymieniłem rozrząd, lecz nie dzieje się to po wymianie rozrządu. Problem był już wcześniej. Byłem na komputerze nie wykryło żadnych błędów. Jedynie na pulpicie świeci się żółta lampka pompki, jest tak cały czas od jakiegoś czasu. Tak, filtr paliwa został wymieniony, przepływomierz również. Dodam też że gdy go tak kręcę po przejechaniu paru kilometrów, z wydechu ulatnia się gęsta chmara białego dymu. Oczekuję szybkich odpowiedzi fachowców =] Z góry dziękuję! Pozdrawiam wszystkich forumowiczów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 jaki silnik??? było by łatwiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marysza Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 jaki silnik??? było by łatwiej hehe sorki moje niedopatrzenie. Silnik 2.0 TD 2000 rok produkcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 skoro "na pulpicie świeci się żółta lampka pompki" domyślam się że to check, to trzeba sprawdzić czemu. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ takie coś ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Witam. PO pierwsze prosze zmienic w profilu na P11.144 2.0TD. Po drugie postawisz flaszke ?. ta zolta kontrolka to nie jest kontrolka od pompy tylka kontrolka silnika (check) . Jesli sie swieci to sygnalizuje blad. Prosze odpuscic sobie na drugi raz komputer bo nie wielu ludzi polaczy sie z autkiem komputerem. Autodiagnostyke silnika prosze zrobic w ten SPOSOB. Ty bedziesz robil dla gniazda trapezowego . Tak samo beda sygnaly dlugie i krotkie . najpierw dobrze poczytac . Przy autodiagnostyce prosze sie nie spieszyc . jesli za piewszym razem nie odczytasz bledow to nie wyciagaj spinacza bo bledy lub blad sa powtarzane od nowa. Jesli juz odczytasz to dopiero wyciagniesz zworke. Z zwiazku z tym swieci sie check to dopiero po odczytaniu bledow (moge podejrzewac ze wymiga 21 ) podejmie sie dalsze kroki. Gdyby sie check sie nie swiecil to nalezoloby zrobic probe pompy wtryskowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.