kmink Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Jka poznac ze pierscienie, uszczelniacze zaworow lub uszczelka pod glowica sie spieprzyly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bzykacz Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Jak pierścienie to sprawdzamy ciśnienie spreżania w kazdym cylindrze.jak uszczelka pod głowica to albo będzie wypalona albo ją wydmucha.odrazu poznasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Cisnienie sprezania wszystkiego nie wykarze.Cisnienie sprezania nie wykaze w jakim stanie sa pierscienie olejowe.Moze byc przypadek ze cisnienie jest w normie, bo pierwszy pierscien dobrze trzyma, a np olejowy i zgarniajacy juz sa bardziej wytarte i na sprawdzeniu cisnienia sprezania taka usterka nam nie wyjdzie. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miff Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Mi jak uszczelka pod głowicą poszła to w chłodnicy był syf i nienaturalne ciśnienie i jak się go zgasiło (jak już było ciśnienie) i po jakimś czasie (pare minut) odpaliło to nierówno pracował i jak dziki kopcił! Nie polecam odkręcać kurka od chłodnicy zbyt gwałtownie wtedy... bo pół osiedla zalejesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 jak uszczelka p.g to pewnie w plynie chlodniczym bedzie olej i na odwrot. a jak padna pierscienie to czy chlepie olejem np. do filtra powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Jka poznac ze pierscienie, uszczelniacze zaworow lub uszczelka pod glowica sie spieprzyly? Robiac probe olejowa mozesz dowiedziec sie czy nieszczelnosci sa na gorze silnika ( uszczelniacze zaworowe/prowadnice/gniazda) lub na dole silnika( czyli pierscionki itp) a co do uszczelki glowicy to nalezy obserowowac olej i ciecz chlodzaca - jesli w cieczy ubylo a oleju przybylo to wywalilo uszczelke, jesli na odwrót to tez wywalilo. no i jeszcze jest przypadek taki ze znika Ci sam plyn i kopci na bialo po rozgzaniu silnika!. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Ja pojechalem do aso zeby wymienic uszczelke i wy***ali mi silnik,wstawili drugi.Jeszcze nie wiem jak chodzi i wyglada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 a jak sie robi próbe olejową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 a jak sie robi próbe olejową? na poczatku normalnie mierzysz kompresje na kazdym cylindrze. zapisujesz wyniki. Jesli wyniki sa zle tj cisnienie jest mniejsze od nominalu wyjkonujesz probe olejowa. Wlewasz troche oleji 10cm do cylindra o podejazenj kompresji i ponownie mierzysz kompresje - jesli wynik jest lepszy do poprzedniego to winne sa pierscienie tlokow (olej je doszczelnil ) jesli wynik jest nez zmian - winy nalezy szukac w glowicy. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 nie wiem co z tym autem ale od 2 dni zero dymu!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 moze syfiaste paliwo miales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 byc moze ale zawsze takuje na shelu v-power Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.