Gość MYCHA1-M2 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 JESTEM PRZED ZAKUPEN NISSANA NAVARA 2,5 DCI 2005r i moje najważniejsze pytanie czy w tym roczniku silnik jest na pompo wtryskach czy nie ? JESZCZE CZY JEST TO MODEL AWARYJNY CZY NIE JEST MI POTRZEBNY DO JAZDY Z LAWETA JAK RÓNIEZ W ZIME CZY SOBIE PO ZASPACH DAJE RADE CZY TO BARDZIEJ SAMOCHÓD MIASTOWY. CZY MOŻNA JEŻDZIĆ NA OLEJU OPAŁOWYM (ROPA CZERWONA)JAK BĘDZIE SIĘ SPRAWOWAŁ SILNIK I PODZESPOŁY. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymansky Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 1. Do oleju opałowego to kup sobie ciągnik C-330... 2. Common Rail ,a nie pompowtryski . 3. Z lawetą da sobie radę spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 na oleju opałowym da rade ale na lawecie kup sobie traktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 ESZCZE CZY JEST TO MODEL AWARYJNY CZY NIE JEST po zalaniu opału jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mors Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 po zalaniu opału jest Czyli że jeździłeś na opałowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Czyli że jeździłeś na opałowym kiedyś testowałem.. ale na czystym opale bez czyszczenia po dodaniu "zmiękczacza" dawało radę.. ale to był CR I generacji teraz mamy już III generację i jest bardzo wrażliwa na paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mors Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 kiedyś testowałem.. ale na czystym opale bez czyszczenia po dodaniu "zmiękczacza" dawało radę.. ale to był CR I generacji teraz mamy już III generację i jest bardzo wrażliwa na paliwo Co prawda dieslami jeżdżę od 10 lat i nie zalewałem opałowego do baku, jednak zaciekawiło mnie - na ile wlanie opałowego przynajmniej raz do baku spowoduje: 1. zmiany w silniku Navary (zużycie uszkodzenie) 2. ślad, że opał był wlany (niezapłacona akcyza) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Co prawda dieslami jeżdżę od 10 lat i nie zalewałem opałowego do baku, jednak zaciekawiło mnie - na ile wlanie opałowego przynajmniej raz do baku spowoduje: 1. zmiany w silniku Navary (zużycie uszkodzenie) 2. ślad, że opał był wlany (niezapłacona akcyza) jak dasz opał + jakiś "zmiękczacz" to nic się stać nie powinno sam opał jest suchy.. i nie smaruje pompy CR i samych wtryskiwaczy ślad jaki pozostaje to zabarwienie na wężykach paliwowych (jak masz przeźroczyste) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.