Gość stesiek Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Witam, Zastanawiam się nad montażem Power Box'a w moim X-trailu z 2008 który posiada już całkiem pokaźny przebieg - 165tyś. km. chciałem zapytać jakie macie doświadczenia z montażem takich gadgetów w x-trailach: - jak wpływa to na odczuwalną moc, kulturę pracy i zużycie paliwa? - jak wpływa to na awaryjność samochodu? - czy ktoś ma doświadczenie w montażu Power Boxów dla aut o przebiegu powyżej 150 tyś. km? - jakiej firmy Power Box stosowaliście w swoich X-ach? - co myślicie o zestawach do samodzielnej instalacji jak np.: http://allegro.pl/crd-tuning-power-box-do-nissan-diesel-i1747350031.html pozdrawiam, Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stesiek Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Jakiś czip za 379,- na allegro zwiększający moc i moment tak mocno, a w dodatku pasujący do wszystkiego no nie wierzę żeby mógł być dobry. są też zestawy do samodzielnego montażu w okolicach 1000zł, pytanie czy to w ogóle działa i czy przypadkiem takie coś nie spowoduje jakichś problemów?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba382 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Witam, Zastanawiam się nad montażem Power Box'a w moim X-trailu z 2008 który posiada już całkiem pokaźny przebieg - 165tyś. km. chciałem zapytać jakie macie doświadczenia z montażem takich gadgetów w x-trailach: - jak wpływa to na odczuwalną moc, kulturę pracy i zużycie paliwa? - jak wpływa to na awaryjność samochodu? - czy ktoś ma doświadczenie w montażu Power Boxów dla aut o przebiegu powyżej 150 tyś. km? - jakiej firmy Power Box stosowaliście w swoich X-ach? - co myślicie o zestawach do samodzielnej instalacji jak np.: http://allegro.pl/crd-tuning-power-box-do-nissan-diesel-i1747350031.html pozdrawiam, Marcin Kolego jeśli chcesz wykończyć szybciej silnik z takim przebiegiem to próbuj.Dodam że nie tylko silniki się wykańczają po takich wynalazkach. Lecą szybciej przguby, sprzęgło, skrzynia, zawieszenie,wydech, układ doładowania turbo. Bardzo szybko dochodzi do wycieku oleju przez uszczeniacze i uszczelki silnika. Większość pdzespołów w samochodzie jest obliczona na max fabryczną moc. Jeśli masz dużo pieniędzy to nic nie stoi na przeszkodzie, ale jak już to myśle że lepiej DPP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stesiek Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 hmmm, zastanawiam się czy jest tak jak piszesz, choć nie jestem specem. Jest przecież model 2.0 dCi w mocą 173 KM. Zakładam więc, że większość części mechanicznych jest taka sama (także ich wytrzymałość) a główną różnica jest w sofcie sterownia silnika???? Kolego jeśli chcesz wykończyć szybciej silnik z takim przebiegiem to próbuj.Dodam że nie tylko silniki się wykańczają po takich wynalazkach. Lecą szybciej przguby, sprzęgło, skrzynia, zawieszenie,wydech, układ doładowania turbo. Bardzo szybko dochodzi do wycieku oleju przez uszczeniacze i uszczelki silnika. Większość pdzespołów w samochodzie jest obliczona na max fabryczną moc. Jeśli masz dużo pieniędzy to nic nie stoi na przeszkodzie, ale jak już to myśle że lepiej DPP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba382 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 hmmm, zastanawiam się czy jest tak jak piszesz, choć nie jestem specem. Jest przecież model 2.0 dCi w mocą 173 KM. Zakładam więc, że większość części mechanicznych jest taka sama (także ich wytrzymałość) a główną różnica jest w sofcie sterownia silnika???? Tak jak napisałem powyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.