Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zaślepienie EGR w D40

Gość Martini1980

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Martini1980

Navara 2007

Czy ktoś mi laikowi może pokazać dokładnie na zdjęciach w którym miejscu mam zamontować zaslepkę EGR?, tak aby nie ciagnęło tego całego syfu do silnika.

Przymierzam się do tego a na mechanice nie znam się w ogóle i nie chciał bym niczego spitolić - z opisów sprawa wydaje się prosta?

• 4 tygodnie później...
Gość Patrol 260

Przy przepustnicy wystarczy włożyć pod tą rurką coś na kształt monety, i sprawa załatwiona, ale nie każdy silnik dobrze znosi zaślepienie EGR-a,w Patrolu wywaliłem go całkiem żeby nie dźwigać balastu, w okularze 2,9 miałem zaślepiony i było OK, a w audi niestety nie wiem czemu po zaślepieniu łapał jakiś błąd.

Czytalem ze mozna tez EGR wylaczyc programowo w kompie. Ja wybieram sie niedlugo na Chip Tuning i zapytam o mozliwosc wylaczenia EGR-a

Czytalem ze mozna tez EGR wylaczyc programowo w kompie. Ja wybieram sie niedlugo na Chip Tuning i zapytam o mozliwosc wylaczenia EGR-a

Gdzie robisz ten Chip Tuning i przy jakim przebiegu.

Podziel sie potem onformacjami jakie sa rezultaty po tuningu i czy jestes zadowolony.

Pozdrowienia

Am-pol

Rozgladalem sie po roznych firmach i najbardziej sensowna oferte zaproponowali mi tutaj http://www.g-lab.pl/kontakt.html ogolnie robimy 3 firmowe auta naraz 1. Navara D40 2007r Manual - 108 tys, 2. Navara D40 2006r Automat - kole 190 tys i 3. Alfa Romeo 159 Manual - kole 130 tys. Jak zrobimy podziele sie efektami.

Rozgladalem sie po roznych firmach i najbardziej sensowna oferte zaproponowali mi tutaj http://www.g-lab.pl/kontakt.html ogolnie robimy 3 firmowe auta naraz 1. Navara D40 2007r Manual - 108 tys, 2. Navara D40 2006r Automat - kole 190 tys i 3. Alfa Romeo 159 Manual - kole 130 tys. Jak zrobimy podziele sie efektami.

Akurat robisz u mojego dobrego kumpla , zna sie chłopak na rzeczy :D:rolleyes:

• 2 lata później...

Zarchiwizowany