Gość Martini1980 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Navara 2007 Czy ktoś mi laikowi może pokazać dokładnie na zdjęciach w którym miejscu mam zamontować zaslepkę EGR?, tak aby nie ciagnęło tego całego syfu do silnika. Przymierzam się do tego a na mechanice nie znam się w ogóle i nie chciał bym niczego spitolić - z opisów sprawa wydaje się prosta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NuMeR Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Hej przeszukałem Amerykanskie fora i to co znalazłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Przy przepustnicy wystarczy włożyć pod tą rurką coś na kształt monety, i sprawa załatwiona, ale nie każdy silnik dobrze znosi zaślepienie EGR-a,w Patrolu wywaliłem go całkiem żeby nie dźwigać balastu, w okularze 2,9 miałem zaślepiony i było OK, a w audi niestety nie wiem czemu po zaślepieniu łapał jakiś błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Martini1980 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Dzięki, ale chyba sobie odpuszczę - za cienki w uszach jestem żeby samemu to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NuMeR Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Czytalem ze mozna tez EGR wylaczyc programowo w kompie. Ja wybieram sie niedlugo na Chip Tuning i zapytam o mozliwosc wylaczenia EGR-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...