GRZESMAK Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Alternator czy będzie pasował? Czy ktoś zmieniał altka z hitachi na Boscha.Do p11 2.0 td 1998 rok? i nie miał z tym problemów.I czy cena 250 za altka do dobra cena.Gosciu od regeneracji altków mowi ze bedzie pasował na pewno. dzięki za zainteresowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 ja za regenerowanego dałem 230 z wymianą. jeśli gość mówi że będzie grało to niech to robi, tylko nie daj mu w instalacji grzebać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZESMAK Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 ja za regenerowanego dałem 230 z wymianą. jeśli gość mówi że będzie grało to niech to robi, tylko nie daj mu w instalacji grzebać. sęk w tym ze w hitachi jest wtyczka na dwa piny i masa z boku a w boschu tylko jeden pin . i gdzie niby ten 2 mam podlaczyc Bardzo mi zalezy na czasie . mam wyjazd w niedziele.Jak jest ktos kto mozę pomoc.PLIZZ No i jestem juz po założeniu altka Boscha w miejsce Hitachi.pasuje wszystko . koło pasowe i mocowanie.bosch jest gabarytami troszke mniejszy wiec założenie idze lżej jak wyciąganie starego.Teraz podłączenie. wtyczka z jednym pinem przykręcana idzie w kazdym altku tak samo.( ładująca) na kapturek koloru czerwonego lub pomaranczowego. na srube M-8. wtyczka z dwoma pinami. Można obciąc gruby plusowy po stacyjce zaizolować a cienki ten podłączamy do drugiego mocowania-odpowiedzialny jest za kontrolke ładowania. masa tak samo. Mimo że założyłem alternator 70 w miejsce 90 to i tak ładowanie jest na tym samym poziomie. diody w boschu są 60 a w hitachi były tylko 25 i dlatego tak mostki prostownicze sie sypały..na poczatku myslalem ze to regulator napiecia koszt najtaniej znalazlem za 160 zł a inetrcarsie zawolali jakies 200 za reg do hitachi. częsci do boscha są latwiej dostepne i dużo tańsze.wiec sprawdzić najpierw diody regulatory zadko sie psuły w hitachi. stary sobie zregeneruje i poleci na pułke czekac na swoj czas lub innego wlasciciela. Pozdro dla wszystkich. Temat można podpiąć bedzie dla potomnych.I sprawa doryczy sie alternatora bez vacupompy. te drugie są dużo droższea podłączenie bedzie chyba takie samo. dodam jeszcze ze altek sobie pogwizdywał mimo sprawnych łożysk. Na elektrodzie doczytałem że na 90% jest zwarcie fazy w stojanie i to jest główną przyczyną palenia diód. wiec jak macie alternatory hityachi nie opłaca sie regenerować. od razu kupic boscha i go założyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.