Gość waxus Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Witam, zagladalem na forum, ale nie tworzylem konta, do teraz. Przejrzalem kilkadziesiat qynikow google, zeby dowiedziec sie jak ustawic licznik kilomentrow do serwisu. Stuknelo mi 10tys. i juz mi odmierza "w druga strone". Zrobilem przwglad i wymianw oleju ale mechanik nie wiedzial jak wyzerowac. Jakies porady? Chodzi mi o ten licznik ktory jest pokazany po uruchomieniu silnika. Zeby nie zakladac 100 tematow... o co chodi z tym "0,1 Good"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 (edytowane) Zeby nie zakladac 100 tematow... o co chodi z tym "0,1 Good"? To to jest nie "0,1 Good" tylko "Oil Good" - czyli poziom oleju w silniku dobry . Słowo Oil jest zapisane za pomocą wyświetlacza cyfrowego dlatego to wygląda jak wygląda . Edytowane 13 Sierpnia 2011 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 jeśli chcesz wyzerować licznik przeglądowy, to na naszym forum ktoś to dość dokładnie opisał - użyj wyszukiwarki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Sam to kiedyś resetowałem, ale nie pamiętam. Znalazłem właśnie gdzieś taki opis: "Włączamy zaplon i czekamy na pojawienie sie symbolu klucza. Jak ow symbol sie pojawi trzeba nacisnac i przytrzymac przycisk zegara (ten od ustawiania). Kontrolka klucza powinna zaczac migać Puszczamy guzik od zegara i nastepnie tym samym guzikiem ustawiamy za ile kilometrow nasze autko ma nam przypomniec o nastepnym przeglądzie." To tylko cytat, ale prawdopodobnie tak to było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waxus Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Dobrze, dziękuję za odpowiedzi. Jutro zejdę do samochodu to przetestuję owy cytat. Przez google znalazłem poradnik do Primery i tam była mowa o kręceniu pokrętłem od radia, trochę wydawało mi się dziwne, ale spróbowałem i okazało się, że skasowałem licznik A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 o co chodi z tym "0,1 Good"? jesteś mistrz przypomniała mi sie historia z tą kobitą, co nie wiedziała gdzie dolać olej, bo miała tylko korek z napisem 710 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 was - to nieładnie znęcać się nad nowym kolegą :rofl: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Ja tam bym sie WAS-a nie czepiała wszyscy tu humorystycznie przyjmują nowych forumowiczów. Za to ja mam prawdziwą zagadkę otóż w dniu dzisiejszym moje auto mnie zaskoczyło. Podczas dwóch z kliku skrętów w prawo moje auto zapiszczało tak jakbym miała pasy nie zapięte ale żadna kontrolka sie nie pojawiła. A piszę ze tylko dwa razy bo tych skrętów w prawo dziś było kilka tylko to pipczenie było dziwne. Może jakiś czujnik? Ale to by każdorazowo dawało sygnał. Macie jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 (edytowane) ja śledztwo zacząłbym od sięgnięcia pamięcią na siedzisko fotela pasażera, czy nie przemieszczała się po nim w tym akurat momencie postawiona tam wcześniej damska torba pokaźnych rozmiarów wyładowana różnymi skarbami - ewentualnie inny bagaż Już kilka kg powoduje takie efekty Edytowane 16 Sierpnia 2011 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 ja śledztwo zacząłbym od zerknięcia w prawo - na siedzisko fotela pasażera, czy nie przemieszczała się po nim w tym akurat momencie postawiona tam wcześniej damska torba pokaźnych rozmiarów wyładowana różnymi skarbami - ewentualnie inny bagaż Już kilka kg powoduje takie efekty tak myślałam że poruszysz temat babskiego bagażu podręcznego no i niestety klapa moja torebka jest mała i ma bardzo bardzo okrojoną zawartość i nie sądzę żeby ona wywołała w Notesie alarm nie zapiętych pasów. Bo to akurat przechodziłam ale zupełnie inne wagowo elementy przewoziłam na fotelu pasażera . Ale czy jest jeszcze jakiś czujnik czy kontrolka w aucie z dźwiękiem podobnym do opisanego? . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 (edytowane) zakładam,że byłaś prawidłowo zapięta pasem a na fotelu obok nie było nikogo ani niczego np hamulec ręczny - jeśli się go zaciągnie a przed ruszeniem nie opuści starannie do samego końca - szczęki hamulca wprawdzie już nie blokują tylnych kół i auto toczy się bez oporów ale krańcówka czujnika jest za płytko dociśnięta i podczas manewrów nawet minimalny ruch dźwigni powoduje, że potrafi się odezwać Edytowane 16 Sierpnia 2011 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zobaczymy jutro jeśli sytuacja się powtórzy to coś trzeba będzie zrobić z tym fantem. Może po dzisiejszej porannej mega zlewie wilgoć się dostała gdzieś i przeszkadza . No czas pokaże i mam nadzieje ze to sie jednak nie powtórzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myk Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Witam, A nie masz przypadkiem mało paliwa w baku tak tuż nad rezerwą? Być może przemieszczenie się paliwa w baku na skutek siły odśrodkowej powoduje takie 2 krótkotrwałe dźwięki alarmujące o przejściu w stan rezerwy.. U mnie kiedyś po wyjeździe z garażu na pochylni tak się stało, na równym kontrolka rezerwy zgasła i tak przejechałem jeszcze kilkadziesiąt km zanim znów zapiszczała rezerwa i na trwałe zapalił się wskaźnik rezerwy - ten pomarańczowy koło wskaźnika ilości paliwa. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 dokładnie, u mnie też to było - ilośc paliwa na granicy zapalania się rezerwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 (edytowane) diagnoza z tym paliwem wydaje się bardzo trafna Edytowane 17 Sierpnia 2011 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg70 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Witam.Miałem taki sam przypadek co Ulek.Dwa razy krótki sygnał(zbiornik paliwa ok. 70 %)Podczas stromego wyjazdu z garażu podziemnego.Wykluczyłem paliwo,pasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Witajcie Ja teraz człek pracujący i wychowujący więc czas na necie ograniczony stąd tak póżna odpowiedź. Otóż paliwa mam około połowy w baku. Zapiszczało mi dwa razy raz jak zjeżdżałam ślimakiem w dół a drugi raz jak skręcałam na prawo ale po prostej. Dziś Notes nic mi nie wykazał - zachowywał sie standardowo. Mam nadzieje ze tyle z jego dziwactw. A co do rezerwy raz miałam przyjemność jechać na niej - więc rzuciłoby mi sie to w oczy. Być może rzeczywiście czujnik w siedzeniu pasażera - coś tam sobie odczytał i popiszczał - aczkolwiek dziwne by to było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 (edytowane) ruszcie podczas jazdy dźwignią hamulca ręcznego - delikatnie góra dół bez zaciągania na pierwszy ząbek i bez hamowania Edytowane 17 Sierpnia 2011 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krosman Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Z tematu robi się śmietnik. Odpowiedzi moim zdaniem powinny dotyczyć tylko pytania. A temat dalej jest nie rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Nie podoba się, nie czytaj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 (edytowane) Z tematu robi się śmietnik. Odpowiedzi moim zdaniem powinny dotyczyć tylko pytania. A temat dalej jest nie rozwiązany. jak to nie rozwiązany? na pytanie udzielono odpowiedzi więc sprawa wydaje się załatwiona - tymczasem mamy tu kółko plotkarskie Edytowane 23 Sierpnia 2011 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krosman Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Sam to kiedyś resetowałem, ale nie pamiętam. Znalazłem właśnie gdzieś taki opis: "Włączamy zaplon i czekamy na pojawienie sie symbolu klucza. Jak ow symbol sie pojawi trzeba nacisnac i przytrzymac przycisk zegara (ten od ustawiania). Kontrolka klucza powinna zaczac migać Puszczamy guzik od zegara i nastepnie tym samym guzikiem ustawiamy za ile kilometrow nasze autko ma nam przypomniec o nastepnym przeglądzie." To tylko cytat, ale prawdopodobnie tak to było. U mnie na przykład to nie działa i wkazuje mi ilość km do serwisu jako liczbę ujemną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 może przesadziłeś z naciskaniem? te cyferki dość szybko przeskakują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Teraz cytuję dokładnie z instrukcji: Można ustawiać odległość do wymiany oleju przez nacisnięcie (3) przycisku ustawienia planu wymiany oleju/przycisku ustawienia zegara przez 3 sekundy, podczas gdy wyświetlane są symbol klucza iodległość do wymiany oleju. Symbol i odległośćdo wymiany oleju zaczną migać i wyświetli się aktualny okres. Wciśnij przycisk (3) aby zwiększyć zakres odległości. Każdy krok zwiększa przedział odległości o 1000 km. Przedział odległości może być ustawiony maksymalnie do 63000 km, po którym wyswietlacz powraca do wartości zero.Jeśli nie zostaną wykonane żadne inne czynności, wyświetlacz powróci do informacji o stanie oleju izostanie ustawiony nowy okres wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stolansz Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Witam. Note rok prod. 2010, Pb, radio z nawigacją. Opowiem jak skasowałem (ustawiłem licznik inspekcji na cofanie od 1000 km do zera). Celowo podałem info o radioodtwarzaczu z NAVI ponieważ są wersje z wyświetlaczem, który posiada po bokach guziczki i to one są również wskazywane w instrukcjach kasowania inspekcji. Ja posiadam przy tarczy obrotomierza jeden trzpień i po stronie prędkościomierza drugi. Posłużyłem się tylko trzpieniem który sterczy przy prędkościomierzu, czyli prawym. Sprawdziłem również, że po zapaleniu zapłonu ikonka klucza inspekcji oraz cyferki kilometrów z nim mrugające mrugnęły około 5 razy z częstotliwością około 1 sek, po czym pojawiały się informacje jak podczas jazdy. Więc - żeby wykasować (czyli ustawić interesującą nas ilość, km które mają upłynąć do następnej jakiejś czynności - np wymiany oleju) należy wcisnąć (i trzymać) trzpień sterczący po stronie prędkościomierza następnie przekręcić stacyjkę w pozycję zapłonu. Wtedy ikonka z cyferkami będzie mrugać przez jakieś 8 - 10 sek. Następnie ten sam trzpień zaczynamy naciskać i kilometry się dodają (u mnie w chwili kiedy miałem przewalone jakieś 15 tyś przeskakiwały co 5 tyś) i "jadąc" do wartości 30 tyś przeskakiwały co 5 tyś aż do 65 tysięcy. Potem pokazało się ZERO (oczywiście klikałem szybko więc zanim się zorientowałem to było znów kilka tysięcy). Było tylko kilka tyś. ponieważ zaczynając od zera przeskakujemy co 1000 (powyżej - chyba 10 tyś - jakoś, jedno kliknięcie daje wspomniane 5 tyś). Więc przeklikałem całość od nowa jeszcze raz (nie szukałem czy można jakoś cofać) do zera i wbiłem 1000 km. Następnie już nic nie robiąc wyświetlacz ponownie wyświetlał wartości jak z jazdy. Następnie znów włączyłem zapłon i wartość inspekcji wynosiła 1000 km. Nadmienię, że wcześniej miałem ustawioną jakąś wartość dodatnią, która z upływem kilometrów zredukowała się do zera i kilometry zaczęły przyrastać ale ich cyfra była poprzedzona już znakiem minus. Czyli przy kasowaniu inspekcji nie ustawiamy żadnej wartości na minusie. To tyle. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.