Gość B.A.R.T.E.K Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 ostatnio mam problemy ze stukami w przednim zawieszeniu sciągłem ostatnio koła i poruszałem tam i ówdzie. półoski jak sie ruszało miały luzy czy to moze byc przyczyna stuków czy półosie powinny miec taki luz?? chodzi o p11.144 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 jaki luz ?? jak obracałeś czy wzdłuż od skrzyni do koła ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B.A.R.T.E.K Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 na boki, ale już sie zglebiłem w temat i wyczytałem że powinny po 1cm na boki sie ruszac a stuki to zapewne z górnego wahacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 O stukach pukach w przednim zawieszeniu jest sporo tematów tylko troche poszukac trzeba... http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/76069-pukanie-w-przednim-zawieszeniu/page__view__findpost__p__797358__fromsearch__1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B.A.R.T.E.K Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 wiem ze było sie juz naczytałem tego ale ze mnie mechanik żaden zobaczyłem że półośki maja luzy to pomyślałem ze przez to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Najlepszym wyjsciem chyba by było jechac na stacje diagnostyczna i sprawdzić Ja też miałem stuki i jak wymieniałem przegub widziałem że chyba to są tuleje na dolnym wachaczy i z ta mysla chciałem robic naprawe. A jechałem na stacje i sprawdzil mi na trzepakach czy ogolnie przód i powiedział że łaczniki mam do wymiany . Wymieniłem i mam spokój. Koszt 2szt 54 zeta robota swoja a na stacji zapłaciłem 10 zeta za sprawdzenie . A stuki póki moga byc różnych przyczyn czy luzy łaczniki stabilizatorów ,górne wachacze ,końcówki drążków kierowniczych czy łożysko zwrotnicy .Pewnie czytałej te tematy to wiesz o co chodzi i najlepiej jechac sprawdzic na stacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B.A.R.T.E.K Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 no to sie wybiore na stacje coś może dużo nie wezmą. a najśmieszniejsze jest to że robiłem przegląd na tydzień przed pojawieniem sie stuków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 jeśli na stacji nic nie znajdą to pewnie będą górne wahacze, bo je jest bardzo ciężko namierzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.